Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.12.2024, 21:51:59 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 2 3 4 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Новий проект SOFTEX Aero - літак VP12  (Прочитано 16743 раз)
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« : 13.01.2021, 15:53:56 pm »

SFTEX AERO працює над новим проектом літака VP12. Це двомісний літак, призначений для аматорських польотів, початкової підготовки, туризму, моніторингових операцій, розважальних польотів і т. Д.

Літак VP-12 це хороший і вигідний вибір для ваших польотів. Купуючи літак VP-12 за ціною звичайних аналогічних літаків, ви отримуєте машину з кращими льотними характеристиками і дуже низькими експлуатаційними витратами, яку можна використовувати як швидкісний літак для далеких перельотів і як планер, який не потребує літака буксирувальника.
За бажанням замовника, літак може бути побудований в декількох категоріях за правилами CS -22 як мотопланер, по CS - LSA як літак спортивної категорії і по LTF - UL -2019 як ультралегкий літак.


* ttx_VP12.png (690.14 Кб, 1005x658 - просмотрено 335 раз.)

* VP12.png (996.2 Кб, 1017x708 - просмотрено 331 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #1 : 13.01.2021, 16:02:13 pm »

Головними особливостями літака VP-12 є дуже висока аеродинамічна якість, що дозволяє його використовувати як мотопланер в категорії CS-22 і можливість застосування на цьому літаку електричної силової установки. Висока аеродинамічна якість значно підвищує безпеку польоту при відмові двигуна, і дозволяє мати високі крейсерські швидкості, дальність і тривалість польоту в порівнянні з аналогічними літаками.

Завдяки   аеродинамічної якості літак має мінімальний витрата палива, що призводить до дуже низьких експлуатаційних витрат.

Літак має схему класичного нізкоплана з двигуном в носовій частині фюзеляжу, Т-подібним хвостовим опірінням, оснащений триколісним шасі з керованим носовим колесом.
Суцільне за розмахом крило літака виконано з карбону, що підвищує надійність і дозволяє зменшити вагу планера і витрати на виробництво. На крилі розміщені елерони, закрилки і інтерцептори.

Фюзеляж монококової конструкції виконаний з карбону і має силові і звичайні шпангоути, і обшивку у вигляді сендвіч-панелі.
Шасі з керованою від педалей передньою ногою спрощує рулювання на літаку.
Для порятунку екіпажу в разі виникнення непередбачених обставин є рятувальна парашутна система, яка рятує весь літак з екіпажем. Парашут викидає спеціальної ракетою, що дозволяє відкрити купол дуже швидко і на малій висоті.
Записан
serg.
****

Karma: +187/-110
Offline


« Ответ #2 : 13.01.2021, 21:14:58 pm »

І головне коштує завсім недорого!
Записан
Michael
***

Karma: +54/-15
Offline


« Ответ #3 : 13.01.2021, 22:39:37 pm »

С одной стороны, радует тот факт, что еще есть люди в Украине готовые взятся за такое сложное
производство. Хотелось бы надеятся, что кроме Аэропракта  у нас появится еще один
производитель авиатехники. Но с другой стороны, концепция мотопланера, представленного
в проекте, является тупиковой ветвью авиации. Увлечение такими аппаратами закончилось в
 80-х годах прошлого века. Как оказалось, это плохой самолет и очень плохой планер.
Набирать высоту в термических потоках, этот аппарат не сможет от слова совсем. Разве только кратковременно в прямолинейном полете, а в спирали он просто не впишется в поток. Плюс ко всему трехстоечное неубираемое шасси и не складной или не флюгируемый винт.
Что касается самолета, то заявленная крейсерская скорость выглядит слишком оптимистично при таком размахе.
     На сегодняшний день, существует незаполненная ниша в сегменте двухместных планеров,
типа ASK-21, цена которого порядка 120 т. евро. По моему скромному мнению, это направление является более перспективным.


Записан
Yaroslav2010
*

Karma: +14/-0
Offline


« Ответ #4 : 14.01.2021, 16:27:50 pm »

Уже даже уже не вериться. У SOFTEX Aero явные проблемы с менеджментом. Проекты вроде бы хорошие, а результаты за столько лет нулевые (я про серию своих самолетов). Печально.
Записан
Michael
***

Karma: +54/-15
Offline


« Ответ #5 : 14.01.2021, 17:55:43 pm »

Уже даже уже не вериться. У SOFTEX Aero явные проблемы с менеджментом. Проекты вроде бы хорошие, а результаты за столько лет нулевые (я про серию своих самолетов). Печально.

Похоже, таки да.
Столько труда и денег вложено в оснастку для этого VP-12. Достаточно было просто скопировать
тот-же ASK-21.
И кстати. Словосочетание "запас хода" в рекламном буклете, я бы заменил на "дальность полета".
Записан
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #6 : 15.01.2021, 06:45:52 am »

это всегда так происходит когда авиационная фирма развивается на чужие деньги и отчитываться за которые не нужно
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #7 : 15.01.2021, 13:57:29 pm »

І головне коштує завсім недорого!

Перші 10 літаків по ціні - 77 500$  за літак.


* saleVp12_UA_PNG.png (852.05 Кб, 1006x566 - просмотрено 268 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #8 : 15.01.2021, 14:00:14 pm »

Від проектування до виробництва по самому найкоротшому шляху.


* ris1_500.jpg (96.34 Кб, 500x505 - просмотрено 257 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #9 : 15.01.2021, 14:02:26 pm »

Доводимо болванчик до робочого стану.


* f1.png (449.08 Кб, 557x374 - просмотрено 268 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #10 : 15.01.2021, 14:04:35 pm »

Формування матриці фюзеляжу


* f2.png (787.32 Кб, 984x314 - просмотрено 255 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #11 : 15.01.2021, 14:06:27 pm »

Процес складання  майстер-моделі крила VP12


* f3.png (1018.72 Кб, 1048x378 - просмотрено 268 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #12 : 15.01.2021, 14:08:12 pm »

Майстер-модель крила в зборі.


* f4.png (638.71 Кб, 537x495 - просмотрено 269 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #13 : 15.01.2021, 14:09:19 pm »

Виготовлення каркасу лівого боку матриці фюзеляжу.


* f5.png (835.18 Кб, 672x499 - просмотрено 259 раз.)
Записан
Motorist
*

Karma: +2/-0
Offline


« Ответ #14 : 15.01.2021, 14:11:04 pm »

Підготовка майстер моделі фюзеляжу під другу половинку матриці. Виготовлення ферми під матрицю крила.


* f6.png (1576.44 Кб, 1298x529 - просмотрено 256 раз.)
Записан
  Печать  
Страниц: 1 2 3 4 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004