Как стать коммерческим пилотом в Украине 2020-2021?

<< < (5/6) > >>

Cruise-FL:
Sanya!  Так вот я изначально как и многие другие посоветовал получить сначало PPL, а потом уже думать стоит ли торговатьбся дальше))))

Taraskin:
Розкажу свою історію.
Поїхав в Штати в 2017 році, щоб отримати ліцензії. В 2018 все отримав (CPL, ME IR), вернувся в Україну. Через пару місяців, отримав нашу ліцензію. Попав на співбесіду МАУ. Пройшов. Сказали чекати. Через пару місяців написали: "Сорі, грошей немає, фінансові проблеми, програму закриваємо". Потім інші компанії казали "Ми вам подзвонимо обов'язково". І так і нічого. Ще до кінця 2019го були деякі перспективи. Але зараз - немає. Десятки пілотів з типом і нальотом в декілька тисяч годин сидять без роботи...
І зараз я маю нашу і ФАА ліцензію, і мінус $45к...) От таке) Що правда, до карантину мені вдалося влаштуватися бортпровідником, то хоч літаю в літаку (деколи ;D ;D ;D), і деколи навіть пускають в пілотську кабіну посидіти на jump seat  ;D

Taraskin:
Ну, і по освіті, я таку інфу маю:
СкайАп -  обов'язково профільну вищу (або довідка з деканату, що проходиш навчання)

МАУ і Роза Вітрів - профільна не обов'язково. Але диплом про будь яку ВИЩУ освіту хочуть бачити.

Entusiast:
оппа
а шо скайапуны уже стали более сЭрйозные? вроде ж как не требовали изначально летного диплома

Sanya:
Цитата: Taraskin от 16.12.2020, 14:48:25 pm

Ну, і по освіті, я таку інфу маю:
СкайАп -  обов'язково профільну вищу (або довідка з деканату, що проходиш навчання)

МАУ і Роза Вітрів - профільна не обов'язково. Але диплом про будь яку ВИЩУ освіту хочуть бачити.


на КВС вроде только диплом нужен профильный

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница