Минтранссвязь инициирует внесение изменений для упрощения выполнения полётов.

<< < (64/70) > >>

gostь:
Цитата: Sixe от 19.07.2009, 11:53:22 am

Цитата: RSM от 19.07.2009, 11:16:30 am


Пишу не для Вас - Вы во всём правы, пишу для тех, кто действительно не знает порядка и может Вам поверить.

Похоже, к Рыжему старческий маразм раньше времени добрался......

RSM:
Цитата: 771ok от 19.07.2009, 11:18:29 am

Это да. Для того форум и  служит.Но я имел ввиду как на личность


Тут на личности переходят ребята при отсутствии аргументов, или с мягкими знаками на конце.
Цитата: Sixe от 19.07.2009, 11:53:22 am

Для регистрации самоделки нужно предоставить сам аппарат для осмотра и документы, подтверждающие легальность купленных комплектующих, всё остальное, включая стат-испытания и облёт, выполняется на уже зарегистрированном самолёте для получения сертификата лётной годности.

Пишу не для Вас - Вы во всём правы, пишу для тех, кто действительно не знает порядка и может Вам поверить.


Будете выдавать свои подобные желания за действительные, когда станете министром транспорта, а для начала потрудитесь прочесть хотя бы вот эти документы:
пункт 3.1.5.:   http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0637-99&p=1248006622718845
и далее: http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0313-99&p=1212309840354403
И давайте вернёмся к Вашей пурге после того как "протопаете" лично ножками весь этот путь.

Sixe:
Цитата: RSM от 19.07.2009, 15:09:32 pm

пункт 3.1.5.:   [url]http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0637-99&p=1248006622718845[/url]



Итак, пункт 3.1.5:

Цитировать

3.1.5. Повітряне  судно  може бути зареєстровано у Державному реєстрі  цивільних  повітряних  суден  України,  якщо   воно   має сертифікат  типу  або  еквівалентний  до  нього документ,  виданий Укравіацією.

На основании этого пункта ни самлёт А22, ни многие другие не могут быть зарегистрированы.

Цитата: RSM от 19.07.2009, 15:09:32 pm

и далее:http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=z0313-99&p=1212309840354403


                      Цитировать

2. Галузь застосування
     2.1. Це  Положення  поширюється  на  ЕПС,  які призначені для проведення  випробувань,  конструкторських  та   науково-дослідних робіт та які виконують польоти у спеціально відведених зонах.


Самодельщики именно для научных исследований строят свои самолёты и летают потом в специально отведённых зонах...

Может хватить на всю страну показывать свою "грамотность"?

Andreas:
А причем этот приказ к любительским судам-то???

gostь:
Я извиняюсь перед сообществом, но меня лично Рыжий достал! Как говорится со свиным рылом да в калашный ряд! Или слышал звон....
Смотрим документ на который он ссылается:

 1.2. Положення визначає порядок обліку та допуску до польотів експериментальних  повітряних  суден  (далі  -  ЕПС),  розроблених підприємствами,  які   підпорядковані   Мінпромполітики,   надання облікових знаків, нанесення їх на вищезазначені повітряні судна та допуску ЕПС до польотів.
     1.3. Повітряне   судно   є   експериментальним,   якщо   воно призначене для проведення випробувань, дослідно-конструкторських і науково-дослідних робіт.
                               2. Галузь застосування
     2.1. Це  Положення  поширюється  на  ЕПС,  які призначені для проведення  випробувань,  конструкторських  та   науково-дослідних робіт та які виконують польоти у спеціально відведених зонах.
     2.2. Облік ЕПС  не  є  окремим  розділом  Державного  реєстру цивільних  повітряних  суден України,  він має внутрішній відомчий (Мінпромполітики)  організаційний  характер  і  ведеться  з  метою упорядкування обліку та допуску до польотів ЕПС.
     2.3. Облік   ЕПС   ведеться   відділом   авіаційної   техніки Управління   авіакосмічної   техніки  Мінпромполітики  України  за нормативно-методичного сприяння Укравіації. Відомості про ЕПС, які перебувають в обліку, надаються за запитом Укравіації.
     2.4. Для виконання  польотів  за  трасами  цивільної  авіації експериментальне   повітряне   судно   тимчасово   заноситься   до Державного реєстру цивільних повітряних суден за рішенням Кабінету Міністрів  України  (при  польотах за межі країн СНД) або поданням Мінпромполітики (при польотах до країн СНД) з отриманням  належних бортових   документів  згідно  з  Правилами  реєстрації  цивільних повітряних  суден  України,  затвердженими  наказом   Міністерства транспорту України   від   14.03.94   N   114   (   z0081-94  )  і зареєстрованими у  Міністерстві  юстиції  25.04.94  N  81/290,  та Правилами  видачі,  продовження  строку дії та припинення чинності посвідчень про придатність до польотів цивільних повітряних  суден України, затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 14.03.94 N  115  (  z0065-94  ),  зареєстрованими  у  Міністерстві юстиції 05.04.94 N 65/274.

"Туполев" из Лушпаевки, найди себя в этом Положении! Хреня! Тебя оно не касается!
А вот Воздушный кодекс:
 Стаття 15. Класифікація повітряних суден
     Повітряні  судна  поділяються  на  державні,    цивільні    і експериментальні.
     Повітряне  судно - це  літальний  апарат,  що  тримається   в атмосфері за рахунок його  взаємодії  з  повітрям,  відмінної  від взаємодії з повітрям, відбитим  від  земної  поверхні,  і  здатний маневрувати в тривимірному просторі.
     Повітряне судно є державним, якщо  воно  використовується  на військовій,  митній,  прикордонній  та  міліцейській  службах    і зареєстровано у реєстрі державних повітряних суден.
     Повітряне  судно  є  цивільним,  якщо  воно  зареєстровано  у державному реєстрі цивільних повітряних суден.
     Повітряне судно є експериментальним, якщо воно призначене для проведення    випробувань,      дослідно-конструкторських        і науково-дослідних  робіт.  Експериментальне  повітряне  судно   до реєстрів не заноситься.
Прекращай людим мозги парить!

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница