Авиационное фото

<< < (69/176) > >>

Серго:
Цитата: петро нестеров от 31.01.2015, 22:31:29 pm

винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.

Якби був 1 редуктор на 2 гвинти,то гвинти на одному двигуну (передній-задній) на різних режимах обертались би з однаковою швидкістю.
А так на злеті задній стоїть (стробоскоп), а передній крутиться. Значить - гвинти не зв"язані.
Та і возить величезні масси редукторів на 4 двигунах - бездумна трата топлива і енергоозброєнності. Ше у Ан-26 є редуктор гвинта - бо літак старий.А от на Ан-140 мати по 2 редуктори гвинта на кожен вертольотний двигун - якось не правильно при технологіях 21 століття.
Так там на Ан-140 довжелезний вал над усим двигуном від заднього редуктора відбору потужності,  до переднього редуктора гвинта.Можу представить,який момент виникає на цьому валу в грозову болтанку.Які від цього нагрузки на редуктори і двигун вцілому.

петро нестеров:
Д-27 має редуктор , що з'єднує чотириступінчасту турбіну з двома гвинто-вентиляторами, що обертаються в різні сторони, які розташовані попереду двигуна (тобто тяга створюється за принципом тягнучого гвинта). Компресор — комбінованого типу. Складається з 5 ступенів КНД, 2х ступенів КВД і відцентрової щаблі. Турбіна — 1 ступінь ТВД, ступінь ТНД, 4 ступені вільної турбіни (турбіни гвинта).
Вентилятор в турбовентиляторном двигателе приводится непосредственно от вала турбины низкого давления (ТНД) (либо свободной турбины), то винтовентилятор в ТВВД получает вращательный момент от той же турбины через промежуточный редуктор, обычно расположенный в передней части движка перед компрессором.
Двигатель трёхвальный

serge:
У шведских пилотов есть чуйство юмора )

IDB:
Фото № 315. Информация не совсем правильная. На фото экипаж испытателей ОКБ. В центре - Ю.В. Курлин ( с чубом), рядом в белой курточке вед. инженер А.К. Середа. Они оба продолжают работать на ГП Антонов. Остальных уже нет с нами. Фото сделано во Львове в процессе подготовки к устновлению мирового рекорда скорости по 500-км замкнутому маршруту.
Спасибо Кагору за фото. У меня есть дубликат.

Kagor:
NMUSAF

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница