ELA 1 и календарные ресурсы

<< < (3/7) > >>

flybas:
Ну, по-перше, щоб зрозуміти для чого це робиться, треба «перечитать информацию выше» не тільки вашу, а і ознайомитись з інформацією, яку надає Ю.Яковлєв.
По-друге: щодо, цитую: «
А почему поднял войдот Яковлев ? Мне сложно влезть в голову другого человека , но зная его более 20 лет могу предположить только следующее : Так как Наливайковка как ЗПМ стала изгоем в авиационном мире , и там по сути никого кроме самолетов аэропракт практически не осталось, да и  пилотов летающих легально эта площадка не устраивает, по всей видимости таким вот способом Яковлев пытается напомнить авиационному сообществу о своем существовании...», то я нарахував (приблизно) більше 40 пілотів, яких «не устраивает» там літати   ;D
По-третє, я був зборах 26 грудня, в холлі Департаменту транспорту, перед засіданням Громадської Ради при ДАСУ, де Ю.Яковлєв інформував присутніх там пілотів про загрозу прийняття ідіотських правил щодо несертифікованих ЗПМ і правил польотів за кордон.
І, наголошую !!!, не тільки інформував, а і питав нашого спільного рішення !!!, як йому далі діяти на засіданні ГР.
В цей час там якраз проходив на роботу В.Громов. Запросили до нас. Підійшов. Те, що ми почули від нього, це ні в які «ворота не влазило». На прямі питання не відповідав, а постійно кудись «уводил в сторону», чомусь приплів ситуацію в АТО (до чого тут АТО ? ), і т.д.
Тобто, ні поговорити по ділу, ні прояснити щось, не вдалося.
Ну і, по-четверте: щодо «Яковлєв хочет подмять под себя СЛА, чтобы обеспечить себе заработок на старость», то це просто пОшло і підло з вашої сторони, як завжди.
Ще раз звертаюсь до авіаційної спільноти — ознайомтесь УВАЖНО ! з документами і добряче подумайте- чи готові ви літати тільки з сертифікованих ЗПМ і декілька разів на рік з несертифікованих ! А також зверніть увагу на «стиль общения» Громова/Хазана та Яковлєва і порівняйте.
Сторінка групи у ФБ називається «VFR in Ukraine”.

Геннадий Хазан:
Вам таки вдалось посміхнути мене сьогодня)))

Цитировать

По-третє, я був зборах 26 грудня, в холлі Департаменту транспорту, перед засіданням Громадської Ради при ДАСУ, де Ю.Яковлєв інформував присутніх там пілотів про загрозу прийняття ідіотських правил щодо несертифікованих ЗПМ і правил польотів за кордон.

Ви добрий приклад, як саме новий " авіаційний Голобородько" попрацював з Вашою нижньою півкулею головного мозку. Ви не будите сперичатись, зі мною  що саме у фойе Міністерства інфраструктури зібрались практично люди які й літають на Наливайківці. Ну ще було пару чоловік з Бердичіва. Це ті самі люди , які наслухались цього самого " авіаційного голобородько"! От питання до Вас особисто: 1. Ви власник літака?
2. Коли Ви крайній раз літали за кордон України?
3. Коли крайній раз особисто Ви, і де саме  літали з підбором майданчика з повітря?

Що до Вашого вислову : "В цей час там якраз проходив на роботу В.Громов. Запросили до нас. Підійшов. Те, що ми почули від нього,"(с)

То поясню на одному пальцю руки, саме Громов процитивув слова спецпризначенців , які ми чули на нараді у ДАСУ , що до аєродромуНалівайківка , " який знаходиться у безпосередній близості до столиці України під час саме неоголошенної війни з РФ"(с)

Вам ЦЕ зрозуміло? Чи ви як зазвичай наші "лаптеногие" сусіди будите мені задавати питання по темі
" необъявленной войны"?

Тепер далі, по Вашому тексту:

Цитировать

Ще раз звертаюсь до авіаційної спільноти — ознайомтесь УВАЖНО ! з документами і добряче подумайте- чи готові ви літати тільки з сертифікованих ЗПМ і декілька разів на рік з несертифікованих !

Так доведу до вашої нижньої півкулі , що ЛИШЕ ви у Налівайківці виконуете польоти з НЕЛЕГАЛЬНОГО ЗПМа!!!
Всі решта ЛЕГАЛЬНИХ пілотів України , які експлуатують зареестровані ПС , та мають діючу Льотну Придатність літають з СЕРТИФІКОВАНИХ ЗПМ!
Переговорить з пілотами на приклад ЗПМ Гоголева та спитайте чи хотять вони знов у "нелегали"? Відповідь буде однозначно - НІ!

Ну на кінець , дам відповідь на вашу маячню:

Цитировать

Ну і, по-четверте: щодо «Яковлєв хочет подмять под себя СЛА, чтобы обеспечить себе заработок на старость», то це просто пОшло і підло з вашої сторони, як завжди.

А відповідь буде у вигляді скріншоту тексту який написав Іван Шовкопляс власне на закиди Яковлева нібити на не можливість легалізувати СЛА в Україні, і саме головне про то що він БРЕШЕ та перекручуе інформацію! Саме цей текст особисто Ви можете прочитати у тій групі у ФБ , до якої ви всіх "запрошуете"

Геннадий Хазан:
А саме головне , на Ваш закид , що я нібито :

Цитировать

по-четверте: щодо «Яковлєв хочет подмять под себя СЛА, чтобы обеспечить себе заработок на старость», то це просто пОшло і підло з вашої сторони, як завжди.

Читайте скріншот тіеї самої ТЕМИ, та дивіться на вектор налаштування людей власне на то, про що всі розумні люди говорять! Про то, що ваш патрон розпочав спробу  з допомогою своеї майже одноосібної федерації СЛА створити свій "кишеньковий" реестр СЛА.  І це е правда!
Ми вже проходили подібне з реестром ТСОУ!.......З Грибановим і Піхало ...

Нижче навожу скріншот, де "авіаційний Голобородько" обробляе не свідомих пілотів, та наставляе їх у напрямку руху до власної кишені

Solovei:
Знаю людей які отримали посвідчення пілота не в Україні, а в Америці оскільки там дешевше і простіше.

Поясніть мені чому в Україні це складніше і дорожче?.

Чому я дорогу біля свого гаражу звідки виїжджаю своїм автомобілем не реєструю в держслужбі України як заїздно-виїздний майданчик, а дорогу для малого ЛА потрібно реєструвати?

Чому в Україні не можна стати пілотом якщо ти отримуєш мінімальну зарплату?
 
 

Геннадий Хазан:
На скільки дешевше отримати посвідчення в Сполучених Штатах чим в Україні! Можете навесте суми для порівняння?

Що до відсутності реестрації дороги доя Вашого авто в ДАСУ, то то недомене. То до псіхіатра
А я не е фахівцев в цій галузі

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница