Воздушный Кодекс

<< < (10/41) > >>

Геннадий Хазан:
Театр абсурда на самом деле. Чтобы решить плёвый вопрос , нужно собрать все документы и прийти на приём лично к господину Овчинникову , потому как только он лично вникнув в суть вопроса может принять адекватное и правильное решение.
Остальные..... вытворяют что хотят. Трактуют любые ПРАВИЛА и ЗАКОНЫ как им хочется. Приняли для себя аксиому жизни  в своей работе: " Чем больше бумаги - тем чище жопа" (с) Это касается прежде всего отдела АОН ГАА.

Посмотрим по результатам выборов.
 Думаю что нужно будет перенимать опыт российских коллег по проведению пикетов...

SK:
Ну что, возвращаемся:

народные депутаты Б.Шиянов и И.Воротнюк зарегистрировали "Проект Повітряного кодексу України" под № 6078 от 17.02.2010. Желающие могут ознакомиться по адресу: http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_1?id=&pf3511=37019. Впрочем, в Пояснительной записке про нашу участь уже отмечено: "Проект нової редакції Повітряного Кодексу України було обговорено з представниками профільних громадських організацій”. Похоже, всё то же - апрельское 2008 года (в пункте 1 „ПРИКІНЦЕВИХ ПОЛОЖЕНЬ" даже дату ввода статтьи 129 – о страшных штрафах – забыли поменять: „1. Цей Кодекс набирає чинності з дня його опублікування, крім статті 129, яка набирає чинності з 1 січня 2009 року”(!)

Учитывая сложившуюся в ВР обстановку, не поторопились ли уважаемые депутаты? И не рисково ли опять вдвоём "на амбразуру победителей"?  Или авиаторам-депутатам Партии регионов („сичевику” В.Богуслаеву, авиадиспетчеру В.Макеенко) этот вопрос не интересен?

Andreas:
Спасибо за ссылку. Читаю.

1. Виріб авіаційної техніки повинен мати сертифікат типу. Сертифікат типу і сертифікація змін до нього, в тому числі додаткові сертифікати типу, видаються розробникові за його заявкою, якщо заявник підтвердив, що виріб відповідає сертифікаційному базису

"1. Кожне цивільне повітряне судно, що експлуатується в Україні, повинне отримати в урядовому органі Сертифікат льотної придатності відповідного зразка, який є підтвердженням відповідності його конструкції та експлуатаційної документації схваленій типовій конструкції та стану придатності до польотів."

"Власник повітряного судна авіації загального призначення, що імпортується в Україну, маса якого не перевищує 5700 кілограмів і типова конструкція якого сертифікована повноважним органом країни розробника, отримує дозвіл на виконання польотів на повітряному судні без схвалення його типової конструкції урядовим органом."

Т.е. не про самодеятельную конструкцию, ни про "с отклонением от типовой", речь не идет. Сертифицированный тип и точка.  ???

Andreas:
"3. У разі виконання польоту в повітряному просторі інших держав повітряного судна, на який видано дозвіл на його виконання, заявник повинен перед початком польоту отримати дозвіл відповідних уповноважених органів цих держав."

А это их собачье дело за другие страны расписываться???

SK:
В тексте ещё масса таких "перлов" - и орфография, и стиль, и "самоё суть".... Очень жаль.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница