Так с чего же начинать? Самолет или дельталет?
ussr:
Цитата: ВладимирВВ от 14.05.2021, 12:09:56 pm
А кто то подскажет в полтавско-кировоградской области инструктора на дельту?
Пишите в личку, возможно чем-нибудь помогу ;)
Кацо:
Цитата: Sanya от 14.05.2021, 19:03:11 pm
Цитата: ВладимирВВ от 14.05.2021, 12:09:56 pm
Тут где-то ....летать да, надо начать.....
приедьте на любой ближайший аэродром и быстро все поймете
поддержу совет
напроситесь покататься и на том и на том и поймете что лучше
а может и совмещать будете
ну и местная тусовка конечно играет роль - если рядом только самолетчики то смысл думать о дельте, и наоборот
подвашник:
Курица как ПтИцА-дэльталет как самолет.
Solovei:
Літав на мотодельті і на літаку. На літаку легше керувати, більш стійкий до вітру, більше органів керування, керування аеродинамічне, легше сідати з боковим вітром, є кабіна. Такий літак як Ікарус С-22 можна зберігати в себе в гаражі і вивозити як мотодельту. Збирається за 30-40 хв. Крило при зборці непотрібно ставити на землю щоб ставити лати. Півкрило легке - 25кг. Береш за кінець крила і завішуєш на фюзеляж на монтажні гачки в одиночку. Час йде наступний: одітися вдома - 15 хв, поїздка в гараж - 10 хв, витягнути літак з гаражу і причипити до нього пристрій для перевозки за фаркоп авто - 15 хв, перевезення по дорозі 30 хв, збір літака 30 хв. разом 1,5...2 год.
Швидкість у нього 85...90 км/год в крейсері з Ротакс 582, 110 км/год з чотиритактним Ротакс 912.
Краще мати металічний літак який не боїться ультрафіолету, має більшу швидкість в крейсері - близько 200 км/год і ще якщо мати свій ангар щоб його не збирати.
Vladimir V:
http://www.ukraviaforum.com/index.php/topic,18504.0.html
Навигация