Востановления в гражданськой авиации авиатехника

(1/2) > >>

Шурик:
Добрый вечер, кто может про консультировать от А до Я по вопросу.
Я уволился с ВСУ и хочу работать в гражданской авиакомпании техником по АО (Авоника) на вертолеты.
Закончил военное  училище по специальности авиационное оборудование,
до 2004 начальник группы АО и АВ вертолетной эскадрильи Ми-2, допуск на обслуживания Ми-8, Ми-24.
С 2004 по 2007 года старший техник-инструктор по практическому обучению группы регламента и ремонта авиационного оборудования учебной технически эксплуатационной части (на вертолетах Ми-2, Ми-8, Ми-24, Ми-26, Ка-27).
Специалист 1 класса.
Дальше ушел на штабную работу.
Расскажите по шаговое действия для обучения, курсы, перечень и правила получения допусков, прохождения модулей.
 Куда обращаться.
Что бы прийти в авиакомпанию и все документы без вопросов.
Заранее очень благодарен     

br5s:
Цитата: Шурик от 17.01.2021, 19:22:18 pm

Куда обращаться.
Что бы прийти в авиакомпанию и все документы без вопросов.
Заранее очень благодарен     



Зерниться будь ласка сюда – с початку, там є і контакти:
https://avia.gov.ua/komertsijna-ekspluatatsia/personal/tehnichne-obslugovuvannya-povitryanyh-suden-part-66/
Форум не зовсім те місце де отримують таку важливу інформацію, в кожного свій особистий шлях та як показує практика дуже не простий, а в плані емоцій - то якщо вас наймає ( або планує наймати) компанія то там все і розставлять по полицях.

Шурик:
В основном компании требуют свидетельство персонала с ТО Part-66, в этом и проблема.
хотел бы чтобы кто проходил этот путь и рассказал.

br5s:
Всеж таки почитайте по ссилкам, тут ключове з необхідного
Документи, що підтверджують наявність необхідного практичного досвіду, який вимагається для заявленої категорії згідно з 66.А.30, а саме: заповнена належним чином Форма 19Д ДАСУ та персональна книга обліку практичного досвіду

Там прилінковано ПДФ документ - та вимоги до цього пункту, тож яким чином зараз цей досвід Вам залікують без авіакомпанії мені не відомо.
Знову ж таке - емоції - якщо спеціаліст цінний то його наймають і без свідоцтва - на посаду кваліфікованого механіка, та в продовж поновлення документів та набуття досвіду отримують свідоцтва.
Крім того, досвід технічного обслуговування повітряних суден, набутий в інший сфері, ніж технічне обслуговування цивільних повітряних суден, може включати досвід технічного обслуговування, набутий у збройних силах, береговій охороні, поліції тощо, або на виробництві повітряних суден (див. 66.A.30 (d) та пов'язані AMC / GM).

Проте додатковий досвід технічного обслуговування цивільних повітряних суден є необхідним: для категорії А - як мінімум 6 місяців, для категорії В1 або В2 - як мінімум 12 місяців.

Шурик:
Военных нету   Форма 19Д ДАСУ та персональна книга обліку практичного досвіду, там назначен на должность, допущен до обслуживания ЛА и все обслуживаем и никто ни какой учет не ведет.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница