Натаймбилдиться с Аэропрактом

<< < (3/6) > >>

Дима Давыдкин:
Все зависит от местных САА. Одни могут засчитать хоть на Квик Сильвере, другие на самолетах сертифицированых ЕАСА. Третьи только на самолетах с зеленым хвостом.
  От страны зависит.

Кацо:
Цитата: Дима Давыдкин от 15.02.2020, 18:01:15 pm

А смысл?
В школе Вам покажут вот такой текст:
1.3. Вимоги щодо досвіду та надання кредитів.
Заявник, який бажає пройти комплексний курс CPL (A)/IR, закінчує всі навчальні етапи в рамках одного безперервного курсу підготовки, організованого АТО.
До підготовки можуть допускатися заявники без досвіду або власники свідоцтв PPL (A) або PPL (Н), виданих згідно з Додатком 1 до Чиказької Конвенції. У разі якщо вступник має PPL (A) або PPL (Н), зараховується 50% нальоту, виконаного до початку курсу, але не більше 40 годин або 45 годин, якщо було одержано рейтинг про право польоту в нічний час, із яких не більше ніж 20 годин може зараховуватись до вимоги щодо льотної підготовки з інструктором.



Не подскажете где можно найти оригинал процитируемого выше текста?
В смысле номер Приказа/закона и где его полностью почитать

А то гуглю и все равно не могу понять какие приказы сейчас действуют а какие уже нет на этот счет

Спасибо!

Дима Давыдкин:
FCL. 1

jetlushik:
Цитировать

"Кацо: Не подскажете где можно найти оригинал процитируемого выше текста?
В смысле номер Приказа/закона и где его полностью почитать..."


АВІАЦІЙНІ ПРАВИЛА УКРАЇНИ "Технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів цивільної авіації" Наказ Державної авіаційної служби України від 20.07.2017 № 565

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1056-17
http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE30924.html
https://avia.gov.ua/piloty/

просмотрите Додаток 1 "PART FCL"

Кацо:
Цитата: jetlushik от 10.06.2020, 21:25:32 pm

Цитировать

"Кацо: Не подскажете где можно найти оригинал процитируемого выше текста?
В смысле номер Приказа/закона и где его полностью почитать..."


АВІАЦІЙНІ ПРАВИЛА УКРАЇНИ "Технічні вимоги та адміністративні процедури для льотних екіпажів цивільної авіації" Наказ Державної авіаційної служби України від 20.07.2017 № 565

[url]https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1056-17[/url]
[url]http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/RE30924.html[/url]
[url]https://avia.gov.ua/piloty/[/url]

просмотрите Додаток 1 "PART FCL"



Ну открываю вот эту ссылку (дата вроде 09/2019 свежая) - https://avia.gov.ua/wp-content/uploads/2019/09/Minimalni-vimogi-do-otrimannya-svidotstva-pilota.pdf - и нигде не вижу ни слова что для ЦПЛ засчитывают не более 40 часов - наоборот

Цитировать

Визнання попереднього льотного
досвіду (кредит)
(1) Зарахуванню підлягає льотний час, отриманий на тій самій
категорії ПС, для якої видається свідоцтво, рейтинг або
сертифікат
(2) командир ПС (РІС) або пілот під наглядом
(i) до загального нальоту, необхідного для отримання заявником
свідоцтва, рейтингу або сертифіката повністю зараховується будь-
який час польоту, здійсненого самостійно, з інструктором або як
командир ПС
FCL.035



то есть получается что если например у меня PPL(A) SEP/L и я хочу получить CPL на АН2 (или на Цессну, или на МВЕН-2 или на любой другой SEP/L - давайте абстрагируемся от типа и "зачем оно надо") - то получается засчитывается весь предыдущий налет на других SEP/L?

Или как еще понимать выделенную мной фразу выше?  И где вообще слова про то что засчитывается только 40 часов (в украинском законодательстве)?

Спасибо за комментарии где я не прав

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница