Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #30 : 15.01.2021, 14:51:15 pm » |
|
Зняли матриці крила літака VP12, тепер будемо виконувати роботи по розмітці обшивки. Виготовили технологічний лонжерон кіля ВО.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #31 : 15.01.2021, 14:54:02 pm » |
|
Контрольна примірка пінопласту для обшивки фюзеляжу.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #32 : 15.01.2021, 14:56:10 pm » |
|
Продовжуємо роботу над матрицею ВО. Зняли матрицю з центральної частини крила. Виготовляємо корпус розширювального бачка і термостата водяної системи охолодження двигуна.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #33 : 15.01.2021, 14:57:45 pm » |
|
Зняли матриці крила літака VP12, тепер будемо виконувати роботи по розмітці обшивки
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #34 : 15.01.2021, 14:59:11 pm » |
|
Фрезеруємо майстер-моделі шпангоутів фюзеляжу.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #35 : 15.01.2021, 15:00:28 pm » |
|
Попередня розмітка матриці першого шпангоута VP12. Монтаж пристосування для вклейки шпангоутів фюзеляжу.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #36 : 15.01.2021, 15:14:35 pm » |
|
Розпочали формування матриць ГО VP12. Виклали технологічний шпангоут №1.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #37 : 15.01.2021, 15:16:51 pm » |
|
Нарощуємо слої матриці ГО. Примірювальний монтаж пристосування для вклеювання шпангоутів фюзеляжу.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #38 : 15.01.2021, 15:18:31 pm » |
|
Формування обшивки фюзеляжу літака VP-12.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #39 : 15.01.2021, 15:22:14 pm » |
|
Розпочали формування обшивки фюзеляжу на правій матриці VP-12. На лівій матриці фюзеляжу зняли вакуум(першій етап формування обшивки).
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #40 : 15.01.2021, 15:25:06 pm » |
|
Другий етап формування обшивки фюзеляжу VP-12. Укладання стрічок КДУ і нарощування слоїв обшивки.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #41 : 15.01.2021, 15:27:26 pm » |
|
Виконуємо примірку технологічних шпангоутів на лівій половинці обшивки фюзеляжу. Виконуємо розмітку нижньої матриці крила.
|
|
|
|
aviator.maxim
Karma: +3/-0
Offline
|
|
« Ответ #42 : 15.01.2021, 16:38:59 pm » |
|
Норм задумка. И парни молодцы - разработка и производство на уровне. Но все равно не понимаю - а покупатель кто? Рынок таких самолетов в Украине почти что нулевой. Да и в Европе также. Для владения - крейсерская скорость маловата получится. Для школ - также плохой вариант ввиду слишком большого качества. Возникает вопрос - для кого этот самолет строится?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Soleg
Авиаторы
Karma: +19/-14
Offline
|
|
« Ответ #43 : 15.01.2021, 16:49:03 pm » |
|
Фрезерування майстер-моделі нервюр крила для літака VP12. Розмічаємо матрицю фюзеляжу під пінопласт.
майстер моделі з фанери - схоже на відсутність замаху на майбутнє, чи ні?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
baklan
Мельник
Karma: +24/-2
Offline
PPL
|
|
« Ответ #44 : 16.01.2021, 08:45:33 am » |
|
Ква по панели приборов...Да видно- это создавали опытные инженера.....Особенно мне наравиться такой чепорный красный пожарный краник в рабочем секторе КВСа......А размещение р/ст. вообще "тюфтеля"....за скобой спассистемы. ситуация: зима, Вы в куртке,крутите верньер нажимаете кнопки и...цепляете за скобу и убираете руку (скоба по инстр.должна быть росчекована) бах....Убрать с активной зоны рукоблудия ! Все равно ж будете вниз продолжать форпанель...на нее и тулите.С ув.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
|