Безопасность полётов при выполнении авиаработ(АХР)

<< < (16/16)

Хромой:
Серёга, ты вспомни, как ты организовал две аварии НАРПов!!! И скрывал всё это. Спец по безопастности нашёлся- АТСК ему не нравятся!!!

МАРАТ:
Где достать хороший бензин для НАПРА и АН-2, что-то листчанск испортился!

Ratnik:
В Николаеве летают на А-95 от ANP, дают сертификат по запросу.

br5s:
Вот анализ БП за 1й квартал 2010 от родной ДАА:

При виконанні польотів під час експлуатації авіації загального призначення та застосування авіації в народному господарстві:

коефіцієнти аварійності: Кт=N×10 000/Т
де, N – кількість авіаційних подій;
 Т – наліт годин за аналізований період;
 10 000 – критерій порівняння, 10 000 годин

Катастрофи:

КАК 2010 = 0×10 000/1739=0
КАК 2009 = 1×10 000/994=10,06*
* катастрофа приватного вертольота.

Аварії:

К АА 2010 = 0×10 000/1739=0
К АА 2009 = 1×10 000/994=10,06**
** аварія вертольота при виконанні учбово-тренувальних польотів.

Серйозні інциденти:

КАСІ 2010 = 0×10 000/1739=0
КАСІ 2009 = 0×10 000/994=0

   Рівень безпеки польотів при експлуатації авіації загального призначення та застосуванні авіації в народному господарстві покращився, про що свідчить значення коефіцієнтів аварійності по катастрофах і аваріях, які зменшились з 10 до 0. Покращення рівня безпеки польотів відбувається на фоні суттєвого, на 75%, збільшення обсягів нальоту у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница