З точки зору пішохода-відвідувача трохи погода підкачала, було похмуро і подеколи навіть дощило. Зона для відвідувачів була обмежена стрічкою, до ангарів та до ЛА на стоянці простих відвідувачів не пускали. Можливо, на початку міроприємства був час на обдивитись/пофоткатись простим відвідувачам, але ми під'їхали ближче до 12:00, то, мабуть, не встигли. До планерів та цікавої Цессни-337 не добрались, бо вони стояла далеко від стрічки. Провів лікбез дітям та друзям через стрічку.
Організація в цілому сподобалась. Сцена була встановлена в кутку при вході, відвідувачів не глушила. Зона харчування. Аніматори займались дітьми в дитячій зоні. Юнкерс Ju-87, пара гітлерівців на мотоциклах BMW з кулеметом MG-42 та червоноармійці з колекцією історичної зброї. Мотодельтаплан AEROS. Тент AEROS з екіпіруванням, літературою про авіацію, сувенірами та розхідинками. Всюдихід SHERP (бімба!
). Корзина з пропановою установкою для повітряної кулі. Час від часу гріли небо пропановою установкою.
При вході на стоянку ЛА виставили кілька автожирів та паратрайк, які відвідувачі вивчали з цікавістю та фотографувались. Тент з виробниками композитних гвинтів.
Постійно літали літаки, автожири, гелікоптери. Ходили відеооператори з камерами на триногах, у т.ч. з "1+1".
Оскільки погода була переважно похмурою, то пілотажників та глядачів не сліпило і всі шоу викликали вау-ефект.
На майбутнє хочеться мати можливість подивитись/пофоткатись біля реальних літаків. Не знаю, як це організувати, щоби літаки не були розібрані на сувеніри та залишились придатними, але таке має бути. Діти молодшого віку з цікавістю вивчали доступні огляду автожири і самостійно розібрались, що ручка рухає несучим гвинтом. Якби ще кілька літаків стояло поруч з кількома гідами, то було би взагалі чудово. Втім, дітлахи залишились задоволені.