Добре, щоб не доклеювати, чи не відрубати крили, хай літаки не відриваються від землі.
За такі слова авіатори будуть Вас бити.
Ви погодитесь з тим, що за наявності супутнього вітру 20м/с знадобиться менша потужність для забезпечення шляхової швидкості в 50м/с.
Не погоджусь. У Ваших умовах Ви варіюєте швидкість ЛА у потоці майже удвічі. Щось мені здається, що пілот взагалі не ризикне злітати у такий шторм.
І взагалі літак проектується так, щоби летіти тривалий час з економною швидкістю у потоці повітря. Усі інші режими - тимчасові. По Ваших умовах літак має рухатись на максимальній атаці крила, ризикуючи звалитись при раптовому вітрі.
А тоді повернемось до потужності, яка потрібна для розмотування котушок.
То Ви збираєтесь отримувати з котушок енергію чи навпаки, брати десь потужність та витрачати її на розмотування?
Залишайтесь на землі, нажміть на фізику та здайте ЗНО.