Авиация специального применения (АХР)

<< < (15/216) > >>

Олександр:
Ratnik - дякую за згодуі підтримку. Да, звичайно, дуже жаль, що так плачевно виглядає ситуація, так ще ж до того і недають ні працювати, ні завести такої техніки. Уже не нагружаєш "родимую державу" типу "виділить кошти", сам куплю, відремонтую, будь ласка перевірте, пощупайте, дай те бумагу-заключення, а фіга-аміга ... Чмелачок, на якому я в сезон працюю, практично в ідеальному стані, бо знаходиться в чудових руках фаната авіації, але при контакті з конторою, ми вороги держави. Але ми по принципу - шакали лають, а караван іде.

Для ded - уже був на російському форумі, зареєструвався, дякую.
До зустрічі, з Богом!

Ratnik:
Александр пожалуйста расскажи про производительность Чмелака с дозами 5-10-25-50 литров/га жидкости, сколько берёшь в бак при температуре 35 гр. наружного воздуха, какую длинну полосы подбираешь реально , на какой высоте работаешь над участком. Мне не пришлось работать на Чмелаке, только ознакомительно полетал над площадкой.

Aviaalex3:
Доброго дня! З чуть проізводітельностьбпізніше, потрібно прикинути, конкретними розрахунками займатись не приходилось. В 2003 році працював рядом з Ан-2, дозіровка була 100 літрів/га, Ан-2 видавав на гора цифру в районі 70га/год., я вписувався в рамки 50-60га/год. Поля, правда були рядом. Залежить від кількох факторів - це відомо. З нормами 5-10-15 літрів я не працював, якось не приходилось, а в основному працюю з нормами 20-25-50-100 літрів, так як зараз багото хозяйств роблять комбіновану обробку посівів - хімобробіток, плюс підкормка. Навіть з нормою 50 літрів - за день спокійно обробляється від 200 до 400 га. Я не кажу вже за норму в 20 літірів. Машина - казка. При температурі 35 градусів, взагалі то роботи не ведуться, по технології, але при 30 градусас, пару раз приходилось літати. Загрузка не більше 500 літрів. Все залежить від стану двигуна, яка в нього ще залишилась тяга. Атак, основна загрузка 600 літрів. Полосу вибираю, по можливості,з відритими підходами, так як на взльоті в штіль будуть проблеми. Довжина полоси - від 500( при умові відкритого простору для взльоту ) і вище, бажано 700 і дальше. Над полем робоча висота 1 - 5 метрів, в залежності від вітрових умов.

Ratnik:
Большое спасибо! Я спрашивал про ситуации по жизни. а не по технологии, всяко бывает и нужно понимать возможности. А что-то длинна разбега великовата, вроде хватает 250-300 метров, во всяком случае полосы АХР 400 метров, а 700 многовато. Наверно движки слабеньки не родные?

Aviaalex3:
Все правильно, достатьньо 250-300 метрів. Якби розбіг був 700 метрів, це вже не двигун а молотилка, я мав ввиду взльотну дистанцію, а так взагалі то запас кишеню не тягне ( особливо в авіації )

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница