Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
25.12.2024, 20:41:46 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Воздушный Кодекс  (Прочитано 108442 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« : 31.03.2009, 16:34:34 pm »

http://www.wing.com.ua/content/view/5462/37/

Цитировать
Верховная Рада отклонила проект Воздушного кодекса Украины, зарегистрированный в ВР под №2373. За принятие проекта в первом чтении проголосовали 209 депутатов из 434 зарегистрированных в зале. Проект кодекса также не набрал необходимого количества голосов для направления на повторное первое чтение.

Проектом предусматривалось определить общие принципы деятельности гражданской авиации в Украине с учетом требований соответствующих международных организаций. При этом с его принятием признавался бы таким, который утратил силу принятый 4 мая 1993 г. Воздушный кодекс Украины.


Наверное, это хорошо. Поскольку совершенством и унификацией с европейским там и не пахло.

Можно связать с другими ветками, но теперь есть время до нового проекта попытаться поработать с депутатами, учесть, по крайней мере, моменты авиации общего назначения, и многого другого...
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #1 : 25.06.2009, 09:48:20 am »

Ну что, сегодня в повестке дня Рады.

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/webproc4_2?id=&pf3516=4419&skl=7
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #2 : 25.06.2009, 09:55:18 am »

"Стаття 10. Сертифікація суб’єктів авіаційної діяльності
1. Сертифікат на відповідність вимогам авіаційних правил України, що видається урядовим органом, повинні отримати суб’єкти авіаційної діяльності, які в галузі цивільної авіації провадять:
1) розроблення та виробництво цивільної авіаційної техніки для серійного виробництва та продажу;"
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #3 : 25.06.2009, 10:01:09 am »

Стаття 36. Класифікація повітряних суден
1. Повітряні судна поділяються на цивільні і державні.
2. Цивільне повітряне судно, що використовується для надання послуг з перевезення пасажирів, багажу, вантажу, пошти, виконання авіаційних робіт та навчання за плату або за наймом, належить до цивільної авіації комерційного призначення.
3. Цивільне повітряне судно, що використовується на безоплатній основі, належить до авіації загального призначення.
4. Прототипом цивільного повітряного судна вважається повітряне судно нової конструкції, яке призначене для використання як цивільне повітряне судно і на якому проводяться випробування з метою сертифікації типової конструкції.
5. Модифікованим цивільним повітряним судном вважається цивільне повітряне судно, на якому вперше встановлені нові компоненти або обладнання, що впливають на характеристики повітряного судна або призначені для розширення його експлуатаційних обмежень і на якому проводяться випробування з метою схвалення рішення щодо встановлення таких компонентів або обладнання. До модифікованого цивільного повітряного судна також належить цивільне повітряне судно, на якому проводяться випробування з метою розширення переліку експлуатаційних обмежень без встановлення нових компонентів або обладнання.
6. Новим цивільним повітряним судном вважається серійно виготовлене цивільне повітряне судно, на якому проводяться приймальні випробування з метою підтвердження його характеристик характеристикам схваленої типової конструкції.
Записан
СК
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #4 : 27.06.2009, 20:21:25 pm »

А как всё-таки лучше: «Воздушный кодекс Украины»,  «Авиационный кодекс Украины» или поточнее – «Кодекс гражданской авиации Украины»?
А дальше так:
«Розділ I
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Глава 1. Основні засади
Стаття 1. Сфера дії Кодексу цивільної авіації України
1. Авіацією за цим Кодексом є пов'язана з використанням повітряного простору за допомогою літальних апаратів та пристроїв (повітряних суден) суспільна та економічна сфера діяльності (далі – авіаційна діяльність). Суб’єктами авіаційної діяльності можуть бути органи державної влади та самоврядування, громадяни, їх об’єднання, підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, організаційно-правової форми  та підпорядкування.
2. Авіація, суб’єкти діяльності якої мають за мету задоволення приватних потреб, а також забезпечення суспільних та економічних інтересів громадян, їх об’єднань і підприємств, відноситься до цивільної авіації.
3. Положення Кодексу цивільної авіації України (далі – Кодекс) застосовуються до правовідносин у сфері цивільної авіації України, а також цивільної авіації іноземних держав у межах, визначених цим Кодексом, крім випадків, коли міжнародними договорами, які є обов’язковими для України, не передбачено інше.
4. Авіаційна діяльність з виконання функцій державної служби здійснюється в порядку та під контролем міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та урядових органів, яким належить право експлуатації повітряних суден, іншої авіаційної техніки, майна та аеродромів, у межах їх повноважень, встановлених Кабінетом Міністрів України, та відповідно до нормативно-правових актів України.
5. Порядок спільного використання повітряного простору, аеродромів і майна, а також загальні норми безпеки авіації встановлюються Кабінетом Міністрів України і визначаються угодами між відповідними міністерствами, центральними органами виконавчої влади та урядовими органами.
6. Цей Кодекс інтерпретується і застосовується для захисту суверенітету, безпеки та економічних інтересів України у рамках взаємовигідного міжнародного співробітництва з метою гарантування безпечної, упорядкованої і рентабельної аеронавігації та повітряних перевезень.
7. До цивільних, адміністративних, господарських та інших правовідносин, що виникають з діяльності в області цивільної авіації і які не врегульовані цим Кодексом, відповідно застосовуються правила цивільного, адміністративного, господарського та іншого законодавства України.
8. Правові та організаційні засади реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності в області цивільної авіації здійснюються у відповідності із Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Стаття 11. Види авіації
1. Класифікація видів авіації за цим Кодексом установлюється відповідно до міжнародних стандартів і вживається для впорядкування цивільно-правових відносин в області авіації.
2. Авіація в цьому Кодексі поділяється на авіацію за: а) суспільним призначенням; б) майновою належністю; в) функціональною придатністю.
3. Цей Кодекс застосовується до правових відносин, що стосуються спільного використання повітряного простору та майна суб’єктів діяльності усіх видів авіації.

Стаття 12. Цивільна авіація
1. До цивільної авіації входять всі види авіації, крім авіації, яка використовується виключно для виконання функцій державної служби.
2. Майно цивільної авіації може бути приватною власністю фізичних або юридичних осіб, комунальною власністю і не є власністю держави.
3. Цивільна авіація, що використовується для надання платних послуг зі здійснення повітряних перевезень пасажирів, багажу, вантажів, пошти і (або) виконання за плату авіаційних робіт та надання інших платних послуг, що стосуються авіаційної діяльності, відноситься до комерційної цивільної авіації.
4. Цивільна авіація, яка використовується для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб на безоплатній основі, а також для виконання завдань органів місцевого самоврядування відноситься до авіації загального призначення.
5. Підприємницька діяльність в області комерційної авіації регулюється законодавством про підприємництво.

Стаття 13. Службова (державна) авіація
1. Авіація, яка використовується для здійснення військової, прикордонної, міліцейської, митної та іншої державної служби, а також для виконання мобілізаційно-оборонних завдань, відноситься до службової авіації.
2. Майно службової авіації є державним. За формою власності до службової авіації може вживатися термін «державна авіація».
3. Використання службової авіації в комерційних цілях здійснюється в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Стаття 14. Випробовувальна (експериментальна) авіація
1. Авіація, яка використовується для розробки, іспитів, підготовки до серійного виробництва, приймання, експлуатації і ремонту цивільних повітряних суден, авіаційних двигунів, повітряних гвинтів та іншої авіаційної техніки до передачі (продажу) їх у користування (власність) суб´єктам цивільної або службової авіації та внесення до відповідних реєстрів, відноситься до випробовувальної авіації.
2. Функціонально придатним є повітряне судно, яке за перевіреним технічним станом готове до безпечної експлуатації, про що свідчить виданий на нього сертифікат льотної придатності. За функціональною придатністю до випробовувальної авіації може вживатися термін «експериментальна авіація».
3. Діяльність в області експериментальної авіації визначає сферу авіаційної промисловості у всіх її організаційно-правових формах і здійснюється в порядку та під контролем у межах повноважень, встановлених Кабінетом Міністрів України для міністерства з питань промислової політики.
4. До діяльності у сфері експериментальної авіації, що стосується виробів авіаційної техніки, застосовуються також засади Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист прав споживачів».

Стаття 15. Нестандартна авіація
1. До авіації, яка використовує для польотів повітряні судна або інші літальні апарати, що здійснюють переміщення в повітряному просторі у спосіб, відмінний від зазначеного частиною першою статті __ цього Кодексу, може вживатися термін «нестандартна авіація».
2. Діяльність в області нестандартної авіації здійснюється в порядку та під контролем у межах повноважень, встановлених Кабінетом Міністрів України для міністерства з питань промислової політики.

Стаття 16. Приватна, ділова, аматорська та спортивна авіація.Мала авіація
1. Авіація загального призначення у відповідності із засадами частини четвертої статті __ цього Кодексу може бути приватною, діловою, аматорською та спортивною авіацією.
2. Використання повітряних суден на правах власності або оренди для особистих потреб громадян відноситься до приватної авіації.
3. Некомерційне використання повітряних суден на правах власності або оренди для задоволення корпоративних потреб підприємств відноситься до ділової авіації. Ділова авіація за призначенням містить ознаки службової авіації.
4. Діяльність фізичних осіб по створенню (в тому числі й складання з окремих частин), експлуатації та ремонту повітряних суден для власних потреб відноситься до аматорської авіації.
5. Використання повітряних суден для здійснення спортивної діяльності – повітряних змагань, показових польотів на встановлення рекордів та демонстративних польотів на показ льотних можливостей повітряного судна відноситься до спортивної авіації.
6. До авіації, в якій використовуються легкі та надлегкі моторні і безмоторні повітряні судна, зазначені в статті _ цього Кодексу, може вживатися термін «мала авіація».
7. Авіаційні правила України забезпечують особливості функціонування та відповідно диференційовані вимоги до кожного з видів авіації загального призначення, зазначених у цій статті.

Стаття 47. Повітряне судно
1. Повітряне судно – літальний апарат, що підтримується в атмосфері внаслідок його аеродинамічної взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від поверхні землі або води.
2. Повітряні судна можуть класифікуватися за належністю до видів авіації, зазначених у статтях ___ цього Кодексу. Стосовно майнової належності та суспільного призначення повітряних суден вживання термінів у цьому Кодексі означає:
1) «цивільні повітряні судна» – що такі повітряні судна є майном цивільної авіації і використовуються суб’єктами діяльності в області цивільної авіації;
2) «службові повітряні судна» – що такі повітряні судна є державним майном і використовуються суб’єктами діяльності для виконання функцій державної служби;
3) «експериментальні повітряні судна» – що такі повітряні судна є майном випробовувальної авіації і використовуються суб’єктами діяльності в області випробовувальної (експериментальної) авіації;
4) "нестандартні повітряні судна" - що такі повітряні судна є майном нестандартної авіації і використовуються суб'єктами діяльності в області нестандартної авіації.
3. До видів повітряних суден можуть вживатися терміни, що визначають їх особливості за технічними характеристиками: а) максимальної злітної маси; б) наявності та/або типу авіаційного двигуна; в) наявності та/або типу повітряного гвинта; г) інших суттєвих технічних відмінностей та способу пересування в повітряному просторі.
4. Стосовно злітної маси до повітряного судна можуть вживатися терміни:
а) легке повітряне судно – повітряне судно, максимальна злітна вага якого складає менше 5700 кілограмів, у тому числі вертоліт, максимальна злітна вага якого складає менше 3100 кілограмів;
б) надлегке повітряне судно – повітряне судно, максимальна злітна вага якого складає не більше 495 кілограмів без врахування ваги авіаційних засобів рятування.
5. Класифікація повітряних суден за максимальною злітною масою може вживатися при встановленні авіаційних зборів та державного мита, а також по відношенню до страхової суми, що встановлюється за договором обов'язкового авіаційного страхування.
6. До повітряних суден експериментальної авіації можуть вживатися терміни, що визначають особливості їх функціональної придатності:
а) «прототип цивільного/службового повітряного судна» – повітряне судно нової конструкції, яке призначене для використання як цивільне/ службове повітряне судно і на якому проводяться випробування з метою сертифікації типової конструкції;
б) «модифіковане повітряне судно» – повітряне судно, на якому вперше встановлені нові компоненти або обладнання, що впливають на характеристики повітряного судна або призначені для розширення його експлуатаційних обмежень і на якому проводяться випробування з метою схвалення рішення щодо встановлення таких компонентів або обладнання. До модифікованого цивільного повітряного судна також належить цивільне повітряне судно, на якому проводяться випробування з метою розширення переліку експлуатаційних обмежень без встановлення нових компонентів або обладнання;
в) «нове повітряне судно» – серійно виготовлене повітряне судно, на якому проводяться приймальні випробування з метою підтвердження його характеристик характеристикам схваленої типової конструкції.
7. За способом управління повітряні судна можуть бути пілотованими і непілотованимию
8. Класифікація повітряних суден має відповідати стандартам Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО).

Стаття 48. Повітряні судна авіації загального призначення
1. Всі повітряні судна авіації загального призначення за своєю конструкцією і способом виготовлення розподіляються на два види:
1) серійні повітряні судна, конструкція яких створена розробниками, які мають відповідний сертифікат або схвалені в установленому порядку уповноваженим авіаційним органом країни розробника та мають відповідний сертифікат типу (або рівнозначний документ);
2) аматорські повітряні судна, конструкція яких розроблена самостійно фізичною особою (особами) і виготовлена самостійно фізичною особою (особами).
2. До повітряних суден авіації загального призначення відносяться також повітряні судна:
1) зібрані фізичною особою (особами) із спеціальних наборів, які виготовлені іншим виробником за умови, що в процесі збірки фізичною особою (особами) самостійно виконується не менш ніж 60% від загального обсягу робіт, що встановлюється актом льотно-технічної комісії уповноваженого авіаційного органу;
2) створені у вигляді копій повітряних суден, які раніше були в експлуатації, але експлуатація яких історично припинена та організація-розробник яких припинила своє існування. Такі повітряні судна можуть бути виготовлені як за власними кресленнями, так і за відновленими кресленнями розробника, який припинив свою діяльність»
И так далее...
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #5 : 28.06.2009, 16:57:31 pm »

СК, ты молодец, но прислушиваться к твоим предложениям НЕ КОМУ.
Кодекс, ранее предложенный депутатами, был взят из мест где Волга впадает в Каспийское море.
Ныне рассматриваемый  кодекс видимо примут для замазывания глаз мировой общественности.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #6 : 21.10.2009, 12:46:48 pm »

Час назад рассматривали вроде ВК, кто в курсе, какой результат?
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #7 : 21.10.2009, 12:57:06 pm »

... по  данным "рады" вроде не принято.
Записан
Sergey1
Авиаторы

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #8 : 28.10.2009, 15:35:08 pm »

не принято - подтверждаю
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #9 : 28.10.2009, 17:12:01 pm »

А тем временем продолжает действовать ВК 93-го года...
Ну да, у Рады намного более важные дела. И у этой... которая працює...  Злой
Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #10 : 28.10.2009, 17:32:39 pm »

Андрюша,судя по тому,что просочилось из проекта - да лучше старый корявый.Пока.А то ведь переписанный со старого новый - не,ну нафиг.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #11 : 28.10.2009, 19:01:05 pm »

В смысле просочилось? Проект доступен полностью.
Несколько пунктов там было поправлено в тему.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #12 : 28.10.2009, 19:05:03 pm »

И кстати, забавно.

Провалили Регионы и коммуняки, а литвиновцев вообще не было, хотя подавал проект Козак от регионов...

http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/g_frack_list_n?ident=8329&krit=66

Козак подавал, и сам не голосовал  Смеющийся

Шиянов Б.А   Не голосував тоже...
« Крайнее редактирование: 28.10.2009, 19:07:01 pm от Andreas » Записан
Курченко С
Гость
« Ответ #13 : 28.10.2009, 19:25:17 pm »

Цитировать
Несколько пунктов там было поправлено в тему
Согласный,шо этого мало? Обеспокоенный
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #14 : 28.10.2009, 20:22:09 pm »

Естественно мало... так же, как и с беззаявочными полетами Подмигивающий
Записан
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004