Авиационное фото
Kagor:
Цитата: Серго от 31.01.2015, 21:03:58 pm
На АТR-42,72 винты синхронизирует так называемый "гувернер". Для уменьшения шума. Левый винт ведущий, правый ведомый. Автоматика электронная. Выравнивается частота вращения винтов и ещё там есть функции.
Ну то з того і починати треба :)
петро нестеров:
винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Kagor:
Цитата: петро нестеров от 31.01.2015, 22:31:29 pm
винты крутит одна свободная турбина, через редуктор винты приобретают разное направление вращения,есть ещё ротор низкого давления и ротор высокого давления в компрессоре их крутят независимые турбины.
Це Ан-70?
петро нестеров:
а на Ан-70, ТВД сделанные по другому принципу?
Серго:
На самому початку я писав про різні швидкості гвинтів на одному двигунові.
На злеті,на екрані стробоскопний ефект зупинив задні гвинти.А передні продовжували обертатись.То я і зробив висновок,що на одному двигуну гвинти можуть мати різні швидкості обертів.
А те,що у всих 4 двигунів постійні оберти гвинтів - вимога часу.Без вирівнюючої оберти автоматики не можливо точно вирівняти оберти,то був би резонансний шум від гвинтів такий,що не пролазив би в норми.
Навигация