Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 18:13:21 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Авиационное фото  (Прочитано 872270 раз)
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #330 : 31.01.2015, 18:50:34 pm »

представ себе, как в потоке можно одно колесо турбины затормозить
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #331 : 31.01.2015, 19:13:47 pm »

представ себе, как в потоке можно одно колесо турбины затормозить
Никак
Оптический обман Улыбающийся
Записан

дельтафанерист
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #332 : 31.01.2015, 19:18:33 pm »

Якась розмова, ні про що.
Або я не розумію ваші думки,або мене не зрозуміли.
Гвинти крутяться в різні сторони.Кожен гвинт обслуговує різна турбіна. А от швидкістьобертання гвинтів в різних режимах (мабуть) може бути різною. А я думав,що гвинти повинні мати однакову швидкість.
Ладно.Дякую.
Записан
napets
*****

Karma: +108/-124
Offline

дельтанутий


« Ответ #333 : 31.01.2015, 20:17:31 pm »

А як може бути настільки точна синхронність гвинтів чотирьох двигунів.Ніби валом з"єднані.
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #334 : 31.01.2015, 21:03:58 pm »

На АТR-42,72 винты синхронизирует так называемый "гувернер". Для уменьшения шума. Левый винт ведущий, правый ведомый. Автоматика электронная. Выравнивается частота вращения винтов и ещё там есть функции.
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #335 : 31.01.2015, 21:16:39 pm »

На АТR-42,72 винты синхронизирует так называемый "гувернер". Для уменьшения шума. Левый винт ведущий, правый ведомый. Автоматика электронная. Выравнивается частота вращения винтов и ещё там есть функции.
Ну то з того і починати треба Улыбающийся
Записан

дельтафанерист
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #336 : 31.01.2015, 22:31:29 pm »

винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #337 : 31.01.2015, 23:16:55 pm »

винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Це Ан-70?
Записан

дельтафанерист
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #338 : 01.02.2015, 08:04:04 am »

а на Ан-70, ТВД сделанные по другому принципу?
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #339 : 01.02.2015, 11:07:22 am »

На самому початку я писав про різні швидкості гвинтів на одному двигунові.
На злеті,на екрані стробоскопний ефект зупинив задні гвинти.А передні продовжували обертатись.То я і зробив висновок,що на одному двигуну гвинти можуть мати різні швидкості обертів.
  А те,що у всих 4 двигунів постійні оберти гвинтів - вимога часу.Без вирівнюючої оберти автоматики не можливо точно вирівняти оберти,то був би резонансний шум від гвинтів такий,що не пролазив би в норми.
Записан
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #340 : 01.02.2015, 12:01:51 pm »

винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Якби був 1 редуктор на 2 гвинти,то гвинти на одному двигуну (передній-задній) на різних режимах обертались би з однаковою швидкістю.
А так на злеті задній стоїть (стробоскоп), а передній крутиться. Значить - гвинти не зв"язані.
Та і возить величезні масси редукторів на 4 двигунах - бездумна трата топлива і енергоозброєнності. Ше у Ан-26 є редуктор гвинта - бо літак старий.А от на Ан-140 мати по 2 редуктори гвинта на кожен вертольотний двигун - якось не правильно при технологіях 21 століття.
Так там на Ан-140 довжелезний вал над усим двигуном від заднього редуктора відбору потужності,  до переднього редуктора гвинта.Можу представить,який момент виникає на цьому валу в грозову болтанку.Які від цього нагрузки на редуктори і двигун вцілому.
Записан
петро нестеров
*****

Karma: +274/-52
Offline


« Ответ #341 : 01.02.2015, 20:54:34 pm »

Д-27 має редуктор , що з'єднує чотириступінчасту турбіну з двома гвинто-вентиляторами, що обертаються в різні сторони, які розташовані попереду двигуна (тобто тяга створюється за принципом тягнучого гвинта). Компресор — комбінованого типу. Складається з 5 ступенів КНД, 2х ступенів КВД і відцентрової щаблі. Турбіна — 1 ступінь ТВД, ступінь ТНД, 4 ступені вільної турбіни (турбіни гвинта).
Вентилятор в турбовентиляторном двигателе приводится непосредственно от вала турбины низкого давления (ТНД) (либо свободной турбины), то винтовентилятор в ТВВД получает вращательный момент от той же турбины через промежуточный редуктор, обычно расположенный в передней части движка перед компрессором.
Двигатель трёхвальный


* d27-1170x808.jpg (150.29 Кб, 1170x808 - просмотрено 787 раз.)

* Д-27.png (114.61 Кб, 3908x1424 - просмотрено 1042 раз.)
Записан
serge
*****

Karma: +70/-59
Offline


« Ответ #342 : 02.02.2015, 22:04:07 pm »

У шведских пилотов есть чуйство юмора )


* tumblr_n0rhbuBhRp1t3eia1o1_1280.jpg (232.36 Кб, 800x1130 - просмотрено 815 раз.)
Записан
IDB
****

Karma: +106/-13
Offline


« Ответ #343 : 03.02.2015, 20:44:36 pm »

Фото № 315. Информация не совсем правильная. На фото экипаж испытателей ОКБ. В центре - Ю.В. Курлин ( с чубом), рядом в белой курточке вед. инженер А.К. Середа. Они оба продолжают работать на ГП Антонов. Остальных уже нет с нами. Фото сделано во Львове в процессе подготовки к устновлению мирового рекорда скорости по 500-км замкнутому маршруту.
Спасибо Кагору за фото. У меня есть дубликат.
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #344 : 04.02.2015, 19:58:15 pm »

NMUSAF
Записан

дельтафанерист
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004