Чи може літальний апарат «без двигуна» підніматись у висхідному потоці повітря ш

<< < (11/12) > >>

Toris:
Потужність приблизно без змін, але доведеться перейти з режиму економного польоту в режим максимальної підйомної сили. Або відростити крила, щоби не звалитись, - тоді потужність можна меншу.

Мало вхідних умов.

Волод:
Ну, вередливі!
Добре, щоб не доклеювати, чи не відрубати крили,  хай літаки не відриваються від землі.
Ви погодитесь з  тим, що за наявності супутнього вітру 20м/с знадобиться менша потужність для забезпечення шляхової швидкості в 50м/с.

А тоді повернемось до потужності, яка потрібна для розмотування котушок.

Toris:
Цитата: Волод от 17.02.2022, 11:49:05 am

Добре, щоб не доклеювати, чи не відрубати крили,  хай літаки не відриваються від землі.
За такі слова авіатори будуть Вас бити. ;D

Цитата: Волод от 17.02.2022, 11:49:05 am

Ви погодитесь з  тим, що за наявності супутнього вітру 20м/с знадобиться менша потужність для забезпечення шляхової швидкості в 50м/с.
Не погоджусь. У Ваших умовах Ви варіюєте швидкість ЛА у потоці майже удвічі. Щось мені здається, що пілот взагалі не ризикне злітати у такий шторм. :) І взагалі літак проектується так, щоби летіти тривалий час з економною швидкістю у потоці повітря. Усі інші режими - тимчасові. По Ваших умовах літак має рухатись на максимальній атаці крила, ризикуючи звалитись при раптовому вітрі.

Цитата: Волод от 17.02.2022, 11:49:05 am

А тоді повернемось до потужності, яка потрібна для розмотування котушок.
То Ви збираєтесь отримувати з котушок енергію чи навпаки, брати десь потужність та витрачати її на розмотування? ???

Залишайтесь на землі, нажміть на фізику та здайте ЗНО.

Волод:
Так я вже погодився човгати  ;D по землі. Лише припустимо. що колеса ідеальні і перепонами руху. які вони створюють. ми знехтуємо. Аєродинамічним  спротивом також.
Потужність будемо відбирати  з котушок, і ця потужність залежить від шляхової швидкості. А потужність. яку потребуватимуть гвинти, залежить від повітряної швидкості.
Тобто, за відсутності вітру, навіть при ККД редуктора і гвинта, що дорівнюють одиниці, ми ніякого навару з цієї схеми не отримаємо, а ось коли з’являється супутній вітер, ось тоді потужність на котушці залишаться добутком сили натягу нитки на шляхову швидкість, а потужність, що споживає гвинт, добутком тяги гвинта на повітряну швидкість. Відношення шляхової швидкості до повітряної – 50/30=5/3, цілком може перекрити і ККД і аєродинамічний спротив, і тертя в колесах.

Волод:
Виникло бажання розібрати по панельці, по цеглинці усі школи,
щоб не травмували отак на усе життя уроками фізики.
Бо відео є, котушки, коли не у кожного, то у кожного третього мабуть є, посмикати за нитку можуть. А маємо, що маємо.
Та й ковіду буде менше.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница