Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
24.11.2024, 02:19:34 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Минтранссвязь инициирует внесение изменений для упрощения выполнения полётов.  (Прочитано 187916 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #225 : 07.07.2009, 18:06:45 pm »

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 1 липня 2009 №.  № 680

 

ЗМІНИ,

що вносяться до Положення про використання

повітряного простору України

 

1. У пункті 2:

абзаци другий, сьомий, двадцять четвертий, сорок восьмий та п’ятдесят четвертий виключити;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“аварійне обслуговування — обслуговування, що здійснюється з метою сповіщення відповідних організацій про повітряні судна, яким потрібна пошуково-рятувальна допомога, та надання таким організаціям відповідної інформації за їх запитом;

аеронавігаційне обслуговування — обслуговування, що здійснюється провайдерами аеронавігаційного обслуговування з метою організації повітряного руху, радіотехнічного забезпечення польотів, надання аеронавігаційної та метеорологічної інформації, підготовленої відповідно до стандартів і рекомендованої практики ІКАО, нормативних актів Європейської організації з безпеки аеронавігації та авіаційних правил України;

буферна зона — частина повітряного простору навколо зон обмеження польотів, небезпечних зон, заборонених зон та зон, що належать до тимчасово зарезервованого повітряного простору, яка призначена для забезпечення вимог щодо безпеки у разі одночасного провадження діяльності з використання повітряного простору у зазначених зонах та поза їх межами;

використання повітряного простору — провадження діяльності, пов’язаної з виконанням польотів повітряних суден, з переміщенням (перебуванням) матеріальних об’єктів у повітряному просторі, проведенням підривних робіт, пусками ракет, усіма видами стрільб, у тому числі з метою здійснення впливу на гідрометеорологічні процеси, що становлять загрозу безпеці польотів повітряних суден та інших літальних апаратів;

гнучке використання повітряного простору — використання повітряного простору для військових і цивільних потреб та його щоденний розподіл на тимчасовій основі між користувачами повітряного простору;

загальний повітряний рух — польоти повітряних суден та інших літальних апаратів, що виконуються згідно з цивільними правилами та/або стандартами і рекомендованою практикою IКAO;

зона з особливим режимом використання повітряного простору — частина повітряного простору, що межує із забороненою зоною, та/або повітряний простір над смугою земної поверхні завширшки 25 кілометрів углиб території України, яка проходить уздовж державного сухопутного кордону та/або берегової смуги прикордонних озер та інших водойм, прилеглих до державного кордону, а також над смугою завширшки 22,2 кілометра (12 морських миль), яка проходить по береговій лінії Чорного та Азовського морів углиб цих морів, в якій встановлюється особливий порядок виконання польотів та здійснення контролю за їх виконанням з боку органів управління Повітряних Сил Збройних Сил;

контрольований повітряний простір ОПР — частина повітряного простору, в межах якого забезпечується диспетчерське, польотно-інформаційне та аварійне обслуговування повітряного руху відповідно до встановленої класифікації повітряного простору ОПР;

операційний повітряний рух — польоти, на які не поширюються положення, установлені для загального повітряного руху, і які виконуються відповідно до правил і процедур, визначених відповідними уповноваженими органами;

польотно-інформаційне обслуговування — обслуговування, що здійснюється з метою надання інформації, необхідної для забезпечення безпечного та ефективного виконання польотів;

пункт збору повідомлень щодо ОПР — пункт, який утворюється на аеродромі з метою отримання повідомлень щодо ОПР та планів польотів, що подаються перед вильотом;

район спрощеної координації — частина повітряного простору, в межах якої здійснюється загальний повітряний рух та дозволяється виконання польотів поза маршрутами ОПР без необхідності здійснення диспетчером ОПР координації виконання таких польотів з відомчими органами управління повітряним рухом та користувачами повітряного простору, діяльність яких може становити загрозу безпеці загального повітряного руху;

спеціально встановлений маршрут — маршрут, призначений для виконання польотів повітряних суден з метою вирішення спеціальних завдань (перельоту бойової авіації, перевірки чергових сил з протиповітряної оборони Збройних Сил, проведення навчань військової авіації, виконання експериментальних польотів, польотів згідно з міжнародними договорами тощо), а також виконання навчально-тренувальних польотів, польотів з проведення авіаційних робіт тощо;

умови використання повітряного простору — обов’язкові вимоги щодо місця, часу та висоти провадження діяльності у повітряному просторі, інформація про які надається користувачеві органами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху з метою забезпечення безпеки та ефективності використання повітряного простору;

управління використанням повітряного простору — комплекс заходів з регулювання використання повітряного простору за місцем, часом і висотою з метою задоволення потреб різних категорій користувачів повітряного простору;

управління повітряним рухом — комплекс заходів з організації управління операційним повітряним рухом.”.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #226 : 07.07.2009, 18:07:00 pm »

2. Абзац четвертий пункту 13 викласти у такій редакції:

“органами управління Повітряних Сил Збройних Сил, інших військових формувань та правоохоронних органів — під час управління польотами державних повітряних суден, при виконані польотів повітряних суден та переміщенні інших об’єктів, що перетинають державний кордон, та виконанні польотів у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору. При цьому радіолокаційний контроль здійснюється органами управління Повітряних Сил Збройних Сил в межах чергового радіолокаційного поля та з урахуванням можливостей їх радіолокаційних засобів.”.

3. Пункт 24 після слів “органами управління Повітряних Сил Збройних Сил” доповнити словами “згідно з вимогами пункту 83 цього Положення, а під час виконання польотів у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, також з відповідними органами Держприкордонслужби”.

4. Абзац другий пункту 30 після слів “в зоні з особливим режимом використання повітряного простору” доповнити словами “, крім її частини, що межує із забороненою зоною,”.

5. Доповнити пункт 36 абзацами такого змісту:

“Польоти державних повітряних суден належать:

до операційного повітряного руху, якщо вони виконуються у межах повітряного простору України та міжнародного повітряного простору, який перебуває під відповідальністю України, поза маршрутами ОПР;

до загального повітряного руху, якщо вони виконуються за маршрутами ОПР.”.

6. Доповнити пункт 39 абзацами такого змісту:

“Повітряний простір, що доступний для загального повітряного руху, поділяється на:

контрольований повітряний простір ОПР, у межах якого можуть забезпечуватися усі види обслуговування повітряного руху (диспетчерське, польотно-інформаційне та аварійне) відповідно до встановленої класифікації повітряного простору ОПР;

повітряний простір поза межами контрольованого повітряного простору ОПР, де забезпечується в установленому порядку тільки польотно-інформаційне та аварійне обслуговування.”.

7. Доповнити пункт 40 абзацом такого змісту:

“Зміни та доповнення до Збірника аеронавігаційної інформації вносяться згідно з правилами обслуговування аеронавігаційної інформації.”.

8. Пункти 48, 49 і 56 викласти у такій редакції:

“48. Обслуговування повітряного руху в районах польотної інформації, диспетчерських районах та зонах і на маршрутах ОПР (крім зон та аеродромів, де обслуговування повітряного руху здійснюють відповідні підрозділи державних органів, органів місцевого самоврядування, суб’єктів авіаційної діяльності, що не входять до складу об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху) здійснюється органами ОПР та органами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху державного підприємства обслуговування повітряного руху України.

Обслуговування повітряного руху на цивільних аеродромах, аеродромах, що належать державним органам, органам місцевого самоврядування, суб’єктам авіаційної діяльності, здійснюється експлуатантами таких аеродромів згідно з порядком, установленим відповідними правилами польотів у повітряному просторі України.

49. Управління повітряним рухом поза маршрутами ОПР в повітряному просторі України та у міжнародному повітряному просторі, який перебуває під відповідальністю України (крім зон та аеродромів, де управління повітряним рухом здійснюють органи управління Повітряних Сил Збройних Сил та інших формувань державної авіації) здійснюється органами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху.

Управління повітряним рухом у тимчасово зарезервованому повітряному просторі та в районах аеродромів державної авіації здійснюється органами управління Повітряних Сил Збройних Сил та інших формувань державної авіації.”;

“56. Користувачі повітряного простору, заінтересовані у провадженні діяльності, зазначеної у пункті 3 цього Положення, повинні подати відповідну заявку на використання повітряного простору.

У разі виконання польотів повітряних суден поза межами контрольованого повітряного простору ОПР на висоті не більш як 1500 метрів над середнім рівнем моря заявки на виконання польоту та використання повітряного простору не подаються (за умови обов’язкового інформування органів управління Повітряних Сил Збройних Сил згідно з пунктом 83 цього Положення), крім польотів, що виконуються в тимчасово зарезервованому повітряному просторі, повітряному просторі, де управління повітряним рухом здійснюється органами управління Повітряних Сил Збройних Сил та інших державних органів, а також у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору.

У разі виконання польотів цивільними повітряними суднами поза межами контрольованого повітряного простору ОПР польотно-інформаційне та аварійне обслуговування здійснюється відповідно до встановленого порядку. Під час виконання таких польотів екіпаж повітряного судна несе відповідальність за своєчасне проходження передпольотної підготовки, отримання відповідної аеронавігаційної інформації, зокрема про наявність заборони та обмеження використання повітряного простору, та безпечне виконання польоту.”.

9. В абзаці першому пункту 64 слово “цивільного” виключити, а після слів “в межах” доповнити словом “контрольованого”.

10. Пункт 65 викласти у такій редакції:

“65. Заявки на виконання навчально-тренувальних та випробувальних польотів державними повітряними суднами у визначених районах, тимчасово зарезервованому повітряному просторі, за спеціально встановленими маршрутами поза межами маршрутів ОПР подаються відповідним органам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху (Украероцентру, РДЦ) та органам управління Повітряних Сил Збройних Сил напередодні виконання польоту, але не пізніше ніж до 12 години за UTC.

Заявки на виконання навчально-тренувальних та випробувальних польотів цивільними повітряними суднами у визначених зонах, районах проведення авіаційних робіт, обльоту радіотехнічних засобів, польотів поза встановленими маршрутами у разі їх виконання у контрольованому повітряному просторі ОПР подаються відповідним органам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху (Украероцентру, РДЦ) та органам управління Повітряних Сил Збройних Сил напередодні виконання польоту, але не пізніше ніж до 12 години за UTC.”.

11. У пункті 66 після слів “плануванні польотів у” доповнити словом “контрольованому”, слово “експлуатант” замінити словом “користувач”, а слова “(через орган, який проводить реєстрацію відповідного повітряного судна)” виключити.

12. У пункті 74:

1) у підпункті 1:

в абзаці третьому слова “внутрішніх та” виключити;

після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:

“внутрішніх нерегулярних польотів у контрольованому повітряному просторі ОПР;”.

У зв’язку з цим абзаци четвертий — дев’ятий вважати відповідно абзацами п’ятим — десятим;

2) абзац четвертий підпункту 2 викласти у такій редакції:

“внутрішніх польотів у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, після отримання дозволу Адміністрації Держприкордонслужби;”.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #227 : 07.07.2009, 18:07:17 pm »

13. Абзац перший пункту 75 викласти у такій редакції:

“75. Дозвіл на використання повітряного простору видається на підставі відповідної заявки після отримання дозволу на виконання польотів:”.

14. Доповнити пункт 80 абзацом такого змісту:

“У разі виконання польотів повітряними суднами поза межами контрольованого повітряного простору ОПР на висоті не більш як 1500 метрів над середнім рівнем моря запит про умови використання повітряного простору користувачами не здійснюється, крім польотів, що виконуються в тимчасово зарезервованому повітряному просторі, повітряному просторі, де управління повітряним рухом здійснюють органи управління Повітряних Сил Збройних Сил та інших державних органів, а також в межах зони з особливим режимом використання повітряного простору.”.

15. Абзац перший пункту 83 замінити абзацами такого змісту:

“83. Інформування відповідних органів управління Повітряних Сил Збройних Сил та органів об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху, що здійснюють контроль за використанням повітряного простору України, про виконання польотів здійснюється:

органами ОПР — під час обслуговування повітряного руху в межах контрольованого простору ОПР;

користувачем повітряного простору за допомогою найзручнішого виду зв’язку, визначеного пунктом 57 цього Положення, — під час провадження діяльності з використання повітряного простору поза межами контрольованого простору ОПР.

Зазначена інформація подається відповідним органам управління Повітряних Сил Збройних Сил та органам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху не пізніше ніж:”;

доповнити пункт абзацами такого змісту:

“Інформування органів Держприкордслужби про провадження діяльності з використання повітряного простору поза межами контрольованого простору ОПР у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, здійснюється безпосередньо користувачем повітряного простору за допомогою найзручнішого виду зв’язку, визначеного пунктом 57 цього Положення.

Інформування здійснюється не пізніше ніж за 5 хвилин до запланованого часу вильоту про:

початок аеродромних польотів та польотів для проведення авіаційних робіт у зоні з особливим режимом використання повітряного простору;

виліт (запуск) повітряних суден (радіозондів) з аеродромів (пунктів запуску), розташованих у зоні з особливим режимом використання повітряного простору.”.

16. Пункт 84 виключити.

17. Пункти 86 і 87 викласти у такій редакції:

“86. Пункти збору повідомлень щодо ОПР подають у день виконання польоту та у визначений у пункті 83 цього Положення час Украероцентру інформацію про:

1) польоти повітряних суден;

2) прямування повітряних суден на запасні аеродроми;

3) повітряні судна, що зазнають або зазнали лиха;

4) порушення порядку використання повітряного простору;

5) зміну повітряної обстановки, що може становити загрозу безпеці польотів;

6) авіаційні події та інциденти.

За запитом Украероцентру може подаватися інша інформація.

Пункти запуску метеорологічних радіозондів подають у день їх запуску та у визначений у пункті 83 цього Положення час Украероцентру інформацію про запуски метеорологічних радіозондів.

За запитом Украероцентру може подаватись інша інформація.

87. Користувачі повітряного простору, що проводять стрільби, пуски ракет, підривні роботи, роботи, пов’язані з активним впливом на метеорологічні процеси, а також провадять такі види діяльності, що можуть становити загрозу безпеці повітряного руху та інших об’єктів, повідомляють РДЦ, органи управління Повітряних Сил Збройних Сил не пізніше ніж за 10 хвилин про початок зазначеної діяльності, перенесення часу її провадження, скасування запланованої діяльності, а також через
5 хвилин — про її закінчення. РДЦ подає Украероцентру зазначену інформацію відразу після її надходження.”.

18. Доповнити пункт 94 абзацом такого змісту:

“Під час виконання польоту повітряне судно на запит та з дозволу відповідного органу ОПР (органу управління повітряним рухом) може перетинати межі зони обмеження польотів, небезпечної зони та зони, що належить до тимчасово зарезервованого повітряного простору, під час їх використання. В інших випадках повітряне судно повинно виконувати політ поза межами зазначених зон згідно з установленим порядком.”.

19. Пункт 102 викласти у такій редакції:

“102. Тимчасова заборона використання окремих частин повітряного простору встановлюється в інтересах користувачів, які подали відповідні заявки, з урахуванням пріоритетів, установлених цим Положенням, та принципів гнучкого використання повітряного простору відповідно до Європейської концепції гнучкого використання повітряного простору.

Інформація про тимчасову заборону використання повітряного простору доводиться Украероцентром та службою аеронавігаційної інформації до відома всіх користувачів повітряного простору.”.

20. Абзац перший пункту 118 замінити абзацами такого змісту:

“118. До порушень порядку використання повітряного простору, що підлягають розслідуванню, належать:

1) використання повітряного простору без дозволу та/або порушення умов його використання, крім випадків, що передбачені цим Положенням;

2) недотримання умов використання повітряного простору або плану польоту (відхилення від маршруту ОПР, заданого ешелону (висоти) польоту, посадка повітряного судна на незапланований аеродром) без дозволу або погодження органу ОПР (органу управління повітряним рухом), крім аварійних випадків;

3) політ групи повітряних суден, кількість яких більша ніж зазначена у заявці;

4) порушення вимог щодо порядку перетинання державного кордону та виконання польоту в зоні з особливим режимом використання повітряного простору;

5) виконання повітряним судном польоту через зону обмеження польотів, небезпечну зону та зону, що належить до тимчасово зарезервованого повітряного простору, без відповідного дозволу під час її використання;

6) політ повітряного судна, яке не відповідає на запит засобів радіолокаційної системи державного розпізнавання, крім суден, на яких апаратура радіолокаційної системи державного розпізнавання не передбачена або які повертаються з несправною апаратурою радіолокаційної системи державного розпізнавання з аеродромів (посадкових майданчиків) іноземних держав, де ремонт такої апаратури неможливий;

7) невиконання вимог пункту 83 цього Положення (крім випадків, що передбачені цим Положенням).”.

У зв’язку з цим абзаци другий і третій вважати відповідно абзацами дев’ятим і десятим.

21. Друге речення пункту 135 після слів “визначеному Украероцентром, за погодженням з” доповнити словами “органами Держприкордонслужби,”.

22. У пункті 140 після слів “повітряного простору” доповнити словами “, крім її частини, що межує із забороненою зоною,”, а слово “, аерофотозйомка” виключити.

23. Пункти 141, 144 і 145 викласти в такій редакції:

“141. Польоти повітряних суден з посадкою на аеродроми (посадкові майданчики) або з вильотом з аеродромів (посадкових майданчиків), що перебувають у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, виконуються відповідно до інструкцій з виконання польотів (використання повітряного простору) у районах відповідних аеродромів (посадкових майданчиків).

Польоти повітряних суден у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, крім її частини, що межує із забороненою зоною, з посадкою або з вильотом поза аеродромами (посадковими майданчиками) виконуються з дозволу органів Держприкордонслужби. Користувач інформує зазначений орган про виконання такого польоту не менше ніж за 30 хвилин до посадки або вильоту.”;

“144. Польоти повітряних суден у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору дозволяються за наявності на державних повітряних суднах справної апаратури радіолокаційної системи державного розпізнавання, а на цивільних повітряних суднах, якщо це передбачено їх конструкцією, — засобів вторинної радіолокації.

145. Польоти повітряних суден у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору без радіозв’язку забороняються, крім випадків, передбачених пунктом 139 цього Положення.

Польоти надлегких повітряних суден з максимальною злітною масою до 500 кілограмів, конструкція яких не передбачає обладнання засобами радіозв’язку, виконуються у районі аеродрому (посадкового майданчика), що розташований у межах зони з особливим режимом використання повітряного простору, за умови дотримання таких вимог:

1) польоти виконуються без перетинання державного кордону та виключно в межах зони польотів, що визначена в інструкції з виконання польотів (використання повітряного простору) у районі аеродрому (посадкового майданчика), що затверджена у порядку, передбаченому пунктом 30 цього Положення;

2) отримання згідно з пунктом 74 цього Положення дозволу на виконання польотів;

3) інформування згідно з пунктом 83 цього Положення органів управління Повітряних Сил Збройних Сил.”.
Записан
771ok
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #228 : 07.07.2009, 20:46:13 pm »

Спасибо Геннадий. Буду пробовать.....
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #229 : 07.07.2009, 22:08:03 pm »

Если не получиться ,дайте мне знать соеденю вас с Дмитрием на коротко
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #230 : 09.07.2009, 12:12:09 pm »

Будут ловить...

Владельцы маленьких вертолетов, дельтапланов и другой легкой авиации могут вздохнуть с облегчением: им предоставили свободу передвижения. Правительство на днях упростило систему выполнения полетов воздушных судов вне контролируемого воздушного пространства.

Согласно постановлению, теперь воздушное пространство страны разделяется на контролируемое и неконтролируемое. В границах последнего экипаж воздушного судна несет ответственность за своевременное прохождение предполетной подготовки, получение аэронавигационной информации и безопасный полет, сообщает пресс-служба Минтранса. Соответственно теперь частным летчикам не нужно получать разрешение на выполнение полета органов системы обслуживания воздушного движения.

«Для владельцев легких вертолетов – это отличная новость. Таким образом Минтранс приводит летное законодательство в соответствие со стандартами ЕС. Но надо учитывать менталитет наших людей – теперь стоит ожидать резкого увеличения авиакатастроф в легкой авиации. А инспекторам прибавится работы: они, как ГАИ, будут «ловить» летчиков и проверять у них свидетельства о летной годности и другие документы», -- пояснил корреспонденту «Новой» Анне Цяцько главный региональный инспектор Госавиаадминистрации Сергей Гриценко.
Записан
Sixe
Авиаторы

Karma: +1/-1
Offline


« Ответ #231 : 09.07.2009, 12:50:16 pm »

теперь стоит ожидать резкого увеличения авиакатастроф в легкой авиации
С какого это перепугу станет больше катастроф? Летать больше людей не станет резко, а вот легально летать - да, больше, отсюда и безопасность полётов повысится и найти упавшего проще будет и, как следствие, у него больше шансов в живых остаться.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #232 : 09.07.2009, 13:23:25 pm »

Виталя , твои слова да Богу в уши ......
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Sixe
Авиаторы

Karma: +1/-1
Offline


« Ответ #233 : 09.07.2009, 14:07:53 pm »

Ну когда-то ж мы должны становиться цивилизаванными.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #234 : 09.07.2009, 14:45:28 pm »

это вопрос , или ... ?
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #235 : 10.07.2009, 11:01:18 am »

А это, что бы закончить тему высотомера при визуальных полётах в зоне G

* porjadok ust visotom.pdf (161.64 Кб - загружено 896 раз.)
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #236 : 10.07.2009, 11:21:45 am »

В то время когда высказывалось мнение о том , что согласно нового постановления КМУ о упрощении выполнения полётов в ктором будет разрешено выполнять полёты на ВС не оборудованных радиосвязью , мной задавался резонный вопрос о том как же выполнять некоторые процедуры. Одна из них это " установка высотомера". Сейчас же когда прочитан текст , и становится понятным в первом приближении , что не наблюдается такой пункт в этой "постанове" как выполнение полётов в пространстве G , на ВС НЕ ОБОРУДОВАННЫХ радиосвязью вне своих площадок в зоне с особым использованием ВП Украины , то этот вопрос по сути отпадает. Давление QNH по району нам и далее будет сообщать ХХХх- ИНФОРМАЦИЯ при помощи  радиосвязи.
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
Яковлев
Гость
« Ответ #237 : 10.07.2009, 14:44:44 pm »

Так вопроса не существует в течении почти 5-и лет. С тех пор как был подписан 293-й приказ мы можем летать без радиосвязи в пространстве G.
Вот выдержки из правил касающиеся радиосвязи:

                       3. Правила польотів

     3.1. Правила візуальних польотів
     3.1.1.   Польоти  за  ПВП  виконуються  в  межах  повітряного
простору класів B, C, D, E, F, G при дотриманні таких умов:
     польоти виконуються тільки вдень;
     при  польотах  нижче  висоти  3050  метрів (10 000 футів) над
середнім  рівнем  моря, уводяться обмеження приладної швидкості не
більше ніж 465 км/год, за винятком класу В;
     наявність  постійного двостороннього радіотелефонного зв'язку
з органами ОПР у повітряному просторі класів B, C та D;

     наявність  працюючого  прийомовідповідача  SSR режиму A/C при
польотах у повітряному просторі ОПР класів B, C і D;
     урахування температурної та барометричної поправок відповідно
до розділу 3 частини 6 тому 1 документа Doc 8168 ICAO;
     надання  плану  польоту  (FPL) до відповідних органів ОПР при
польотах у повітряному просторі класів B, C, D та E;
     видимість  у  польоті  та  відстань  до хмар, що дорівнює або
перевищує величини, зазначені в додатку 1 до цих Правил.
     До  польотів  за  ПВП  при видимості в польоті менше ніж 5 км
допускаються  командири повітряних суден, що пройшли підготовку за
програмами,  установленими  Укравіатрансом  або  ВПС  Збройних Сил
України.

3.1.3.   Командир  повітряного  судна  зобов'язаний  постійно
прослуховувати   робочу   частоту   відповідного  органу  ОПР  при
виконанні польоту в повітряному просторі ОПР класів B, C, D та E.

     3.10. Зв'язок
     3.10.1.  Екіпаж  повітряного судна, що виконує контрольований
політ,   постійно  здійснює  прослуховування  відповідного  каналу
мовного  зв'язку  "повітря  - земля" відповідного органу ОПР та за
необхідності встановлює з ним двосторонній радіозв'язок.
     Для  виконання вимоги про безперервне прослуховування мовного
обміну    "повітря-земля"    дозволяється   використання   системи
селективного  виклику  SELCAL або аналогічні автоматичні сигнальні
засоби.



Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #238 : 10.07.2009, 15:16:42 pm »

Парни ,а я нашел ЕВРОПЕЙСКУЮ процедуру установки высотомеров , в том числе и для пространства G. У нас в Украине прописана только одна процедура  из 3ох там имеющихся )
У нас есть две:
- по высоте взлёта
- по давлению QFE
А какие же три там в "загадочной" Европе? Улыбающийся
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #239 : 10.07.2009, 15:35:16 pm »

Юрий я надеюсь Вы то понимаете разницу между терминами такими как "ВС не оборудованные связью " и " выполнение полётов без радиосвязи" ? По процедуре установки высотомера при выполнении визуальных полётов по правилам принятым в Украине экипаж ВС эти данные QNH получает при помощи радиосвязи  от хххх- ИНФОРМАЦИИ. Иные процедуры получения этих данных не предусмотрены в Украине
« Крайнее редактирование: 10.07.2009, 15:37:00 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004