Воздушный Кодекс

<< < (15/41) > >>

SK:
Разработать за месяц новый проект ВК, отличный от трёх (а не двух – 2373 подавался дважды на замену) предыдущих и согласовать с заинтересованными министерствами (как минимум Минобороны, Минпромполитики и Минприроды) – это всё-равно, что взлететь с 5-ти метров. Для этого надо иметь уже готовый проект. Или подчищенный старый.

Кстати, во всех забракованных вариантах проектов ВК (и в последнем - 6078) об АОН или ЗПМ говорилось следующее:

„Авіація загального призначення – цивільна авіація, яка використовується для здійснення польотів з некомерційною метою;
злітно-посадковий майданчик – земельна (водна) ділянка чи спеціально підготовлений майданчик або підняті над земною, водною поверхнею конструкції, які придатні та використовується для зльоту, посадки, руху та стоянки легких повітряних суден, що мають максимальну злітну масу не більш як 5700 кілограмів;
приаеродромна територія – обмежена регламентованими розмірами місцевість навколо зареєстрованого в установленому порядку аеродрому (вертодрому) або постійного злітно-посадкового майданчика, для якого встановлені спеціальні вимоги до розташування різних об’єктів, а їх висотне положення контролюється, з урахуванням умови безпеки маневрування, зльоту та заходу на посадку повітряних суден (Стаття 3. Визначення термінів).

Функції державного регулювання діяльності комерційної авіації та авіації загального призначення здійснює урядовий орган державного управління в галузі цивільної авіації (далі - урядовий орган), що діє у складі центрального органу виконавчої влади з питань транспорту та зв’язку... (Стаття 5. Державне регулювання діяльності цивільної авіації).

Цивільне повітряне судно, що використовується на безоплатній основі, належить до авіації загального призначення (Стаття 38. Класифікація повітряних суден).

Власник повітряного судна авіації загального призначення, що імпортується в Україну, маса якого не перевищує 5700 кілограмів і типова конструкція якого сертифікована повноважним органом країни розробника, отримує дозвіл на виконання польотів на повітряному судні без схвалення його типової конструкції урядовим органом (Стаття 43. Льотна придатність екземпляра цивільного  повітряного судна).

На території України  польоти повітряних суден цивільної авіації виконуються лише з аеродромів або злітно-посадкових майданчиків, які сертифіковані або допущені до експлуатації згідно з авіаційними правилами України (Стаття 48. Польоти повітряних суден).

На території України польоти повітряних суден авіації загального призначення виконуються лише з аеродромів або злітно-посадкових майданчиків, які  сертифіковані або допущені до експлуатації згідно авіаційних правил України. Якщо польоти повітряних суден  авіації загального призначення виконуються в неконтрольованому повітряному просторі дозвіл на виконання польоту не надається (Стаття 48. Польоти повітряних суден).

Особа авіаційного персоналу, якій відомо про погіршення або втрату нею фізичної або психічної придатності для виконання своїх професійних обов’язків, зобов’язана повідомити про це своє керівництво, звернутися до медичного закладу, пройти медичне обстеження та лікування (для приватного пілота авіації загального призначення — медичне обстеження та лікування). У разі невиконання зазначених вимог особа авіаційного персоналу несе відповідальність згідно із законодавством (Стаття 54. Медичне обстеження авіаційного персоналу).

Злітно-посадкові майданчики поділяються на постійні та тимчасові.
Допуск до експлуатації, експлуатація злітно-посадкових майданчиків здійснюється відповідно до авіаційних правил України (Стаття 67. Злітно-посадкові майданчики).

Злітно-посадкові майданчики не підлягають реєстрації у Державному реєстрі аеродромів цивільної авіації України (Стаття 71. Державна реєстрація аеродромів).

Інформація про розміри приаеродромної території доводиться експлуатантом аеродрому або постійного злітно-посадкового майданчика чи уповноваженою на те особою до відповідних органів місцевого самоврядування, підвідомча територія яких повністю чи частково підпадає під приаеродромну територію.

Будь яка шкода, завдана власнику аеродрому, постійному злітно-посадковому майданчику чи аеропорту та споживачу їх послуг, у тому числі експлуатанту повітряного судна, внаслідок порушень, які пов’язані з фактом будівництва, реконструкції чи іншої діяльності на приаеродромній території, підлягає відшкодуванню відповідно до законодавства України (Стаття 72. Приаеродромна територія. Будівництво на приаеродромній території).

Аеродроми, злітно-посадкові майданчики і їх елементи повинні мати маркувальні знаки відповідно до вимог авіаційних правил України для аеродромів цивільної авіації.
Розміщення у районі аеродрому, злітно-посадкового майданчика будь-яких знаків, пристроїв і позначень, подібних до маркувальних знаків, що використовуються для розпізнання аеродрому, злітно-посадкового майданчика та їх елементів, забороняється (Стаття 73. Маркування аеродромів, злітно-посадкових майданчиків).
Сертифікаційним процедурам з авіаційної безпеки за відповідним напрямом підлягають експлуатанти комерційних повітряних суден, злітно-посадкові майданчики, навчальні заклади, які проводять підготовку персоналу з авіаційної безпеки, організації, які виконують технічне обслуговування повітряних суден, виробники повітряних суден, організації, які здійснюють наземне забезпечення, аеронавігаційне обслуговування польотів повітряних суден (Стаття 102. Організація забезпечення авіаційної безпеки).

Експлуатанти авіації загального призначення, повітряні судна яких мають злітну вагу більш як 5700 кілограмів, повинні здійснювати заходи на авіаційну безпеку на аеродромах, злітно-посадкових майданчиках відповідно до вимог авіаційних правил України (Стаття 104. Превентивні заходи безпеки).

Організація та проведення авіаційного пошуку і рятування на аеродромі і в районі відповідальності аеродрому (злітно-посадкового майданчика) покладається на експлуатанта аеродрому (Стаття 113. Пошук та рятування повітряних суден).

Штрафи від трьохсот до восьми тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладаються на будь-яку юридичну особу – суб’єкта авіаційної діяльності (Стаття 129. Штрафи), тобто і на  експлуатантів АОН″.

ЧТО НЕ ТАК или ЧЕГО НЕ ХВАТАЕТ?

Как там у чехов? Или, вообще, в Европе?

Глядя на 13 (!) страниц двухнедельной полемики вокруг катастрофы под Смоленском, откровенно говоря, завидки берут по поводу всеобщего интереса и массовой осведомлённости. Вот бы с родным Воздушным кодексом так (здесь у нас 5 жиденьких страничек за год)...

Геннадий Хазан:
А в это время введут налоги на ВС как на предметы роскоши ......................... >:(

SK:
Значит, НАДО ВНОСИТЬ СВОИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ.

Думается, подход должен быть дифференцированным. Как это собираются делать с автомобилями. Если, скажем, к роскоши относятся авто стоимостью выше 50 тысяч евро, а минимальная стоимость нового автомобиля равна, к примеру, 5 тысяч евро, то и соотношение „роскоши” в оценке воздушных суден по логике должно быть таким же – 10:1. При минимальной стоимости нового ВС в 50 тысяч евро к воздушным судам класса „роскошь” следует относить те, которые стоят выше 500 тысяч евро. И то, если это – частный самолёт. А если корпоративный, коэффициент „роскоши” ВС логично увеличить по количеству собственников. И так далее.

Есть щадящая логика и в том, чтобы к предметам роскоши не относились ВС, занятые в авиационных работах. Скажем, не может быть предметом роскоши купленный за солидные деньги приличный новый „химик”, являющийся кормильцем группы его владельцев.

Есть справедливая логика в том, чтобы к понятию „роскошь” подходили с точки зрения „совокупной роскоши”. Одному владельцу „Бекас”, купленный для авиахимработ, содержащих семью, составляет треть стоимости всего его имущества, а другому вертолётик или яхточка на фоне его общей собственности – "раскошный пустячок".

НАДО ХОТЯ БЫ ОЗВУЧИВАТЬ СВОИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ. Даже если не веришь, что к ним прислушаются...

Шевчук:
Насколько я понял это разовый налог при покупке ВС.
Хотя прослеживается старорежимная логика.
Не выгодно быть успешным трудоголиком, тебе сразу сразу предложат поделиться с теми, кто предпочитает либо не работать либо "жалеть" себя при трудовых порывах :)

Геннадий Хазан:
Нужно проследить авторство этого " народного порыва" Э, вернее путь влияния на прохождение сего "опуса" по залам ВР . Я для начала напишу письмо , ОТКРЫТОЕ , по теме сего "новшества". Адресаты известны

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница