Натаймбилдиться с Аэропрактом

<< < (5/6) > >>

Well:
E. CPL модульний курс - Літаки
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Метою модульного курсу CPL(A) є забезпечення рівня підготовки власників PPL(A), необхідного для отримання CPL(A).

2. Для проходження модульного курсу CPL(A) заявник повинен мати свідоцтво PPL(A), видане згідно з Додатком 1 до Чиказької Конвенції.

3. Перед початком льотної підготовки заявник повинен:

(a) виконати 150 годин нальоту;

(b) виконати попередні умови для отримання рейтингу про клас або тип для багатодвигунних літаків згідно з Підчастиною H Part-FCL, у разі якщо для перевірки навичок використовуватиметься багатодвигунний літак.

4. Заявник, який бажає пройти модульний курс CPL(A), закінчує всі навчальні етапи в рамках одного безперервного курсу підготовки, організованого АТО. Теоретична підготовка може проводитись в АТО, що здійснює виключно теоретичну підготовку.

5. Курс включає:

(a) теоретичну підготовку на рівні CPL(A); та

(b) льотну підготовку за IFR та VFR.

Геннадий Хазан:
налет производится исключительно на технике имеющей Сертификат Типа

Кацо:
Цитата: Геннадий Хазан от 24.06.2020, 16:29:08 pm

налет производится исключительно на технике имеющей Сертификат Типа


Это где-то записано в правилах, не сбросите ссылку?

Геннадий Хазан:
Поищу, сброшу

yatsevsky:
Всё зависит от конкретной страны САА и ФТО.
Мне например в свое время Польский ULC засчитал, а вот моему коллеге уже нет (разные ФТО). Так же полагаю и у нас, будет зависеть для чего. В общий налёт идёт в любом случае.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница