Воздушный Кодекс
SK:
Согласен. Будем надеяться, что разгрести «повітряне нормативно-правове наворочення» поможет принятый «за основу», но пока повисший (есть отдельные предложения Президента – правда, бывшего) Закон «Про нормативно-правові акти», который обязывает Кабмин и центральные органы власти привести свои нормативно-правовые акты в соответствие этому Закону с достаточно благородными целями:
«Цей Закон регулює суспільні відносини, пов’язані з розробленням нормативно-правових актів, їх прийняттям, набранням ними чинності, державною реєстрацією та обліком, визначає систему, види, ієрархію нормативно-правових актів та встановлює єдині вимоги до нормопроектувальної техніки для всіх суб’єктів нормотворення».
Будем надеяться, что у наших юристов найдутся силы привести в «системный порядок» по этому Закону 557 нормативно-правовых актов, числящихся в соответствующей базе на веб-сайте Госавиаадминистрации. Да, и новый Кодекс надо делать уже под этот Закон.
Кстати, в нём говорится:
«правила - акт, який конкретизує норми права загального характеру з метою регулювання поведінки суб’єктів правовідносин у певних галузях законодавства і вирішує процедурні питання».
По смыслу этого определения придётся пересмотреть понятие «авиационные правила». Ибо «норми, стандарти і нормативи», оговоренные как Правила в статье 7 действующего ВК, под это определение уже не годятся. Возможно, придётся менять подход к понятию «положение» («Положення про використання повітряного простору України” и т.д.).
Ну и, конечно же, Кодекс должен «работать» так же, как и любой другой Закон. Если в той же статье 7 действующего ВК сказано, что «Авіаційні правила мають єдину структуру, містяться у Зводі авіаційних правил України», то надо, чтобы этот «Звід авіаційних правил України» существовал и наполнялся в задуманном виде теми самими «ЕДИНЫМИ ПРАВИЛАМИ, как это сделано в разумных странах». Последний раз про «Звід авіаційних правил України (АПУ)» упоминалось в «Наказі Укравіації від 11.08.1994 №82»...
RSM:
Цитата: SK от 25.05.2010, 08:43:32 am
Будем надеяться, что у наших юристов найдутся силы привести в «системный порядок» по этому Закону 557 нормативно-правовых актов, числящихся в соответствующей базе на веб-сайте Госавиаадминистрации. Да, и новый Кодекс надо делать уже под этот Закон.
"Надежда умирает последней" :)
Думаю, "чистить" 557 документов должны специалисты из РАЗЛИЧНЫХ ведомств в части их касающейся, а юристы дать заключение. Если этой работой будут заниматься те же спецы, которые "НОВЫЕ" редакции ВК готовили, то пусть лучше всё останется на сегодняшнем уровне.
SK:
ИТАК:
"Повідомлення про оприлюднення проекту Повітряного кодексу України
31 травня 2010 року, 13:50
Державною авіаційною адміністрацією Міністерства транспорту та зв’язку України розроблено проект Повітряного кодексу України з метою урахування вимог Міжнародної організації цивільної авіації (IKAO), Європейського Союзу, Європейської конференції цивільної авіації (ЄКЦА), Європейської організації з безпеки аеронавігації (ЄВРОКОНТРОЛЬ), змін в нормах українського законодавства, які відбулися за період після введення в дію Повітряного кодексу України в 1993 році, а також з метою законодавчого закріплення норм регулювання діяльності цивільної авіації в Україні, в тому числі адаптація до норм міжнародного повітряного права. Проект акта розміщено на сайті Мінтрансзв’язку (www.mtu.gov.ua) у розділі Регуляторна діяльність => Проекти регуляторних актів => Проекти актів законодавства.
Аналіз регуляторного впливу до проекту акта розміщено на сайті Мінтрансз’вязку (www.mtu.gov.ua) у розділі Регуляторна діяльність => Аналізи регуляторного впливу => До проектів актів законодавства.
Пропозиції та зауваження до проекту акта можуть надсилатися зацікавленими юридичними та фізичними особами протягом 30 календарних днів з дати опублікування на адреси:
01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14, - Міністерство транспорту та зв’язку України:
тел./факсом (044) 461-52-18;
E-mail: [email protected]
01011, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11 – Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва
E-mail: [email protected]".
Читайте. Думайте. Обсуждайте. Предлагайте.
По штрафам: введены штрафы на физических лиц в диапазоне от 100 до 500 необлагаемых минимумов (1700-8500грн).
Очень волнующий всех вопрос авторы ВК считают решённым:
"7. Запобігання корупції
Проект акта не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень" (из Пояснительной записки).
Интересно, содержит ли процедура наложения штрафов "ризики вчинення корупційних правопорушень"?..
RSM:
Как по мне, так систематизация всего нынешнего законодательства в одни Авиационные правила, значительно эффективней, чем принятие ВК под БЛАГИЕ НАМЕРЕНИЯ.
В подтверждение из проекта ВК:
2. У разі коли міжнародним договором України, який набрав чинності в установленому порядку, встановлено інші норми права, ніж ті, що передбачені Повітряним кодексом України та іншими актами законодавства України, то застосовуються норми права міжнародного договору.
И ройся каждый раз после этого по всем законам. А при наличии АП, достаточно изменить только их в касающейся части.
Andreas:
Собственно, страница с Проектом
http://www.mtu.gov.ua/uk/alias_50/17712.html
Навигация