Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« : 13.01.2021, 15:53:56 pm » |
|
SFTEX AERO працює над новим проектом літака VP12. Це двомісний літак, призначений для аматорських польотів, початкової підготовки, туризму, моніторингових операцій, розважальних польотів і т. Д.
Літак VP-12 це хороший і вигідний вибір для ваших польотів. Купуючи літак VP-12 за ціною звичайних аналогічних літаків, ви отримуєте машину з кращими льотними характеристиками і дуже низькими експлуатаційними витратами, яку можна використовувати як швидкісний літак для далеких перельотів і як планер, який не потребує літака буксирувальника. За бажанням замовника, літак може бути побудований в декількох категоріях за правилами CS -22 як мотопланер, по CS - LSA як літак спортивної категорії і по LTF - UL -2019 як ультралегкий літак.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #1 : 13.01.2021, 16:02:13 pm » |
|
Головними особливостями літака VP-12 є дуже висока аеродинамічна якість, що дозволяє його використовувати як мотопланер в категорії CS-22 і можливість застосування на цьому літаку електричної силової установки. Висока аеродинамічна якість значно підвищує безпеку польоту при відмові двигуна, і дозволяє мати високі крейсерські швидкості, дальність і тривалість польоту в порівнянні з аналогічними літаками.
Завдяки аеродинамічної якості літак має мінімальний витрата палива, що призводить до дуже низьких експлуатаційних витрат.
Літак має схему класичного нізкоплана з двигуном в носовій частині фюзеляжу, Т-подібним хвостовим опірінням, оснащений триколісним шасі з керованим носовим колесом. Суцільне за розмахом крило літака виконано з карбону, що підвищує надійність і дозволяє зменшити вагу планера і витрати на виробництво. На крилі розміщені елерони, закрилки і інтерцептори.
Фюзеляж монококової конструкції виконаний з карбону і має силові і звичайні шпангоути, і обшивку у вигляді сендвіч-панелі. Шасі з керованою від педалей передньою ногою спрощує рулювання на літаку. Для порятунку екіпажу в разі виникнення непередбачених обставин є рятувальна парашутна система, яка рятує весь літак з екіпажем. Парашут викидає спеціальної ракетою, що дозволяє відкрити купол дуже швидко і на малій висоті.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
serg.
|
|
« Ответ #2 : 13.01.2021, 21:14:58 pm » |
|
І головне коштує завсім недорого!
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Michael
|
|
« Ответ #3 : 13.01.2021, 22:39:37 pm » |
|
С одной стороны, радует тот факт, что еще есть люди в Украине готовые взятся за такое сложное производство. Хотелось бы надеятся, что кроме Аэропракта у нас появится еще один производитель авиатехники. Но с другой стороны, концепция мотопланера, представленного в проекте, является тупиковой ветвью авиации. Увлечение такими аппаратами закончилось в 80-х годах прошлого века. Как оказалось, это плохой самолет и очень плохой планер. Набирать высоту в термических потоках, этот аппарат не сможет от слова совсем. Разве только кратковременно в прямолинейном полете, а в спирали он просто не впишется в поток. Плюс ко всему трехстоечное неубираемое шасси и не складной или не флюгируемый винт. Что касается самолета, то заявленная крейсерская скорость выглядит слишком оптимистично при таком размахе. На сегодняшний день, существует незаполненная ниша в сегменте двухместных планеров, типа ASK-21, цена которого порядка 120 т. евро. По моему скромному мнению, это направление является более перспективным.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Yaroslav2010
Karma: +14/-0
Offline
|
|
« Ответ #4 : 14.01.2021, 16:27:50 pm » |
|
Уже даже уже не вериться. У SOFTEX Aero явные проблемы с менеджментом. Проекты вроде бы хорошие, а результаты за столько лет нулевые (я про серию своих самолетов). Печально.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Michael
|
|
« Ответ #5 : 14.01.2021, 17:55:43 pm » |
|
Уже даже уже не вериться. У SOFTEX Aero явные проблемы с менеджментом. Проекты вроде бы хорошие, а результаты за столько лет нулевые (я про серию своих самолетов). Печально.
Похоже, таки да. Столько труда и денег вложено в оснастку для этого VP-12. Достаточно было просто скопировать тот-же ASK-21. И кстати. Словосочетание "запас хода" в рекламном буклете, я бы заменил на "дальность полета".
|
|
|
Записан
|
|
|
|
петро нестеров
|
|
« Ответ #6 : 15.01.2021, 06:45:52 am » |
|
это всегда так происходит когда авиационная фирма развивается на чужие деньги и отчитываться за которые не нужно
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #7 : 15.01.2021, 13:57:29 pm » |
|
І головне коштує завсім недорого!
Перші 10 літаків по ціні - 77 500$ за літак.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #8 : 15.01.2021, 14:00:14 pm » |
|
Від проектування до виробництва по самому найкоротшому шляху.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #9 : 15.01.2021, 14:02:26 pm » |
|
Доводимо болванчик до робочого стану.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #10 : 15.01.2021, 14:04:35 pm » |
|
Формування матриці фюзеляжу
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #11 : 15.01.2021, 14:06:27 pm » |
|
Процес складання майстер-моделі крила VP12
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #12 : 15.01.2021, 14:08:12 pm » |
|
Майстер-модель крила в зборі.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #13 : 15.01.2021, 14:09:19 pm » |
|
Виготовлення каркасу лівого боку матриці фюзеляжу.
|
|
|
|
Motorist
Karma: +2/-0
Offline
|
|
« Ответ #14 : 15.01.2021, 14:11:04 pm » |
|
Підготовка майстер моделі фюзеляжу під другу половинку матриці. Виготовлення ферми під матрицю крила.
|
|
|
|
|