Авиационное фото
подвашник:
Тот самолет предназначен для распугивания насекомых, как М-15.
Серго:
Проти того "Bellanca" у Ан-2:
Крейсерська швидкість 160-220, (220км/г, практично на номінальному режимі) проти його 265 км/г
Максимальна злітна масса практично на тонну більша. 5500кг проти 4536кг. І це при тому, що у Ан-2 тільки 12 пассажирів проти 16 на тому літаку.
"Розрахункова стеля" у Ан-2 5км, практична 4км. У того літака максимальна висота польоту 6900м. (не всякий Ан-24 там полетить)
Це при тому, що двигун "АШ-62 ИР" був змальований з "Райт Циклона"
Ан-2, мабуть, крепший по шассі, та фюзеляжу. За наявності самовідхиляючихся предкрилків у Ан-2, мабуть, злітно - посадкові харектеристики кращі. Ан-2 пілотується залюбки, та пробачає багато . Люблю Ан-2, літати на ньому для мене велике задоволення. :)
TAILDRAGGER:
Цитата: Серго от 08.03.2017, 18:18:31 pm
Це при тому, що двигун "АШ-62 ИР" був змальований з "Райт Циклона"
А что они вообще когда-либо "не змальовали"?
http://okbmai.ru/products/
Toris:
Цитата: TAILDRAGGER от 08.03.2017, 18:59:21 pm
А что они вообще когда-либо "не змальовали"?
[url]http://okbmai.ru/products/[/url]
Ого! А на головній сторінці вони одразу виправдовуються:
Цитировать
Не копия, а аналог...
“В истории советской авиации было немало случаев, когда нужно было скопировать западный аналог для того, чтобы создать свой самолет, только лучше…”
і далі йде стаття про копіювання.
TAILDRAGGER:
Цитата: Toris от 08.03.2017, 20:04:26 pm
Не копия, а аналог...
Ага, и когда-то поликарповский "новый советский истребитель И-1" был тоже до болта содран с Де Хевиленда и даже не назван "аналогом"- ну вата, что еще, была и останется ватой навсегда.
Навигация