Проблема КБ Антонов

<< < (48/82) > >>

Kagor:
До уваги засобів масової інформації

ДП «АНТОНОВ» звернуло увагу на те, що останнім часом в ЗМІ знову почали з’являтися статті щодо стану вітчизняного авіабудування з посиланням на експерта Сергія Меренкова, який подає себе як керівник проекту створення першого літака незалежної України – Ан-140 та в.о. керівника ДП «АНТОНОВ».

Маємо зауважити, що С.Меренков не обіймав зазначених посад. В рамках роботи над проектом регіонального турбогвинтового літака Ан-140 він займав посаду головного спеціаліста служби провідних конструкторів. Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець. С.В.Меренков не працював на цій посаді.
В 2008 році С.В.Меренкова було відсторонено від посади з формулюванням «За недовірою», а потім і звільнено за передачу конфіденційної інформації потенційному замовнику. Внаслідок цих дій не був укладений міжнародний контракт вартістю 8 млн. доларів на виготовлення тренажеру Ан-140. Апеляційний суд, до якого С.В.Меренков подав апеляцію, підтвердив законність його звільнення.

Призначення С.В.Меренкова на посаду в.о. керівника ДП «АНТОНОВ» було нелегітимним, що підтверджувалося судовими рішеннями. Адже наказ, за яким С.В.Меренкова призначали на посаду Президента – Генерального конструктора ДП «АНТОНОВ», було видано Міністерством промислової політики України, яке на той час перебувало у стадії ліквідації та не мало права видавати таких розпоряджувальних документів. До того ж, окрім наказу Міністерства було необхідно отримати погодження Київської міської державної адміністрації, яка заперечувала проти цього рішення.
Тим не менш, С.В.Меренков двічі здійснював спробу рейдерського захоплення ДП «АНТОНОВ». Таким чином, протягом року навколо підприємства склалася ситуація, яка призвела до того, що західними партнерами було анульовано низку контрактів, важливих для подальшого розвитку авіаційної промисловості України.

ДП «АНТОНОВ» звертається до представників ЗМІ з проханням взяти до уваги зазначені вище факти при спілкуванні з С.В.Меренковим.
https://www.facebook.com/antonov.company/photos/a.766352913492340.1073741836.611828658944767/1443560105771614/?type=3&theater

Кацо:
Цитата: Kagor от 13.03.2018, 21:59:38 pm

Маємо зауважити, що С.Меренков не обіймав зазначених посад. В рамках роботи над проектом регіонального турбогвинтового літака Ан-140 він займав посаду головного спеціаліста служби провідних конструкторів. Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець. С.В.Меренков не працював на цій посаді.


Во как - "Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець" - фамилию б назвали чтоли....  Статус занимал другой человек -а тянул АН-140 кто?

подвашник:
?

командор:
Не только Меренков был изгнан с различными формулировками.Есть и другие спецы ,которые считали,что три самолета в год без всяких перспектив это мало для отрасли.И тоже уволенные по страшным формулировкам.А есть люди которые увезли кое-что ,принадлежащее трудовому коллективу, по тихому.
Людей уволили,а контрактов как не было так и нет.

OlegF:
https://svpressa.ru/economy/article/196244/
Санкции против Москвы были введены в 2014 году. Тогда же было принято решение избавиться от «российской зависимости», то есть заняться импортозамещением по самолетам ГП «Антонов». Однако в условиях деградации промышленности это оказалось чрезвычайно сложным делом. По прошествии почти четырех лет воз и ныне там. «Нужно завершить необходимые исследовательско-конструкторские работы, приобрести комплектующие и провести сертификацию, — говорится в справке ГП „Антонов“. — Поэтому на окончательное импортозамещение может потребоваться еще 1,5−2 года при условии финансовой поддержки государства, полностью отсутствующей с 2010 года». Эти «1,5−2 года», которых не хватает для «промышленной самостийности» в официальных бумагах, фигурируют уже не первый раз. Несомненно, и не последний.

Не получается заменить российские комплектующие и иностранными. Вот по этой причине и затевается совместное с Минском предприятие.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница