Воздушный Кодекс

<< < (18/41) > >>

SK:
Авиационные правила – всего лишь подзаконный нормативно-правовой акт (по юридической силе равный положению, порядку, регламенту, инструкции и пр.), а законом является либо Кодекс (свод законов), либо отдельный закон, либо ратифицированный Верховной Радой международный договор, касающийся авиационной сферы. Вопрос, какими должны быть авиационные правила, решает закон. Главное условие, о котором у нас везде речь, – НЕОБХОДИМОЕ-ДОСТАТОЧНОЕ-УПОРЯДОЧЕННОЕ количество подзаконных нормативно-правовых актов. То есть, скажем, авиационных правил должно быть МИНИМУМ столько, чтобы они охватывали всю деятельность гражданской авиации, были предельно ясными, не создавали "коррупционные риски" и отвечали передовым нормам воздушного права (сориентированы на лучшие авиационные правила, скажем, Европы). И об этом должен сказать основной авиационный закон – Воздушный кодекс.

ur74010:
Укравиарегистр. Зачем это бл... ство  в деле "дубля" по сертификатам типа что Ап25\23\29 лицензирует и ЕЕС с Канадой,Сша и Индусами. Пора уж взаимопризнание сертификатов и точка.

Курченко С:
Цитата: SK от 01.06.2010, 17:59:34 pm

Авиационные правила – всего лишь подзаконный нормативно-правовой акт (по юридической силе равный положению, порядку, регламенту, инструкции и пр.), а законом является либо Кодекс (свод законов), либо отдельный закон, либо ратифицированный Верховной Радой международный договор, касающийся авиационной сферы. Вопрос, какими должны быть авиационные правила, решает закон. Главное условие, о котором у нас везде речь, – НЕОБХОДИМОЕ-ДОСТАТОЧНОЕ-УПОРЯДОЧЕННОЕ количество подзаконных нормативно-правовых актов. То есть, скажем, авиационных правил должно быть МИНИМУМ столько, чтобы они охватывали всю деятельность гражданской авиации, были предельно ясными, не создавали "коррупционные риски" и отвечали передовым нормам воздушного права (сориентированы на лучшие авиационные правила, скажем, Европы). И об этом должен сказать основной авиационный закон – Воздушный кодекс.

При прочтении предложенного проекта никак не складывается впечатление,что ставится задача предельной ясности и сведения к минимуму коррупционных рисков.Нагромождение "кожа,мёд,говно и гвозди", к тому же взаимопротиворечащее внутри себя самого.Не удивлюсь,если будет принят нынешней властью на ура - качество законотворчества соответствует её интеллектуальному  уровню.

SK:
1) Для ur74010 (« Ответ #86 : 08.06.2010, 00:21:02 ») и всех:
Извлечение из проекта новой редакции Воздушного кодекса, предложенного Минтранссвязи и Госавиаадминистрацией (http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_50/17712.html):

„Стаття 11. Нормативно-правове регулювання
1. Нормативно правове регулювання цивільної авіації здійснюється шляхом прийняття авіаційних правил України та інших нормативно-правових актів.
2. Авіаційні правила України включають нормативно-правові акти, що встановлюють загальні правові та технічні норми і процедури, встановлюють порядок здійснення авіаційної діяльності та порядок застосування відповідних норм і процедур, а також документи, що регулюють порядок застосування експлуатаційно-технічної документації, галузевих технічних норм та процедур.
3. Авіаційні правила України підлягають обов’язковому виконанню всіма юридичними та фізичними особами на території України, та суб’єктами авіаційної діяльності України за її межами.
4. Авіаційні правила України розробляються у відповідності  із Стандартами та Рекомендованою практикою Міжнародної організації цивільної авіації, а також з урахуванням законодавства Європейського Союзу у сфері цивільної авіації.
...
8. Авіаційні правила України можуть прийматися у відповідності до структури документів Європейського Союзу.

Стаття 14. Визнання сертифікації суб’єктів та об’єктів авіаційної діяльності

1. Урядовий орган з питань цивільної авіації може визнати сертифікат або аналогічний йому документ, виданий авіаційною владою інших країн або компетентною організацією, якщо це передбачено міжнародним договором та відповідними міжнародно-правовими актами, або якщо вимоги до його видачі були не меншими ніж ті, що застосовуються в Україні.
2. Порядок визнання сертифікатів та аналогічних їм документів, виданих авіаційними владами інших країн або іншими компетентними організаціями, визначається авіаційними правилами України з урахуванням відповідних міжнародно-правових актів і норм законодавства”.

2) Для Курченко С.(« Ответ #87 : 08.06.2010, 08:15:33 ») и всех:

Полностью согласен. Правовое качество проекта (также, как и стиль, и даже грамотность) требует очень серьёзной "доработки". Чего стоят одни только "Сертифікаційні перевірки та нагляд" (Стаття 15):

"2. Урядовий орган з питань цивільної авіації здійснює планові та позапланові перевірки з метою визначення відповідності власника сертифіката вимогам, які встановлені авіаційними правилами України або іншими нормативно – правовими актами. Необхідність позапланової перевірки визначається урядовим органом з питань цивільної авіації.
Окремі види перевірок визначені авіаційними правилами України виконуються без попереднього повідомлення".

И КАК???

SK:
Или, например:

„Стаття 19. Відносини урядового органу з питань цивільної авіації з правоохоронними органами
1. Працівники правоохоронних органів зобов’язані надавати допомогу державним інспекторам та особам, уповноваженим на проведення перевірок у виконанні ними службових обов'язків, щодо інспектування та перевірок та припиняти незаконні дії осіб, які перешкоджають виконанню цих обов'язків. 
2. Порядок взаємодії урядового органу з питань цивільної авіації з правоохоронними органами встановлюється Кабінетом Міністрів України.
3. В разі виявлення уповноваженим інспектором та представником правоохоронних органів факту незаконного, несанкціонованого польоту або польоту з порушеннями ліцензійних умов, польоти такого повітряного судна припиняються в примусовому порядку. Якщо повітряне судно, експлуатант якого допустив зазначені порушення, на момент перевірки знаходиться поза межами місця базування або аеродрому, що охороняється, експлуатант на вимогу уповноваженого інспектора та представника правоохоронних органів повинен привести повітряне судно у стан, що робить його виліт неможливим.
 Уповноважений інспектор та представник правоохоронних органів вчиняють необхідні дії щодо унеможливлення вильоту повітряного судна,  шляхом в залежності від конструкції повітряного судна та складають відповідний акт про правопорушення.
4. Намагання здійснення вильоту або виліт повітряного судна, без дозволу урядового органу з питань цивільної авіації, до якого вчинені дії відповідно до пункту 3 цієї статті кваліфікується, як  угон повітряного судна”.

Часть четвёртая этой статьи приводит вас к угону собственного ВС и получения, согласно статье 278 Уголовного кодекса, от 3 до 6 лет лишения свободы...

ВОТ ТАК ВОТ...

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница