Как стать коммерческим пилотом в Украине 2020-2021?
Cruise-FL:
Sanya! Так вот я изначально как и многие другие посоветовал получить сначало PPL, а потом уже думать стоит ли торговатьбся дальше))))
Taraskin:
Розкажу свою історію.
Поїхав в Штати в 2017 році, щоб отримати ліцензії. В 2018 все отримав (CPL, ME IR), вернувся в Україну. Через пару місяців, отримав нашу ліцензію. Попав на співбесіду МАУ. Пройшов. Сказали чекати. Через пару місяців написали: "Сорі, грошей немає, фінансові проблеми, програму закриваємо". Потім інші компанії казали "Ми вам подзвонимо обов'язково". І так і нічого. Ще до кінця 2019го були деякі перспективи. Але зараз - немає. Десятки пілотів з типом і нальотом в декілька тисяч годин сидять без роботи...
І зараз я маю нашу і ФАА ліцензію, і мінус $45к...) От таке) Що правда, до карантину мені вдалося влаштуватися бортпровідником, то хоч літаю в літаку (деколи ;D ;D ;D), і деколи навіть пускають в пілотську кабіну посидіти на jump seat ;D
Taraskin:
Ну, і по освіті, я таку інфу маю:
СкайАп - обов'язково профільну вищу (або довідка з деканату, що проходиш навчання)
МАУ і Роза Вітрів - профільна не обов'язково. Але диплом про будь яку ВИЩУ освіту хочуть бачити.
Entusiast:
оппа
а шо скайапуны уже стали более сЭрйозные? вроде ж как не требовали изначально летного диплома
Sanya:
Цитата: Taraskin от 16.12.2020, 14:48:25 pm
Ну, і по освіті, я таку інфу маю:
СкайАп - обов'язково профільну вищу (або довідка з деканату, що проходиш навчання)
МАУ і Роза Вітрів - профільна не обов'язково. Але диплом про будь яку ВИЩУ освіту хочуть бачити.
на КВС вроде только диплом нужен профильный
Навигация