Минтранссвязь инициирует внесение изменений для упрощения выполнения полётов.

<< < (20/70) > >>

RSM:
Во тут какой забор нагородили, пока в море плескался. Залюбоваться можно.
О каком то давлении при установке высотомера ведут речь в пространстве G - просто ОФОНАРЕТЬ !!! А разве карту кто-то отменял? Там проставлены высоты. Или на эшелоны потянуло? Может в мезосферу ещё полезем.
QNH от 10000 футов (3050м). Кстати метрическая система в Украине ещё благополучно функционирует.
 Отмена уведомительной системы разве отменяет прикреплённый документ?
Читайте и изучайте на здоровье. Он не засекречен и не ДСП.
А если кому то хочется выпендрёжа, то поупражняйтесь с высотомером:
h=(8000:Pcp) ×[1+( tcp:273)] , а я недельку подожду, пока особо распальцованные объяснят шо це такє. :)

Геннадий Хазан:
Слышишь ," самый продвинутый", а давление QNH то что тебе высотомер покажет на аэродроме вылета согласно его превышения ОДНОЗНАЧНО будет соответствовать QNH " по району" ?
Ты в этом уверен ?
Для особо одарённых пилотов одноместных самолётов , наш аэроклуб как я уже много раз говорил находится во Львовском СТРе, так вот давление QNH которое дают нам в районе СТРа , как правило отличается на 2-6 мм от давления QNH по району. А в такой зоне полётов как Киевская , разброс QNH при выполнении полётов в северной и южной его частях может и ещё более отличаться если погода по хуже. По какой процедуре вы выставите свой высотомер без радиосвязи как обозначено в проекте ПОСТАНОВИ, "продвинутый" вы мой? Мне начать цитировать документ ссылку на который Вы выложили ?
И при чём тут  уведомительная система ? Читайте как вы любите выражаться "документы" в данном случае ПРОЕКТ ПОСТАНОВИ КМУ в части ведения радиосвязи и ПРАВИЛА ВИКОНАННЯ ПОЛЬОТ1В
Трындеть не мешки ворочать.

"О каком то давлении при установке высотомера ведут речь в пространстве G" (с)

Как вы здали экзамены? В этом самом "пространстве G" мы согласно нормативных документов выполняем полёты по давлению QNH. И получаем его для ДАННОГО района у хххх- ИНФОРМАЦИИ ( разговор про не контролируемое пространство) И опять таки его коректируем в полёте в случае его изменения опять же на основании ИНФОРМАЦИИ полученной по РАДИО.
Вы думаете что в Европе отсутствует процедура выполнения полётов без радиосвязи и там полная анархия ?

"QNH от 10000 футов (3050м). " (с)

А может ДО?


Албанец:
Ну ты никак не угомонишся. ;D

guest:
Наказ Міністерства транспорту України
                       від 16.04.2003 №293


ПРАВИЛА
ПОЛЬОТІВ ПОВІТРЯНИХ СУДЕН ТА ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ В КЛАСИФІКОВАНОМУ ПОВІТРЯНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ


_____________________________________________________________________
3.5.4. Передача інформації для встановлення шкали барометричного висотоміра екіпажам повітряних суден при вильоті

Дані для встановлення шкали барометричного висотоміру за фактичним QNH передаються органом ОПР екіпажу повітряного судна у складі дозволів на руління.
Дані для встановлення шкали барометричного висотоміра у TMA (CTR) вважаються такими, що надані екіпажу повітряного судна та не потребують додаткової передачі органом ОПР за умов підтвердження екіпажем повітряного судна приймання поточної інформації через радіомовні передачі (ATIS або тих, які не відносяться до типу ATIS, VOLMET).
Положення повітряних суден у вертикальній площині при набиранні висоти визначається у величинах абсолютних висот до досягнення ними абсолютної висоти переходу, вище якої положення у вертикальній площині визначається ешелонами польотів.

3.5.5. Передача інформації для встановлення шкали барометричного висотоміру на етапі польоту за маршрутом.

Дані для встановлення шкали барометричного висотоміру за мінімальним прогнозованим тиском QNH у межах FIR передаються органом ОПР екіпажу повітряного судна, що виконує політ на абсолютній висоті переходу або нижче при входженні до відповідного FIR, а також у складі дозволів на зниження нижче ешелону переходу.
При веденні двостороннього радіозв’язку “повітря – земля” положення повітряних суден у вертикальній площині визначається у величинах абсолютної висоти під час польоту за маршрутом на абсолютній висоті переходу або нижче, або в ешелонах польоту вище абсолютної висоти переходу.
У разі зміни значення мінімального прогнозованого тиску QNH оновлені дані негайно доводяться органом ОПР до відома екіпажів повітряних суден, що виконують політ на абсолютній висоті переходу або нижче.

3.5.6. Передача інформації для встановлення шкали барометричного висотоміру на етапі заходження на посадку та посадки

Дані для встановлення висотоміру за значенням фактичного тиску QNH на аеродромі передаються екіпажу повітряного судна, що прибуває, у складі дозволів на зниження нижче ешелону переходу, заходження на посадку та посадку або в складі дозволів на входження до аеродромного кола польотів при польотах за ПВП.
Положення повітряних суден у вертикальній площині при підході визначається в ешелонах польоту до досягнення ними ешелону переходу, нижче якого положення у вертикальній площині визначається у величинах абсолютних висот.
Для забезпечення запасу висоти над перешкодами на кінцевому етапі заходження на посадку екіпаж повітряного судна може використовувати встановлення шкали барометричного висотоміру за значеннями тиску QFE. Дані тиску QFE повідомляються органом ОПР на запит екіпажу повітряного судна.
У разі зміни значення фактичного тиску QNH або тиску QFE оновлені дані негайно доводяться органом ОПР до відома екіпажів повітряних суден, що виконують політ на абсолютній висоті переходу або нижче.
___________________________________________________________________

RSM:
Полный тупизм!!!
Установи при взлёте высоту аэродрома и посмотри QNH.
А совсем продвинутого могу научить, как на мобилку получить СМСку без радиостанции.
Только до утра расшифруй:  1530Z 25004MPS 0500 R07/600U RAFG BKN015 SCT200 10/10 Q1010 TEMPO TL1700 0800 FG BECMG AT1800 2000 RA

И меньше проявляй свою полную безграмотность вопросами типа: А может ДО?
Нет, не может!!!

Всем цитирующим гостям: мы о G говорим. Научитесь читать.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница