винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Якби був 1 редуктор на 2 гвинти,то гвинти на одному двигуну (передній-задній) на різних режимах обертались би з однаковою швидкістю.
А так на злеті задній стоїть (стробоскоп), а передній крутиться. Значить - гвинти не зв"язані.
Та і возить величезні масси редукторів на 4 двигунах - бездумна трата топлива і енергоозброєнності. Ше у Ан-26 є редуктор гвинта - бо літак старий.А от на Ан-140 мати по 2 редуктори гвинта на кожен вертольотний двигун - якось не правильно при технологіях 21 століття.
Так там на Ан-140 довжелезний вал над усим двигуном від заднього редуктора відбору потужності, до переднього редуктора гвинта.Можу представить,який момент виникає на цьому валу в грозову болтанку.Які від цього нагрузки на редуктори і двигун вцілому.