Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
14.11.2024, 22:47:15 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Ан-158  (Прочитано 33815 раз)
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #30 : 10.07.2013, 10:59:39 am »



201-2 злетів вже пофарбований
« Крайнее редактирование: 10.07.2013, 11:01:13 am от monach » Записан
tomashomecat
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #31 : 15.07.2013, 21:54:46 pm »

ходят слухи что кубинский ан-158 жестко посадили, да так что кое-где заклепки повылетали.
Записан
Карпуха
*****

Karma: +67/-11
Offline



Бажаючий літать


WWW
« Ответ #32 : 15.07.2013, 21:59:08 pm »

Это какой? 1-й,или 2-й? Хотя думаю что в большей мере 1-й.Если это не утка.
Записан

Параплан--Skywalk Chili 2


,,вмк.Фрегат,,

http://forum.fregat.kiev.ua/амфибии-аэросани-и-самолеты/
tomashomecat
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #33 : 15.07.2013, 22:31:31 pm »

первый конечно. после того как антоновские пилоты оттуда улетели - местные и постарались. официальной инфы нет но по флайтрадару он стоит с 1го июля.
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #34 : 16.07.2013, 08:47:24 am »

чутки прийшли з авіапорту від росіянина, яки типу почув від "мєсних кієвлян". Т.б поки що ОБС без жодних підтверджень


а флайтрадар наразі показує 15го вильот літака
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/cu-t1710

а тут взагалі 14го показує політ (але не показує 15-го)
http://www.libhomeradar.org/databasequery/details.php?page=0&qid=23245916&sid=6074370833


ЗІ: взагалі можливо так посадити жорстко цей літак??
« Крайнее редактирование: 16.07.2013, 09:07:12 am от monach » Записан
tomashomecat
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #35 : 16.07.2013, 11:48:54 am »

Цитировать
взагалі можливо так посадити жорстко цей літак??

я бы не обратил внимания на этот наброс если бы не флайтрадар.
а теоретически должны бы сначала стойки-колеса надломиться...
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #36 : 16.07.2013, 14:17:18 pm »

думаю не варте яйця виєденого, доки не буде офіційних підтверджень

ось цитата з форуму, звідки взагалі почали розповсюджувати чутки про 158й Кубани:

Цитировать
Не знаю, что там наплели лейтенанту "его киевляне", но я спросил своего знакомого с СЗА и он сказал. что на заводе ни о каких-то чрезвычайных проблемах с первым кубинским Ан-158 неизвестно. Самолет летает. А за самолет то отвечает СЗА и были бы там производственные дефекты, то уже всем бы шеи мылили бы.

Щодо флайтрадару - 15го літак злітав. А серйозну його експлутацію ніби на вересень перенесли (тому так мало вильотів. хоча інший трекер показує більше)
« Крайнее редактирование: 16.07.2013, 14:19:31 pm от monach » Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #37 : 19.07.2013, 14:45:45 pm »

http://www.flightradar24.com/data/airplanes/cu-t1710

Як видно літак зробив наступний політ 19-го. Так що схоже чутки від фанів бетонджету
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #38 : 24.07.2013, 20:00:16 pm »

2-й 158й полетів до куби Улыбающийся

Цитировать
"Антонов" відправив на Кубу другий Ан-158

 Держпідприємство "Антонов" у середу відправило на Кубу другий серійний екземпляр регіонального реактивного літака Ан-158.

 Про це Укрінформу повідомили у прес-службі підприємства.

 "Двадцять четвертого липня з ДП "Антонов" на Кубу вилетів другий серійний екземпляр регіонального реактивного літака Ан-158 (заводський номер 201-02), який працюватиме в парку авіакомпанії Cubana de Aviacion", - йдеться в повідомленні.

 У прес-службі поінформували, що літак пілотує змішаний українсько-кубинський екіпаж. Його прибуття до Гавани заплановане на 26 липня. Оскільки дальності літака не вистачає для прямого перельоту, в дорозі він здійснить проміжні посадки для дозаправки.

 Третій Ан-158 ДП "Антонов" планує передати замовнику наприкінці серпня. Протягом 2013-2014 рр. кубинський замовник загалом отримає 6 нових машин.

 Нагадаємо, літаки Ан-158, які постачаються кубинському авіаперевізнику, виготовляються на Серійному заводі "Антонов" у Києві в кооперації з підприємствами з 15 країн за контрактом з російською лізинговою компанією "Ільюшин Фінанс Ко".

 Перший Ан-158 був переданий замовнику 18 квітня 2013 р. Нині він виконує регулярні рейси з базового аеропорту Гавани до Сантьяго-де-Куба і Гуантанамо. Літак також виконав міжнародний рейс до Нассау (Багамські острови).

 Ан-158 призначений для перевезення до 99 пасажирів на відстань до 3 тис. км. Він розроблений на базі регіонального реактивного літака Ан-148.


http://www.ukrinform.ua/ukr/news/antonov_vidpraviv_na_kubu_drugiy_an_158_1847913
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #39 : 24.07.2013, 23:51:31 pm »

Могут же печь как пирожки если захотят!
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #40 : 25.07.2013, 08:12:13 am »

Там в пиріжках ніби є проблема з шассі з южмашу, верніше з швидкістю його поставки до Антонова, як я зрозумів. А так, можливо, було б і шустріше Улыбающийся

Можливо контракт з Гідромашем частково розв"яже це питання (цікаво чому Южмаш не хоче\не може вирішити питання з кількістю комплектів та вчасністю доставки)
Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #41 : 25.07.2013, 18:28:25 pm »

Печь пирожки-это 10 самолетов АН-32 в месяц.
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #42 : 30.07.2013, 11:19:13 am »

є твердий контракт ВАСО з міноборони Росії.

http://www.aex.ru/news/2013/7/30/108568/

 Цікаво як це відобразиться на на 148х комерційних. Чи віддадуть цього року літаки Ангари Улыбающийся
Записан
monach
*

Karma: +0/-0
Offline


« Ответ #43 : 20.08.2013, 22:14:21 pm »

третій підняли сьогодні

ЗІ: хтось є з відомостями з заводу, що далі планується?
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #44 : 19.11.2013, 16:33:38 pm »

Как стало известно, государственное предприятие "Антонов" договорилось о дополнительных поставках самолетов Ан-158 кубинской компании Cubana de Aviacion. Сейчас эти воздушные суда проходят испытания в Эквадоре и Боливии для того, чтобы получить сертификат на эксплуатацию в условиях высокогорья. Сертификация должна значительно расширить географию поставок "Антонова" - только в Латинской Америке предприятие может рассчитывать на продажу 50-70 своих самолетов, отмечают эксперты.

http://www.wing.com.ua/content/view/12455/38/
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 » |   Вверх
Тэги: ан-158 антк антонов 
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004