Постановление КМУ про беззаявочные полеты опубликовано

<< < (3/12) > >>

Яковлев:
Полностью пункт в новой редакции выглядит так:

83. Інформування органів управління Повітряних Сил Збройних Сил та органів об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, що здійснюють контроль за використанням повітряного простору України, щодо виконання польотів проводиться:
органами ОПР - під час обслуговування повітряного руху у межах контрольованого простору ОПР;
безпосередньо користувачем повітряного простору (експлуатантом) найзручнішим видом зв’язку, визначеним пунктом 57 цього Положення - при здійсненні діяльності з використання повітряного простору поза межами контрольованого простору ОПР.
Інформування здійснюється того органу управління Повітряних Сил Збройних Сил, у межах зони відповідальності якого провадиться діяльність, пов’язана з використанням повітряного простору, а також відповідного органу об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху не пізніше ніж:
     1) за 5 хв. до запланованого часу вильоту:
     про початок аеродромних польотів та польотів  для  проведення авіаційних   робіт   у   зоні  з  особливим  режимом  використання повітряного простору;
     про виліт   (запуск)   повітряних   суден   (радіозондів)   з аеродромів  (пунктів  запуску),  розташованих  у  зоні з особливим режимом використання повітряного простору;
     про підняття прив'язних аеростатів;
     2) за 10 хв.  до запланованого часу -  про  виліт  повітряних суден,  запуск метеорологічних радіозондів, що підлягають контролю з боку органів управління Повітряних Сил Збройних  Сил;
     3) за 30 хв. до запланованого часу вильоту:
     про перенесення та знову призначений час  вильоту  повітряних суден, запуск метеорологічних радіозондів;
     про заміну  повітряного судна (заміну типу повітряного судна, позивних командира екіпажу тощо);
     4) протягом 5 хв. від фактичного часу настання події:
     про фактичний   час   вильоту   повітряних   суден,   запуску метеорологічних    радіозондів,   крім   запуску   метеорологічних радіозондів,  що здійснюється  в  єдині  міжнародні  скоординовані терміни:
     про початок польотів для проведення авіаційних робіт;
     про відміну  польотів,  вильотів  повітряних суден,  запусків метеорологічних радіозондів;
     5) протягом 10 хв. від фактичного часу настання події:
     про закінчення аеродромних польотів,  польотів для проведення авіаційних робіт;
     про посадку   повітряних   суден,  що  виконують  польоти  за маршрутами ОПР та поза маршрутами ОПР;
     про перерву в аеродромних польотах тривалістю понад 1 годину;
     6) протягом 20 хв.  від фактичного часу настання події -  про затримку  вильоту  повітряних  суден  та  запуску  метеорологічних радіозондів;
     7) негайно:
     після закінчення  розрахункового  часу  посадки   повітряного судна;
     про неприбуття його на аеродром призначення,  якщо інформації про місцезнаходження цього повітряного судна немає;
     про повітряні судна,  що зазнають або зазнали лиха (додатково інформуються відповідні координаційні центри пошуку та рятування).
Інформування органів Державної прикордонної служби у межах зони   з   особливим   режимом   використання повітряного   простору, крім її частини, що примикає до зовнішніх меж заборонених зон, провадиться безпосередньо користувачем повітряного простору (експлуатантом) найзручнішим видом зв’язку, визначеним пунктом 57 цього Положення, при здійсненні діяльності з використання повітряного простору поза межами контрольованого простору ОПР.
Інформування здійснюється не пізніше ніж:
за 5 хв. до запланованого часу вильоту:
про початок аеродромних польотів та польотів  для  проведення авіаційних   робіт   у   зоні  з  особливим  режимом  використання повітряного простору;
про виліт   (запуск)   повітряних   суден   (радіозондів)   з аеродромів  (пунктів  запуску),  розташованих  у  зоні з особливим режимом використання повітряного простору.

Владимир44:
Спасибо всем,кто в этом учавствовал,особая благодарность Юре Яковлеву,это настоящий прорыв!Я мечтал о свободном полете над своей Родиной(тогда СССР,сегодня Украина?может быть)последние 50 лет!Свершилось....и еще при жизни!Будем летать!!!!

305:
Цитата: Яковлев от 08.07.2009, 19:01:07 pm

Наконец то изменения опубликованы и можно предметно говорить что они нам дают.

Вот те которые нас касаются:
Да, вот в таком стиле, документ становится куда более понятным!

shamanzc:
Что-то никак понять не могу..
В чем-же разница между старой "заявкой" и новым "информированием" (которое является обязательным согластно п.56), кроме того, что можно подать уже по-взлету?
Т.е. что войдет в понятие информирование?
Наличие обязательства "информировать" незамедлительно "після закінчення  розрахункового  часу  посадки   повітряного судна;", означает что надо сообщить расчетное время посадки. Значит там будет и пункт вылета, посадки, запасные.
Вопрос - чем это отличается от полета по заявке?

(простите если вопрос глуп - пытаюсь сравнить новые правила, с правилами полетов в Чехии, где собственно и летаю)

Sixe:
Цитата: shamanzc от 09.07.2009, 11:59:30 am

Что-то никак понять не могу..
В чем-же разница между старой "заявкой" и новым "информированием" (которое является обязательным согластно п.56), кроме того, что можно подать уже по-взлету?

Заявка - это запрашивание разрешения, в котором может быть отказано, а информирование - это только для того, чтобы была информация о том, что Вы находитесь в воздухе в таком-то районе и иметь возможность предупредить о Вас других

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница