Вадим Ц.
|
|
« Ответ #225 : 05.03.2018, 21:34:55 pm » |
|
Ты козачек ватное слово, достойный, употребляешь не этично. Ибо достойны все. Бля лауреат.
Во-первых, я не "козачек" і спокійно спілкуюсь державою мовою і люблю свою державу. Во-вторых, сидеть и ничего не делать, тоже не вариант. Я человеку пожелал развиваться. Ну и в конце-концов, человек, которому что-то не нравиться должен работать, что-бы изменить или попытаться изменить "курс титаника" Я согласен, слово "достойные" было использовано не коректно.
|
|
« Крайнее редактирование: 05.03.2018, 21:38:15 pm от Вадим Ц. »
|
Записан
|
З Авіацією в серці
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #226 : 05.03.2018, 21:41:04 pm » |
|
То место куда занапастился Юра имеет еще много безвременных фамилий. Как он терпит...
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Andrej15041982
Karma: +6/-5
Offline
|
|
« Ответ #227 : 05.03.2018, 22:55:38 pm » |
|
Що один, що другий - сапог сапогу пара. Один щойно зареєструвався, другий давно вже хворіє. Хех...
А ти flybas тіпа самий розумний з людей ... А ти хіба не бачиш - у Запоріжській області у селі люди літаки будують серійно. Злітна смуга - грунтовка.І це - кілька десятків людей. А на Антонова працює аж 8000.І за 25 років тільки плани та пару-трійка десятків вироблених літаків. "Руслан" всіх годує. От так.
|
|
« Крайнее редактирование: 05.03.2018, 22:59:28 pm от Andrej15041982 »
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #228 : 05.03.2018, 23:13:39 pm » |
|
Он луганского посолу с закваской политработника.
|
|
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
Вадим Ц.
|
|
« Ответ #229 : 07.03.2018, 08:01:44 am » |
|
Фахівці ДК "Укроборонпром" та ДП "Антонов" увійдуть до новоствореної спільної робочої групи, яка упродовж місяця має розробити програму розвитку підприємства.
Таке рішення стало результатом робочої наради на ДП "Антонов", який входить до складу ДК "Укроборонпром", проведення якої ініціював Генеральний директор Концерну Павло Букін.
"Ключовим механізмом розвитку підприємства має бути чіткий план розвитку "Антонова". "Антонов" є лідером авіаційного кластеру "Укроборонпрому", як провідний інноваційний центр авіабудування світового рівня. Цей план має бути розроблений робочою групою, до складу якої увійдуть фахівці "Антонова" та "Укроборонпрому". І одним із завдань Концерну є забезпечення можливості опанування "Антоновим" нових компетенцій у співпраці із міжнародними партнерами. "Антонов" здатний стати ланкою у міжнародному ланцюгу авіабудування", – заявив під час наради Павло Букін.
Генеральний директор "Укроборонпрому" акцентував увагу на необхідності випуску літаків в інтересах Міноборони України. Це дозволить створити принципово нові зразки літаків, які значно розширить можливості Збройних Сил України.
Необхідно зазначити, що це був перший візит Генерального директора "Укроборонпрому" Павла Букіна на підприємство, яке входить до складу Концерну.
|
|
|
Записан
|
З Авіацією в серці
|
|
|
Designer
Karma: +34/-10
Offline
|
|
« Ответ #230 : 09.03.2018, 22:58:40 pm » |
|
........новоствореної спільної робочої групи, яка упродовж місяця має розробити програму розвитку підприємства. Это звучит как издевательство над здравым смыслом
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #231 : 10.03.2018, 12:35:48 pm » |
|
"чіткий план"! Ой, лишенько
|
|
|
Записан
|
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #232 : 12.03.2018, 11:33:41 am » |
|
Правильно сформулированная задача это 90 % успешного ее решения. Теперь осталось узнать состав этой рабочей группы.Уже по составу можно будет кое-что сказать о качестве предложенной программы.Либо отрасль будет восстанавливаться или дальше умирать под звук победных реляций.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #233 : 12.03.2018, 15:13:39 pm » |
|
|
|
|
Записан
|
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #234 : 12.03.2018, 16:36:36 pm » |
|
Прочитал,интересно.Но не бесспорно.Я хорошо знаю окружение Кивы их и его возможности самого.Нынешнее состояние отрасли это не следствие действий руководства последних трех лет.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Kagor
|
|
« Ответ #235 : 13.03.2018, 21:59:38 pm » |
|
До уваги засобів масової інформаціїДП «АНТОНОВ» звернуло увагу на те, що останнім часом в ЗМІ знову почали з’являтися статті щодо стану вітчизняного авіабудування з посиланням на експерта Сергія Меренкова, який подає себе як керівник проекту створення першого літака незалежної України – Ан-140 та в.о. керівника ДП «АНТОНОВ». Маємо зауважити, що С.Меренков не обіймав зазначених посад. В рамках роботи над проектом регіонального турбогвинтового літака Ан-140 він займав посаду головного спеціаліста служби провідних конструкторів. Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець. С.В.Меренков не працював на цій посаді. В 2008 році С.В.Меренкова було відсторонено від посади з формулюванням «За недовірою», а потім і звільнено за передачу конфіденційної інформації потенційному замовнику. Внаслідок цих дій не був укладений міжнародний контракт вартістю 8 млн. доларів на виготовлення тренажеру Ан-140. Апеляційний суд, до якого С.В.Меренков подав апеляцію, підтвердив законність його звільнення. Призначення С.В.Меренкова на посаду в.о. керівника ДП «АНТОНОВ» було нелегітимним, що підтверджувалося судовими рішеннями. Адже наказ, за яким С.В.Меренкова призначали на посаду Президента – Генерального конструктора ДП «АНТОНОВ», було видано Міністерством промислової політики України, яке на той час перебувало у стадії ліквідації та не мало права видавати таких розпоряджувальних документів. До того ж, окрім наказу Міністерства було необхідно отримати погодження Київської міської державної адміністрації, яка заперечувала проти цього рішення. Тим не менш, С.В.Меренков двічі здійснював спробу рейдерського захоплення ДП «АНТОНОВ». Таким чином, протягом року навколо підприємства склалася ситуація, яка призвела до того, що західними партнерами було анульовано низку контрактів, важливих для подальшого розвитку авіаційної промисловості України. ДП «АНТОНОВ» звертається до представників ЗМІ з проханням взяти до уваги зазначені вище факти при спілкуванні з С.В.Меренковим. https://www.facebook.com/antonov.company/photos/a.766352913492340.1073741836.611828658944767/1443560105771614/?type=3&theater
|
|
|
Записан
|
дельтафанерист
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #236 : 14.03.2018, 11:08:40 am » |
|
Маємо зауважити, що С.Меренков не обіймав зазначених посад. В рамках роботи над проектом регіонального турбогвинтового літака Ан-140 він займав посаду головного спеціаліста служби провідних конструкторів. Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець. С.В.Меренков не працював на цій посаді.
Во как - "Статус керівника проекту мав заступник Головного конструктора, яку обіймав інший фахівець" - фамилию б назвали чтоли.... Статус занимал другой человек -а тянул АН-140 кто?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
подвашник
A U S T E R
Karma: +2025/-468
Offline
Федір Новіков.
|
|
« Ответ #237 : 14.03.2018, 15:20:56 pm » |
|
?
|
|
« Крайнее редактирование: 14.03.2018, 15:23:01 pm от подвашник »
|
Записан
|
..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".
Не їла душа часнику, не буде й смердіти
Не роби як я ,роби краще мене.
|
|
|
командор
|
|
« Ответ #238 : 14.03.2018, 15:41:49 pm » |
|
Не только Меренков был изгнан с различными формулировками.Есть и другие спецы ,которые считали,что три самолета в год без всяких перспектив это мало для отрасли.И тоже уволенные по страшным формулировкам.А есть люди которые увезли кое-что ,принадлежащее трудовому коллективу, по тихому. Людей уволили,а контрактов как не было так и нет.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
OlegF
|
|
« Ответ #239 : 26.03.2018, 11:21:41 am » |
|
https://svpressa.ru/economy/article/196244/Санкции против Москвы были введены в 2014 году. Тогда же было принято решение избавиться от «российской зависимости», то есть заняться импортозамещением по самолетам ГП «Антонов». Однако в условиях деградации промышленности это оказалось чрезвычайно сложным делом. По прошествии почти четырех лет воз и ныне там. «Нужно завершить необходимые исследовательско-конструкторские работы, приобрести комплектующие и провести сертификацию, — говорится в справке ГП „Антонов“. — Поэтому на окончательное импортозамещение может потребоваться еще 1,5−2 года при условии финансовой поддержки государства, полностью отсутствующей с 2010 года». Эти «1,5−2 года», которых не хватает для «промышленной самостийности» в официальных бумагах, фигурируют уже не первый раз. Несомненно, и не последний. Не получается заменить российские комплектующие и иностранными. Вот по этой причине и затевается совместное с Минском предприятие.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|