Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #15 : 15.01.2021, 14:13:03 pm » |
|
Розмітка матриці фюзеляжу - відповідальна і клопітка робота, не кожному доручиш.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #16 : 15.01.2021, 14:14:46 pm » |
|
Виконуємо підготовку майстер-моделі крила VP12 під нанесення гелькоута. Потім нанесли кілька шарів гелькоута, приємний зелений колір.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #17 : 15.01.2021, 14:16:43 pm » |
|
Набираємо слої матриці літака VP12.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #18 : 15.01.2021, 14:20:11 pm » |
|
Пропонуємо Вашій увазі момент розмітки лючків по нижній частині крила VP12. п.с. А взагалі хто як відноситься до лючків? В кого які бачення, чи потрібні вони максимально де тільки можливо? Чи краще використовувати їх по мінімуму?
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #19 : 15.01.2021, 14:21:50 pm » |
|
Ось так буде виглядати панель приладів літака VP12. (Пройшло безліч нарад інженерів Софтекс, щоб узгодити та потиснути один одному руки по компонуванню приладної панелі! Комусь треба ближче , комусь далі, в когось руки довгі, хтось не дістає, комусь щось не видно , щось заважає, треба не так, треба так, а чому не так….і тп… Але все ж ось так буде виглядати панель приладів літака VP12)
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #20 : 15.01.2021, 14:24:54 pm » |
|
Каркас нижньої матриці крила.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #21 : 15.01.2021, 14:26:05 pm » |
|
Остаточна "пристрілка" матриць фюзеляжу виконана, тепер можна буде викладати обшивки.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #22 : 15.01.2021, 14:27:37 pm » |
|
Викладаємо верхню частину матриці крила VP12
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #23 : 15.01.2021, 14:30:13 pm » |
|
Знімаємо матрицю передньої кромки крила ("третю" матрицю). І продовжуємо виготовляти майстер-моделі елементів конструкції літака VP12.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #24 : 15.01.2021, 14:33:22 pm » |
|
Готова майстер-модель ліхтаря кабіни. Продовжуємо роботи з матрицею крила.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #25 : 15.01.2021, 14:34:31 pm » |
|
Виготовили ложементи для майстер-моделей ГО і ВО. Підготовка майстер-моделі ВО.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #26 : 15.01.2021, 14:35:37 pm » |
|
Фрезерування майстер-моделі нервюр крила для літака VP12. Розмічаємо матрицю фюзеляжу під пінопласт.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #27 : 15.01.2021, 14:42:52 pm » |
|
Приступили до виготовлення матриці елерона (нанесли перші шари гелькоута на майстер-модель елерона). Ведемо підготовчі роботи з виготовлення матриці ВО.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #28 : 15.01.2021, 14:47:35 pm » |
|
Формуємо матрицю елерона (набираємо шари). Завдали перші шари гелькоута на майстер-модель ВО. Розкроюємо пінопласт для обшивки фюзеляжу літака VP12.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #29 : 15.01.2021, 14:49:28 pm » |
|
Колектив однодумців «SOFTEX Aero», і в період карантину, продовжує інтенсивно працювати над проектом. Фрезеруються майстер моделі, викладаються матриці елементів конструкції, йде підготовка до викладення обшивки фюзеляжу, на фінішну пряму виходить створення матриці крила.
|
|
|
|
|