Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
23.11.2024, 22:32:04 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Фізика для літаючої тарілки, або квантова теорія гравітації закінчення  (Прочитано 54411 раз)
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #135 : 25.11.2019, 20:22:31 pm »

Вы  Евгений подали  Свою теорию  о  макроскопическом взаимодействии атомов  в  воздушной  среде. И замечательно. А  поверхность  самолета  при  макроскопическом  рассмотрении  имеет горы  и долины,  ущелья  и  скалы (даже  при  отличной  полировке) , а  между  этими  ухабами   мечутся  различные  газовые  атомы  с  которых  состоит  наша  воздушная  среда.
  Вот  придумать бы ,  на  основе теории  взаимодействия,   такое  вещество  для  покрытия  поверхности  самолета которое  бы  имело где надо  аэрофобное  свойство , а где  надо  аэрофильное.
  Гидрофобное  уже  ведь  придумали.


  О ролике   nomad.   При  использовании  даже  суперсовременных  материалов  оболочку тора порвет из за  1500  ати ртути и  температуры  при  вращении  внутри  тора  и  даже  если  внутренний  диаметр будет  меньше одного миллиметра. Фэйк.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
nomad
**

Karma: +37/-15
Offline


« Ответ #136 : 25.11.2019, 23:00:43 pm »

В ролике названа цифра 250 тысяч атмосфер.Конечно же, это ошибка.Тот, кто озвучивал этот ролик, сам наверняка не понял что сказал.
Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #137 : 30.11.2019, 13:08:11 pm »

Вы  Евгений подали  Свою теорию  о  макроскопическом взаимодействии атомов  в  воздушной  среде. И замечательно. А  поверхность  самолета  при  макроскопическом  рассмотрении  имеет горы  и долины,  ущелья  и  скалы (даже  при  отличной  полировке) , а  между  этими  ухабами   мечутся  различные  газовые  атомы  с  которых  состоит  наша  воздушная  среда.
  Вот  придумать бы ,  на  основе теории  взаимодействия,   такое  вещество  для  покрытия  поверхности  самолета которое  бы  имело где надо  аэрофобное  свойство , а где  надо  аэрофильное.
  Гидрофобное  уже  ведь  придумали.

Доброго дня!
      Ви звужуєте мою теорію. В ній йдеться про будь яке тіло від електрону і кварку до планет. Розглядається взаємодія твердої матерії незалежно від її розмірів з фізичним вакуумом. Молекулу повітря я згадую найчастіше тому, що з нею людина зіштовхується все своє життя.
      Гравітаційна взаємодія виникає на рівні ядерної фізики. На цьому рівні не має значення полірована поверхня чи ні.
      Ви застосовуєте терміни біології чи хімії (?) аерофільний, та аерофобний. Я ж застосовую терміни гравітаційне тяжіння та відштовхування. В цьому і полягає справа, що сучасна теорія не знає, коли молекули притягуються одна до одної, а коли відштовхуються. В моїй теорії це пояснюється терміном спін. Спін виникає під силою тяжіння Сонця та Місяця. В атмосфері Землі місячне тяжіння в значній мірі нейтралізує сонячне. Тому на нашій планеті  відносно легко можна змінити спін молекул повітря на протилежний. В рідкісних випадках, коли тяжіння Місяця стає домінуючим, повітря може набувати протилежного спіну. В зоні, де це відбулося змінюється на протилежний плин часу. Виникають такі випадки, коли з’являються кораблі-привиди, підводний човен опиняється на інший стороні планети, зникають поїзди та люди, а може це фантазії? В літаючій тарілці подібний ефект досягається за рахунок обертання пєзокристалічної хвилі в одному, чи іншому напрямку. От я і пропоную таке покриття, як Ви кажете – із п’єзокристалічних елементів. Воно не поліроване, а навпаки - кожний елемент примусово підкидає повітря таким чином, щоб воно на зворотному шляху не встигло повернутися назад. Все дуже просто, за виключенням того, що навіть скорочене викладення теорії займає 120 сторінок тексту.
Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #138 : 30.11.2019, 13:42:14 pm »

Евгений, это для Вас : http://divinecosmos.e-puzzle.ru/page.php?al=532

Проаналізуємо це повідомлення.

      
Цитировать
Шестнадцатого сентября 2019 года армия США формально объявила о том, что НЛО существуют.

      Приємно, що хоч США визнали факт існування НЛО, хоча людству про це відомо вже більше трьох тисяч років. В Біблії написано: Ви бачите літаючі зірки в небі. Не замислюйтеся над цим, адже це — даремно — все одно вам не дано зрозуміти фізичну сутність цього явища! Це було сказано для людей бронзового віку. А чи зрозуміло це сучасне людство?
      
Цитировать
Второго августа я обнаружил, что этот антигравитационный Гибридный Воздушно-Подводный Корабль (HAUC) уже представляет собой “действующее”, полностью функционирующее устройство... Это со слов д-ра Джеймса Шихи, технического директора Военно-морского авиационного предприятия США, и других. Итак, ребята, где он?
      Через десять дней после Выдающегося Объявления Раскрытия, 26 сентября, ВМФ США опубликовал патент на компактный термоядерный реактор свободной энергии.

      Опублікувати патент не довго. Однак його сутність, я б сказав, носить замусолений до огидності характер: компактний термоядерний реактор. Подібний винахід пів року тому у мережу виклала  Московія – крилата ракета, яка здатна облетіти декілька разів навколо Землі. Але крім малюнку траєкторії польоту – НУЛЬ ПОЯСНЕНЬ. Якби щось, дійсно новаторське, США чи Московія створили б, то вони про це мовчали б. Адже чого вартий лише один викладений мною ефект пересування у часі, який здатен звести нанівець  будь які військові досягнення сучасного людства.      

      
Цитировать
Это устройство способно вырабатывать колоссальную энергию, вплоть до тераватта (триллион ватт), с энергией на входе всего тысячу ватт! Новый реактор может быть небольшим, размером в 0,3 м. По сравнению, самый большой ядерный реактор США, в Пало-Верде в Аризоне, способен вырабатывать “всего” 4 гигаватта. Тераватт – это тысяча гигаватт.

      
      ККД термоядерного реактору - вкрай низьке. Дійсно, в ньому вивільнюється мізерно мала частка сильної взаємодії. Проте спрямована вона на створення енергії гравітаційного відштовхування – слабкої взаємодії. Отак і нав’язуються людству утопії про антигравітацію. Проте, перш ніж вести розмову про антигравітацію, необхідно розтлумачити принцип народження гравітації.
      Далі Ви надаєте «конструкторське» рішення трикутного літака ймовірно з надпровідними катушками і т. і. Я не хочу сказати нічого поганого про ці винаходи. Але найбільше, чого змоглося людство в цьому напрямку, це – потяг на електромагнітній  подушці. Він летить, але дуже низько і повільно, як черепаха в порівнянні з НЛО. І ніяка надпровідна конструкція навряд чи підніме його вище. Тож сучасний літак поки що є найвищим досягненням техніки, оскільки він для створення підйомної сили і сили тяги  використовує не надлегкі  електрони, а – надтяжкі молекули повітря і реактивних газів (поділить масу однієї молекули повітря на масу одного електрону; і де ж ви наберетеся стільки електронів?).
      
                Отже, наведені Вами посилання – не для мене. Я пропоную використовувати не силу гравітаційного відштовхування, а – силу тяжіння.
      Хлопці, я - вже літня людина і намагаюся підштовхнути ваше мислення у іншому напрямку. Для створення літаючої тарілки підходи сучасної теорії не годяться. Для чого я розглядав катастрофу Фаетона? Казалося б – легенда. Але виникає серія питань, яка сила поклала на бік планету Уран? Або Меркурій – яка сила утворила  прецесійне обертання його орбіти? Я вже не кажу про два уламки Фобос і Деймос, які примушують обертатися Марс в протилежному напрямку. А вибух наднової зірки SN 1987А  , який вперше за 400 років спостерігали неозброєним оком, який знищив на корню уявлення сучасної астрофізики про народження "чорних дір" і нейтронних зірок (про що традицінатеорія ГУЧНО МОВЧИТЬ, наче і не було цього вибуху). Ніякі електромагнітні поля не здатні це зробити, а жодна із існуючих фізичних теорій не здатна цього пояснити.  Ковчег Завіту визиває сміх до істерики. А чому Ви не смієтеся над віманом? Про нього написано ще менше, ніж про Ковчег. Лише тому, що він описаний в індійському епосі, а не в Біблії? Отже, справа не в давніх віруваннях і не в сучасних теоріях. Рішення існує лише в іншому способі мислення.
      
               На цьому форумі до моєї теорії застосували засоби середньовічної інквізиції, видаливши із публікації всі малюнки (цензура). Тепер читач не зможе взагалі  зрозуміти, про що йдеться в теорії.
Можна було б зрозуміти, якби я порушував якісь норми людської поведінки. Цензор, захищаючи честь псевдонаукового мундиру, наказав вирізати те, чого сам не знає і пояснити не може.
      Мені залишаться повторити відомий вислів Галілея:
Цитировать
«А все ж таки вона обертається!»

      Кого цікавить повний текст, звертайтеся через особисте листування - я надам адресу, де стаття опублікована в повному обсязі.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #139 : 30.11.2019, 14:47:13 pm »

На цьому форумі до моєї теорії застосували засоби середньовічної інквізиції, видаливши із публікації всі малюнки (цензура). Тепер читач не зможе взагалі  зрозуміти, про що йдеться в теорії.
Можна було б зрозуміти, якби я порушував якісь норми людської поведінки. Цензор, захищаючи честь псевдонаукового мундиру, наказав вирізати те, чого сам не знає і пояснити не може.
Бачу, що Ви викладаєте малюнки на різних безплатних хостингах. Можливо, там просто закінчився термін зберігання малюнків?
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #140 : 02.12.2019, 05:01:36 am »

На цьому форумі до моєї теорії застосували засоби середньовічної інквізиції, видаливши із публікації всі малюнки (цензура). Тепер читач не зможе взагалі  зрозуміти, про що йдеться в теорії.
Можна було б зрозуміти, якби я порушував якісь норми людської поведінки. Цензор, захищаючи честь псевдонаукового мундиру, наказав вирізати те, чого сам не знає і пояснити не може.
Бачу, що Ви викладаєте малюнки на різних безплатних хостингах. Можливо, там просто закінчився термін зберігання малюнків?
             Навряд чи справа в цьому. Минулого разу (коли теорія була викладена на 60%) на цьому ж форумі по вказівці керівництва вирізали главу про Ковчег завіту та хришталевий череп. Власнику здалося, що це -  релігійна маячня, яка не має відношення до фізики. Проте ця  глава  розкриває головний зміст публікації - створення поляризації повітря в квазістатичний спосіб. Цей спосіб обгрунтовує інші засади обробки матеріалів. Під дією кавітуючої вібрації сила гравітаційного відштовхування перетврює каміння  на пил або розм'якшує його. При цьому оброблюваному виробу можна надавати будь якої форми. Кришталеві черепи (третій за міцністю матеріал після алмазу) не обробляли так, як це роблять зараз за допомогою абразивного шліфування. Їх, не нагріваючи, доводили до розм'якшеного стану і ліпили, наче вони пластилінові. Сказане підтверджувалося фотографіями і доказами архіологічних досліджень (фотографії Ковчегу, скрученого кришталевого черепу, руйнація мурів Йєрихону). Завдяки силі гравітаційного тяжіння вода перетворювалась на лід без охолодження і т. і.
           Минулі публікації досі існують вже десятиріччами і фото на них зберіглися. Більш того, адміністрація  викладала іх в інтеренет з метою популяризації форуму. Коли фотографії зникли, я зверувся до адміністратора за роз'ясненнями. Він дуже гучно промовчав. Тож проблема має суто людський характер - цензура і дуже небезпечна для нашої держави. Праві учасники форуму, які стверджують, що будь яке технічне досягнення перш за все реалізується у військовій галузі. Саме цьому я намагаюсь викладати теорію перш за все в українських засобах інформації.
                Не хотілося б закінчувати на негативній ноті. Тому повернусь до нашої  дискусії про кавітаційний туман, але в іншому ракурсі. У відповіді nomad-у  розмова йшла про явища пересування у часі (наприклад у Бермудському трикутнику), як результат квазістатичної зміни спіну молекул повітря під впливом тяжіння Місяця. Напевне Вам знайомі випадки зникнення літаків в зонах аномальної гравітації. А особливої уваги варті спогади авіаторів, які повернулися живими. Вони стверджують, що їх літак опинився в тумані (кавітаційному!). При цьому їх годинник запізнився і вони подолали шлях набагато швидше, ніж зазвичай. Отже про зупинившийся годинник. Протилежний спін молекул повітря передався на годинниковий механізм. Стрілки годинника під дією цієї сили мали б обертатися в протилежному напрямку, але пружина та храповий механізм не дозволяють цього робити.  Отже годинник просто зупинився, доки літак знаходився в "антигравітаційній" зоні. Виникає наступне питання, чому літак швидше дістався до місця призначення? По-перше, йому  повезло, що його не знесло кудись в океан.  Літак деякий час завис у просторі (відносно Сонця), а Земля під ним продовжувала своє обертання. До швидкості літака додався проворот планети навколо власної осі. Цей ефект виявився дуже слабким (в порівнянні з НЛО). Але моє посилання на Галілео Галілея, що Земля все ж таки обертається, знаходить своє пряме підтвердження. Щоправда, тут додатково вступає в дію теорія відносності.  Земля, крім обертання навколо власної осі, додатково рухається по орбіті навколо Сонця, а Сонце - в галактиці, а галактика - у Всесвіті. Отже  траєкторія польоту літака  співпала з галактичним рухом планети. Пілоту  не просто повезло, а дуже повезло, що він долетів до місця призначення.  Поєднаю теорію Ейнштейна з піснею Висоцького:
Цитировать
"Вот уж действительно, -  всё отностительно! Всё! Всё! Всё!"
 
           
« Крайнее редактирование: 02.12.2019, 05:22:10 am от Евгений » Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #141 : 03.12.2019, 21:28:45 pm »

   Я понял так. Воздействие специально подобранного поля, а  как  следствие то типа  цепной  реакции выделение  гравитационной  или временной составляющей в  пределах границ поля.


P.S.  Аномальные зоны  ,порталы, хиромантов , экстрасенсов, горескопщиков  и  прочую  нечисть  обхожу  стороной и  всем так рекомендую. При  том заметил что наука  и  власть не  то  что  бессильны, а  просто это не  по ихнему  протоколу и   скверные  дела  творяться... .

 Как греко-католик  требую реанимацию Священной псиатрической  инквизиции для  тех кому до  вподобы  разная  нечисть.Но  вместе  с  тем эта  самая  нечисть  может  быть  новаторским  решением  застарелых проблем.  Так  и  топчемся.
« Крайнее редактирование: 03.12.2019, 21:36:17 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #142 : 04.12.2019, 14:26:25 pm »

Люди полярда денег потратили на создание летающего чего-то там,а тут все просто и почти задаром (стоимость пластилина и оплата интернета).
Я бы на месте админа засекретил не только рисунки ,но и всю остальную часть во благо Родины.
Пожалуй и тарелку тоже.
Жаль ,что нет первого отдела на ресурсе.
« Крайнее редактирование: 04.12.2019, 14:30:30 pm от командор » Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #143 : 04.12.2019, 14:29:39 pm »

Den 22 респект
Записан
den22
***

Karma: +128/-24
Offline


« Ответ #144 : 04.12.2019, 15:10:45 pm »

Взаимно.
Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #145 : 05.12.2019, 15:03:07 pm »

   Я понял так. Воздействие специально подобранного поля, а  как  следствие то типа  цепной  реакции выделение  гравитационной  или временной составляющей в  пределах границ поля.


                У Вас склалося якесь дуже складне і заплутане уявлення про теорію.
      Ланцюгова реакція це – найбільш ефективний спосіб руйнування матерії за рахунок домінуючого використання  енергії гравітаційного відштовхування (зіткнення частинок матерії). Ланцюгова реакція стає можливою на межі ядерної фізики між слабкою та сильною взаємодіями, коли внаслідок інертності енергія гравітаційного відштовхування перевищує всмоктувальну дію імплозії (гравітаційного тяжіння). Для здійснення атомного або термоядерного вибуху дійсно потрібне досконале володіння тонкощами фізичного процесу.
      Теорія четвертого способу пропонує використовувати процес, в якому домінуючою є сила гравітаційного тяжіння. При цьому матерія не руйнується, ланцюгова реакція не виникає і спеціальна «підбірка полів» не потрібна. Гравітація народжується за тілом будь якого розміру за умови його прискореного руху у просторі, як то стверджують другий та четвертий закони Ньютона. Проблема полягає в тому, що від часів Ньютона і до наших часів залишається не доведеним  той факт,  що джерелом гравітаційної енергії є міжмолекулярний простір. В цій роботі перш за все доводиться існування енергетичної субстанції під назвою твердь (або  ефір, електромагнітне поле, фізичний вакуум) і визначаються фізичні характеристики цієї субстанції.
      В авіації джерелом гравітаційної енергії є розріджене повітря над верхньою поверхнею крила. Чим вище розрідження, тим більша за величиною виникає підйомна сила. Тобто, чим менше молекул повітря розташовано над крилом, тим більшою є підйомна сила. Це означає, що сила гравітаційного тяжіння обернено пропорційна до маси матерії, яка приймає участь у фізичному процесі. І це вступає в протиріччя з законом тяжіння Ньютона. Сказане було доведено в проведених мною  дослідах у повітрі та під водою. Проблема полягає в тому, що для науки є невідомим той факт, що над верхньою поверхнею крила виникає сила гравітаційного тяжіння. Можна сказати більш категорично: авіація взагалі заперечує можливість гравітаційного тяжіння між молекулами повітря і крила.  Одночасно в роботі йдеться про фізичний процес поляризації повітря. Аналогом цього процесу є утворення кристалічних матеріалів в фізиці твердих тіл. Тобто річ іде про утворення квазікристалічних структур повітря. Виникає аналог магнітного поля. Точно такий процес виникає під водою, і у космосі. Тож ні про які ланцюгові реакції в роботі не йдеться.
      Головною невивченою властивістю повітряного, водного, чи вакуумного простору є інертність. Аеродинаміка  стверджує, що повітря є інертним  і використовує цю властивість для створення підйомної сили. Помилка авіації (і фізики загалом) полягає в тому, що вона приписує інертність властивостям матерії, а не ефіру між молекулами. Проте головною помилкою сучасної науки є уявлення про те, що енергією володіє матерія, а не міжмолекулярний простір. До цієї ж помилки вдаєтеся і Ви.

