- сравнение: пропан - метан - бензин...
на пропане летать можно...

с баллонами - тяжеловато будет

на спирту бы!

З пропановими балонами нормально: в 50-літровий СТАЛЕВИЙ балон масою 19 кг входить 21 кг пропан-бутанової суміші. Плюс редуктор, клапани, патрубки підігріву редуктора і т.п. ще 10 кг. Мінус бензонасос, бензиновий бак і т.д. Балон може бути склопластиковий.
Октанове число пропан-бутану біля 105, що також сприятиме економії при правильній модифікації СУ ЛА. І взагалі, кажуть, що ДВЗ початково розраховувався для газу.
А спирт замість бензину використовують в Бразилії. Там дика витрата, вдвічі вища бензинової. Читав колись статтю про автомобілі в Бразилії - хай йому грець тому спирту: вважай, що бак зменшився удвічі, вихлоп теж збільшився удвічі, двигун має бути або збільшеної кубатури, або оборотистий, щоби нормально тягнув. Або турбіну ліпити, що теж специфічно.
З пропаном простіше, лише кут запалювання трохи збільшити.