Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
22.11.2024, 05:35:14 am
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: В Сумской области милиция украла самолет  (Прочитано 59663 раз)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #45 : 21.02.2009, 22:38:34 pm »

А... есть у меня фото твоего аппарата... все удивлялся, что за движок, а времени поговорить на Аэросвите не нашлось. М332?
Записан
Банзай
В вечном полете...

Karma: +19/-0
Offline


« Ответ #46 : 22.02.2009, 00:46:38 am »

  Ну,почти.На самом деле М-337 с турбиной,специально мерил - взлет с бетона 1 член экипажа - 120метров,калеса в воздухе(взлетал брат,а я считал плиты).
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #47 : 22.02.2009, 01:34:41 am »

  Ну,почти.На самом деле М-337 с турбиной,специально мерил - взлет с бетона 1 член экипажа - 120метров,калеса в воздухе(взлетал брат,а я считал плиты).

Понял, спасибо.
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #48 : 23.02.2009, 16:04:27 pm »

Всем привет.(Ракетчик,я не желаю общаться с тобой на форуме,я уже говорил -встретимся пообщаемся,поэтому то что я пишу не имеет к тебе никакого отношения.)
Я не джин, что бы твои желания исполнять. Если бы ты не нёс ахинею, никто тебя и не трогал.
Увидев твой самолёт, я понял, почему диспетчер ругался. Может сам расскажешь? Диспетчер был прав.
На счёт детворы - молодец, что в кабину пускал, но не думай, что в других самолётах их побывало меньше. В ряду, где толпилась публика - твоего самолёта не наблюдалось.
Всё познаётся в сравнении. Первые АВИАСВИТы были значительно интереснее. На них было большее представительство. Выставлялись  парамоторщики, воздухоплаватели, паршютисты,  изготовители винтов и двигателей, были моделисты с показательными полётами и т.д. ПРАЗДНИКА было больше! Народ ещё интересовался авиацией - надежда ТЕПЛИЛАСЬ!
Только тех, кто будучи детьми, сидели в кабинах самолётов на авиасалонах десятилетней давности, на последнем АВИАСВИТЕ больше интересовались пивом и стучали бутылками по винтам, плоскостям и фюзеляжам.
Записан
Vyacheslav
Гость
« Ответ #49 : 24.02.2009, 00:18:30 am »

Стаття в "Україні Молодій" #34-2009

«Окрилена» міліція
На Сумщині правоохоронці конфіскували літак, виготовлений зусиллями місцевих конструкторів, які заявляють про свавілля міліціянтів
Алла ФЕДОРИНА  

Повідомлення про підпільного авіаконструктора було мало не сенсаційним. Обласна прокуратура засвідчила, що його виявили співробітники Головного управління з боротьби з організованою злочинністю МВС України, проводячи перевірку за поданням Сумської транспортної прокуратури. В офіційній інформації йшлося, що 46–річний житель Охтирки Г., залучивши до незаконної діяльності інших осіб, організував цех із виготовлення одномоторних літаків типу «Зодіак 601» у приміщеннях приватних гаражів, розташованих у цьому райцентрі. У порушення чинного законодавства, не маючи відповідного сертифікату, він змайстрував повітряну машину з метою подальшої її реалізації. Орієнтовна ціна такого апарата — близько 30 тисяч доларів.

Кримінальну справу транспортний прокурор порушив тому, що охтирці займалися забороненими видами господарчої діяльності. Проте друга сторона нині має намір позиватися до суду стосовно незаконних дій правоохоронців. І в їхньому викладі ситуація виглядає зовсім інакше. В Охтирці віддавна існує авіаклуб «Крила», створений колишніми льотчиками. «Свого часу ми зверталися до різних структур, аби нам надали якусь техніку, — розповідає один із засновників клубу Сергій Греков. — Усі відмовили. Тоді у нас виникла ідея побудувати свої літаки. І це ніким не може бути заборонено, бо називається технічною творчістю — будуй хоч мотоцикл, хоч автомобіль, хоч дирижабль...»

П’ять років група членів клубу працювала над втіленням задуму. Про це знали в місті, писали газети і навіть екскурсії школярів приходили подивитися. Врешті, один літак, зроблений на базі існуючої конструкції з доробками–переробками, що витікали з реальних можливостей, практично завершили. Ще один — у процесі. І, запевняють авіаклубівці, всі вони прекрасно розуміли, що будувати — одне, а літати — зовсім інше: потрібні дозволи, допуски тощо. Бо поки літаючий апарат на землі, жодних порушень бути не може, а от якщо він піднявся у повітря без документів — це вже справді протизаконно.

Охтирський літак стояв на землі, а піддати його перевірці мали на Івано–Франківщині — домовилися з тамтешнім авіаклубом, бо свого аеродрому в Охтирці немає. Аж раптом — «сенсаційне викриття». Операція правоохоронців, розповідають охтирці, замислювалася з розмахом. Участь у ній брали лише приїжджі міліціянти. Які, втім, не показали жодних документів: з п’ятнадцяти посвідчення відкрив лише один. Не було пред’явлено й постанови про обшук, а головне — жодних документів на вилучення літака. Його просто забрали. Недарма на сайті українських авіаторів з’явилася інформація із сенсаційною, але протилежною до правоохоронної, назвою: «Міліція украла літак».
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #50 : 24.02.2009, 07:49:03 am »

Респект!
Записан
Серж-2
Гость
« Ответ #51 : 24.02.2009, 11:45:12 am »

В Ахтырке действительно нет аэродрома?  Непонимающий
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #52 : 24.02.2009, 15:44:08 pm »

В Ахтырке действительно нет аэродрома?  Непонимающий

Действительно. Был 809 УАП. Стоит заброшенный...
Есть несколько вариантов под площадки. Но регистрация площадки - длительный процесс.
Записан
Tango
В вечном полете...

Karma: +5/-0
Offline




« Ответ #53 : 25.02.2009, 13:38:00 pm »

Andreas, как события развиваются?
Записан

Самые большие глупости делаются с очень серьезным выражением лица. (С)
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #54 : 25.02.2009, 16:30:06 pm »

Сегодня Сергей на допросе в Сумах. Вчера ездил, но следователь не явился Улыбающийся Занятый видно, на курсы инспекторов по летной годности ходит Улыбающийся
Записан
RSM
*****

Karma: +81/-21
Offline


« Ответ #55 : 26.02.2009, 09:40:27 am »

Сегодня Сергей на допросе в Сумах. Вчера ездил, но следователь не явился Улыбающийся Занятый видно, на курсы инспекторов по летной годности ходит Улыбающийся
Andreas, я не знаю, есть ли у Вас грамотные юристы. Осмелюсь дать несколько советов, которые помогали мне.
1. Не бояться. Все их угрозы и "топания ногами" - ломаного гроша не стоят. Решение в любом случае будет за судом.
2. Прокуратура, как и милиция имеют отработанную систему подавления и обмана личности, этому они обучены и будут применять к Вам. Изолируйтесь и "займите круговую оборону" сломайте их планы:
 - без официально врученной повестки - на допросы не являйтесь. Соответственно повесток не получайте - методы есть разные, предупредите родственников - нигде не росписываться, уклоняться от вручений при свидетелях.
 - по телефону с ними не общайтесь - а во время не желательного разговора связь всегда может испортиться и не восстановиться :-)
- пишите на них жалобы во все инстанции по каждому факту их нарушений. А нарушений у них  больше, чем у Вас;
- максимум, что они смогут к Вам применить - подписку о не выезде, но если правильно будете себя вести, то ознакомить с ней будет крайне сложно;
- Не берите с собой паспорт и любые удостоверяющие Вашу личность документы как на допросы, так и в суд (если дело дойдёт);
- Откажитесь давать показания - любые показания, никто не имеет право Вас заставить их давать;
- Вы имеете право НИЧЕГО НЕ ЗНАТЬ И НИЧЕГО НЕ ПОМНИТЬ - любое Ваше слово может быть обращено против Вас!!! Для убедительности отсутствия памяти - купите два три раза самое дешёвое лекарство в аптеке для улучшения памяти. Лекарство выбросьте, а чеки оставьте - для суда.
- Тяните время любыми способами - оно работает на Вас. Создавайте прокурору как можно больше проблем. Сделайте себя самым плохим его клиентом - пусть тошнит ему а не Вам.
Они сильны только тогда, когда Вы в камере , а в камеру за Ваш проступок не посадят.
У него ограниченные сроки на рассмотрение - а передавать суду окажется нечего.

 Я так много пишу потому, что под предъявленную "ВЗРОСЛУЮ" 5 статью Воздушного кодекса могут попасть ВСЕ, абсолютно ВСЕ производители "МАЛОЙ" авиации. Как ни странно это выглядит.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #56 : 26.02.2009, 17:23:12 pm »

Спасибо. Все так.

За одним исключением.

Статья 203 касается хозяйственной деятельности, а поскольку самолет строили члены клуба для себя, никакой хозяйственной деятельности не было. Дело заведено незаконно.
Записан
Vyacheslav
Гость
« Ответ #57 : 27.02.2009, 00:40:17 am »

"Україна молода" #37-2009 - просто позиція міліції

Самодєлкіни» поза законом
Правоохоронці наполягають: охтирський літак виготовлявся для нелегального продажу
Алла ФЕДОРИНА  

Перший такого класу легкомоторний літак, запевняють ГУБОЗівці, мав полетіти на Прикарпаття.

«УМ» уже розповідала про літак, сконструйований в Охтирці, який став приводом для порушення кримінальної справи. В інформації було подано дві точки зору: правоохоронців та представників авіаклубу, де будувалася крилата машина. Зрозуміло, ці точки зору не збігаються. І на думку охтирських опонентів відразу відреагували працівники відділу УБОЗ на транспорті. Вони наполягають: йдеться про несертифіковане виготовлення літака з метою продажу. А буцімто технічна творчість членів авіаклубу — то лише прикриття для планованої оборудки. Тим більше, запитують, для чого в такому разі виготовлялося два літаки?

Інформацію про побудову літака саме з метою продажу міліціонери отримали ще в серпні минулого року, розповів «УМ» старший уповноважений з особливо важливих справ п’ятого міжрайонного відділу УБОЗ на транспорті ГУБОЗ України Віталій Цибулін. Відтоді ситуацію відстежували, навіть мають аудіозаписи розмов, де йшлося про продаж. «Літак мав придбати мешканець Івано–Франківська, який вніс передоплату у вигляді навігаційного приладу вартістю п’ять тисяч доларів. Якби літак полетів, охтирські майстри отримали б ще двадцять п’ять тисяч. У нас є повні зізнавальні свідчення покупця».

Зареєструвати куплену машину майбутній власник не зміг би: вона зроблена з деталей, які не підлягають сертифікації. Зокрема, двигун встановлений із автомобіля SUBARU EJ–20, прилади — від автомобіля ВАЗ 2106. «Виробники двигуна застерігають, що його можна використовувати лише на землі, у повітрі він буде глухнути, — каже Віталій Цибулін. — Тобто ми, по суті, попередили загибель людей. Ми дізнаємося, якими каналами надходили складові до літака. Можливо, йдеться про налагоджене виробництво. Хоча, за сьогоднішніми даними, літакобудівники є дебютантами». Не погоджується правоохоронець і зі звинуваченнями у незаконності процедури обшуку та вилучення техніки. Операція, запевняє він, проводилась законно.
Записан
Andreas
Администратор

Karma: +457/-40
Offline



Это украинский форум!


WWW
« Ответ #58 : 27.02.2009, 01:16:59 am »

"Відтоді ситуацію відстежували, навіть мають аудіозаписи розмов, де йшлося про продаж."

Разговоров всяких было много. В том числе и от УБОПовского агента из Харькова, представлявшегося Игорем, приезжавшего на белой Тойоте, который настойчиво домагался, чтобы ему продали самолет. Итога у этих разговоров не было, послан был агент куда подальше.

Последний абзац - откровенный бред Цыбулина. Такой же, как и про законность действий.

В порядке консультации барана, который продолжает строить из себя специалиста в летной годности, сообщим ему, что Subaru относится к числу рекомендованых двигателей для Zenith Zodiac, а также стоит на полтавском ВЕРТОЛЕТЕ АК1-3, имеющем СЕРТИФИКАТ ТИПА.



Видно реакция на беззаконье крепко "правоохранителей" клюнула, раз такие сочинялки начались...

Кстати, откуда текстик? На сайте Украины Молодой его еще нет.
« Крайнее редактирование: 27.02.2009, 01:40:48 am от Andreas » Записан
Vyacheslav
Гость
« Ответ #59 : 27.02.2009, 10:07:10 am »

Кстати, откуда текстик? На сайте Украины Молодой его еще нет.
Є. В розділі "Регіони".
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004