Цитировать
P.S.  Аномальные зоны  ,порталы, хиромантов , экстрасенсов, горескопщиков  и  прочую  нечисть  обхожу  стороной и  всем так рекомендую. При  том заметил что наука  и  власть не  то  что  бессильны, а  просто это не  по ихнему  протоколу и   скверные  дела  творяться... .
 Как греко-католик  требую реанимацию Священной псиатрической  инквизиции для  тех кому до  вподобы  разная  нечисть.Но  вместе  с  тем эта  самая  нечисть  может  быть  новаторским  решением  застарелых проблем.  Так  и  топчемся.

      Звернемося до філософського (релігійного) аспекту проблеми. Ви, як і я, є віруючою людиною. Ми обидва вважаємо за гріх дії астрологів і гадалок, або як ви їх назвали «горескопщики» (тобто ті, хто складає гороскопи на горе людям). Проте з наступної фрази я роблю висновок, що Ви – маловірна людина, яка припускає, що нечисть  може бути рушійною силою розвитку людства.
      Своїми словами сформулюю висловлювання Біблії з цього питання. «Не вір астрологам і гадалкам. Навіщо ти звертаєшся до них аби дізнатися про свою судьбу? Краще б ти запитав у каменя, який лежить при дорозі. Може він розкаже  про твою  долю?» Це означає, що зірки і планети, як той камінь при дорозі не здатні передбачати майбутнє людини.  В моїй роботі на прикладі чисельних доказів доводиться більш суттєвий висновок матерія (камінь, планети і  зірки) не володіють не тільки розумом.  Вони не володіють навіть енергією! Ця фраза вимагає пояснень.  Коли ми говоримо, що при згорянні вугілля вивільнюється енергія, то це означає, що вивільнюється енергія міжмолекулярного простору між молекулами вуглецю та кисню. Сама по собі молекула вуглецю не горить і енергію виділяти не здатна (це доводить вогнестійкий графіт). Отже енергією володіє міжмолекулярний простір - ефір. І кожна, хоч трохи грамотна людина знає, що носієм енергії є фотони, бозони, глюони. В моїй теорії фотон називаються терміном ГРАВІТОН. Отже не Сонце володіє енергією, а простір між елементарними частками матерії, із яких складається наша зірка.
      Отже, якщо Ви віруюча людина, то маєте твердо сповідувати наступне.  Без Божого та людського розуму, без здатності творити матерія сама по собі на будь яку самостійну діяльність не здатна. До руху матерію приводить створена Господом твердь (ефір, електромагнітне поле, фізичний вакуум). Якщо я, Ви і людство загалом в це не вірує, то справи наші – марні. Проте я особисто залишаюсь оптимістом.
      Матеріалізм, як ідеологічна теорія, не здатний забезпечити подальший прогрес. Людство в деякій мірі навчилося використовувати енергію гравітаційного відштовхування, засноване на згорянні палива та енергії вибуху. Ці фізичні процеси супроводжуються народженням світла. Якщо порівняти релігійний процес  творіння  з будівництвом, то можна сказати, що Головним архітектором і замовником творіння всесвіту є Бог.  А «виконробом» є князь світу цього – Люцифер – той хто несе світло. Виконроб здійснює  керівництво процесами слабкої взаємодії. Проте Господь залишив за собою дві головні функції – творення матерії і виключне право розпоряджатися силою гравітаційного тяжіння, яка в сто разів перевищує силу виконроба, який до того ж не здатен виробляти будівельні матеріали (створювати матерію).
      Отже науку, яка припускає можливість гравітаційного відштовхування між молекулами матерії і одночасно заперечує існування  сили гравітаційного тяжіння між ними, слід ототожнити, як прояв сатанізму. Побічним ефектом такої теорії є ступор атеїстичної науки на межі між застосуванням сил слабкої та сильної взаємодії. Людство навчилося використовувати енергію термоядерного вибуху і сімдесят років тупцюється над створенням термоядерного синтезу. Для підкорення енергії синтезу матерії необхідно переосмислити властивості гравітаційного тяжіння та відштовхування.
      На практиці дію цих сил переважно приписують  електромагнітній  взаємодії, а найбільше - руху вільних електронів. Проте невідомими залишаються процеси гравітаційного тяжіння та відштовхування між молекулами. Вони, як і вільні електрони здатні до пересування у просторі і саме ці два процеси використовує сучасна авіація.
      Під впливом оманливої теорії людство не здатне створювати силу гравітаційного тяжіння. А використання сили гравітаційного відштовхування є вкрай обмеженим. Сучасні технології використовують енергію макроскопічного тяжіння над авіаційним крилом, проте на теоретичному (читай ідеологічному) рівні цей процес є забороненим. Сила гравітаційного відштовхування використовується виключно на міжмолекулярному рівні. Єдиним науково підтвердженим випадком створення обох сил на макроскопічному рівні є конвертор Годіна-Рощина. Проте в теоретичному плані принцип його роботи залишається для науки таємницею.
      В наслідок використання енергії спалювання палива  перед людством  постала проблема глобального потепління. Альтернативою може слугувати використання сили гравітаційного тяжіння, використання якої супроводжується охолодженням простору. Але нерозсудне  використання енергії атомного вибуху разом з силою гравітаційного тяжіння здатне знищити нашу цивілізацію. Сподіваюсь, що людське суспільство  вже усвідомило небезпеку військового застосування подібних сил.
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #146 : 06.12.2019, 01:49:21 am »

 Я  имел  в  виду ,  что в  следствии  воздействия  поля   между  взаимодействующими частицами происходит мгновенная ( типа цепной  реакции)
переполюсовка,  перенастройка , рекогнасировка  или  еще  чего то , от  чего  смещается  вектор  гравитации  времени   и  пространства.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #147 : 06.12.2019, 19:37:46 pm »

Информационного поля. Которое  нам  доступно, но в  другой (консервативной) ипостаси.
« Крайнее редактирование: 06.12.2019, 19:39:39 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #148 : 09.12.2019, 08:58:16 am »

Я  имел  в  виду ,  что в  следствии  воздействия  поля   между  взаимодействующими частицами происходит мгновенная ( типа цепной  реакции)
переполюсовка,  перенастройка , рекогнасировка  или  еще  чего то , от  чего  смещается  вектор  гравитации  времени   и  пространства.
      Доброго дня!
      Використовувати термін «миттєва» дія в фізиці – некоректно; фізичний процес має характеризуватися певними характеристиками. Свого часу переді мною постало питання, яке авіаційний спеціаліст задав би таким чином: якщо розбити кінескоп, то з якою швидкістю повітря буде заповнювати вакуумну зону?  Проте термін швидкість є неприпустимим, оскільки до руйнування кінескопу повітря є квазінерухомим. В процесі імплозії (вакуумного вибуху, спрямованого всередину) швидкість повітря змінюється від нуля до якоїсь невідомої величини, тобто рух є прискореним. Виникла потреба визначити величину гравітаційного прискорення G. В земних умовах я розрахував цю величину при колапсі кавітаційної бульки. Але кавітаційну бульку аж ніяк не можна назвати вакуумним утворенням. Науці майже нічого не відомо, що в ній відбувається і чим вона заповнюється: туманом, паром чи повітрям? Задля теоретичної чистоти дослідження слід було звернувся до процесів, з якими людство зіштовхнулось у космосі. На прикладі комети Галлея було доведено існування каверни за кометою. Каверна це – енергетична порожнеча у фізичному вакуумі (вакуумний простір без ефіру). Вона всмоктує в себе сонячний вітер і уламки від зіткнення сонячного вітру з кометою.  На прикладі місячного кратеру було розраховано величину прискорення гравітаційного тяжіння G = 3.500.000 км/сек2.  З таким прискоренням каверна в місячному кратері викривлює траєкторію польоту сонячного вітру.
      Практична авіація підійшла до використання гравітації ближче, ніж інші розділи науки. Політ літака стає можливим внаслідок інертності фізичного вакууму між молекулами повітря. Загально прийнятим терміном, який визначає інертність повітря прийнято вважати «швидкість звуку». В природних умовах рух повітря не може перевищувати 340 м/сек. Проте цей термін визначає розповсюдження у повітрі енергії гравітаційного відштовхування, а не сили тяжіння. Розповсюдження сили тяжіння для науки залишається тайною. Згідно теорії четвертого способу розповсюдження гравітації у повітрі  спостерігається в процесі «поляризації». Поляризація це - процес, в якому молекули повітря під всмоктувальною дією каверни (розрідженої зони над крилом) провертаються  навколо власного центру мас, так що гравітаційний промінь всіх молекул над крилом набуває колінеарного характеру. Цей процес демонструють два малюнки, які наводилися в статті. На цьому малюнку сірим кольором намальовано гравітаційний промінь, який створює атом водню.
upload image
В процесі хаотичного руху газів цей промінь може бути спрямованим в будь якому напрямку. Гравітаційна взаємодія між молекулами  в такому випадку – дуже мала. На наступному малюнку схематично зображено процес поляризації молекул повітря над верхньою поверхнею крила. Молекули вишиковуються у гравітаційні ланцюжки. На малюнку і на фото поруч ці ланцюжки означені стрілками червоного кольору.
 
photoshop online

 Вони вишиковуються  у квазікристалічні структури, які в авіації називають лініями току. Цей процес можна ототожнити з командою, яку використовують військові – РІВНЯЙСЬ! Точно так провертаються молекули повітря навколо власної осі; як військові, вони «дивляться» в одну сторону і вишиковуються в гравітаційні ланцюжки. Виникає поляризація повітря. Саме цим процесом зневажає сучасна аеродинаміка. Вона вимальовує лінії току, але не в вертикальному, а в горизонтальному напрямку. І головне - вона відкидає із розгляду процес гравітаційного тяжіння між молекулами повітря, які тягнуть (а не штовхають) верхню поверхню крила вгору.
      Під крилом поляризація молекул повітря відсутня. Крило поодинці відкидає кожну молекулу повітря. А от якщо поляризацію створити і під крилом, то відкидаючи одну молекулу крило буде одночасно відкидати довжелезний гравітаційний ланцюжок молекул. Сила гравітаційного відштовхування виросте на декілька порядків. При цьому виникає питання, як створити вакуумну зону під крилом? Для цього в роботі  пропонується створювати ударну кавітацію, яка утворюється в момент аварії на лобовому склі автомобілю. Технічно це можливо реалізувати двома способами. Перший спосіб описувався для Ковчегу завіту. Другий спосіб – за допомогою п’єзокристалічних елементів на нижній поверхні літаючої тарілки.
      Ви виразились, що гравітація розповсюджується майже миттєво. Це одночасно і правильно, і помилково. Дійсно гравітони, якими обмінюються молекули повітря розповсюджуються зі швидкістю світла. А от проворот молекул займає певний час. Нам явище поляризації  (розповсюдження гравітації  у повітрі) добре відоме на прикладі швидкості розповсюдження блискавки зі швидкістю 50000 км/сек.
      Стосовно кулькової блискавки говорилося, що швидкість обертання повітря в ній перевищує швидкість звуку, але величина цієї швидкості мені не відома. Хоча досвідчений авіаційний спеціаліст може її розрахувати в момент появи блискавки за літаком (швидкість повітряного потоку над крилом  плюс швидкість перетікання повітря з нижньої поверхні крила на верхню). Достеменно відомо, що кулькова блискавка має квазістатичну форму існування. Тобто цей процес може бути регульованим в діапазоні  від 50000 км/сек до нуля.
« Крайнее редактирование: 09.12.2019, 09:05:49 am от Евгений » Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #149 : 09.12.2019, 09:45:11 am »

Читач, вибачте: я обмовився! На першому малюнку зображено атом дейтерію, а не водню.
Записан
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004