Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
27.11.2024, 16:10:03 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Фізика для літаючої тарілки, або квантова теорія гравітації закінчення  (Прочитано 54557 раз)
MasterOgon
***

Karma: +32/-11
Offline



Антигравитационная шляпа


WWW
« Ответ #90 : 24.10.2019, 19:13:14 pm »

Это все основано на взаимодействии магнитов. Я в основном все эти проверил как смог и первый самый лучший. Я сейчас пытаюсь его улучшить. Проблема в том что чем больше частота и сила импульса, тем меньше разница между скоростью движения туда и обратно.


* 1.jpg.jpg (31.1 Кб, 702x792 - просмотрено 318 раз.)

* 2.jpg.jpg (43.32 Кб, 720x888 - просмотрено 320 раз.)

* DSCN6187.JPG (59.97 Кб, 545x400 - просмотрено 330 раз.)

* 14.JPG (101.32 Кб, 669x400 - просмотрено 295 раз.)

* 15.JPG (105.53 Кб, 603x400 - просмотрено 315 раз.)

* 16.JPG (106.83 Кб, 668x400 - просмотрено 311 раз.)

* 17.JPG (100.64 Кб, 543x400 - просмотрено 326 раз.)
Записан
nomad
**

Karma: +37/-15
Offline


« Ответ #91 : 24.10.2019, 19:42:55 pm »

Что--то я не понимаю, на первом рисунке, у Вас плюс взаимодействует с минусом, то-есть, притягивается.А значит,замедляет вращение злектродвигателя.Или я что-то непонял?
Записан
MasterOgon
***

Karma: +32/-11
Offline



Антигравитационная шляпа


WWW
« Ответ #92 : 24.10.2019, 19:53:18 pm »

Когда магниты начинают притягиваться, маятник ускоряется, а пройдя магнит замедляется опять и проходит с противоположной стороны со своей начальной скоростью. То-есть в целом мотор ускоряется из за инерции. Изначальной идеей был парад планет.



* ris43.gif (22.63 Кб, 373x421 - просмотрено 297 раз.)

* 7.jpg.jpg (24.15 Кб, 585x365 - просмотрено 362 раз.)
« Крайнее редактирование: 24.10.2019, 19:55:00 pm от MasterOgon » Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #93 : 25.10.2019, 09:34:30 am »

Це все гарно, поки тарілка лежить на пружній поверхні, вібрує та сунеться донизу. А в повітрі все гірше: поки випромінювач штовхає повітря догори, корпус апарату пропорційно своїй масі переміщується донизу. Тобто в сумі маємо стоячу хвилю без переміщення маси. Бо закон збереження імпульсу.

Повітря від кристалу розсуватиметься не догори, а у всі сторони, що у стаціонарному процесі дасть цікавий інтерференційний акустичний малюнок: маса повітря переміщатиметься між двома сусідніми протифазними п'єзовипромінювачами. Поки один випромінювач штовхає - сусідній вмоктує. Так повітря буде гасати туди-сюди паралельно поверхні. В сумі зі збереженням імпульсу ми отримаємо двофазний багатосекторний  ізодинамічний акустичний випромінювач без будь-якої підйомної сили. Розсунути сектори, додавши третю фазу - цікаво.
         Доброго ранку. Відповім на виділену частину вашого висловловлювання  в позаминулому пості. На решту - згодом.
         Ви цілковито праві. Мій малюнок літаючої тарілки це – найпростіша схема, яка відображає принцип на рівні 9-го класу школи. Так само в школі вивчали схему Жуковського, а після цього в авіаційному інституті вивчали тонкощі теорії ще 5 років. А після цього створений літак обдували в аеродинамічних трубах. А потім ще гинули тисячі льотчиків. А гинули вони із за того, що крило знаходиться в стані нестійкої рівноваги, а теорія Жуковського заснована на неіснуючих фізичних процесах. Кавітація ігнорувалася в авіації тому, що її трудно досягти і майже не можливо побачити. Наприклад, на приведеній фотографії  утворення кулькової блискавки за літаком Ви побачили, два розірваних спутних вихори, які утворюються на консолях  крила під час виходу із піке. Але  ви НАПЕВНЕ не звернули увагу на те, що відбувається з повітрям між двома кульковими блискавками. На фоні океану з’явився ледь помітний туман. Якби не синій фон, то ми б кавітацію у повітрі так і не побачили б. Не тому, що її нема, а тому, що її не видно. Ми побачили кулястий вихор лише тоді, коли він почав генерувати холодне світіння. Так само  і з кавітаційним конусом. Ми добре чуємо перехід звукового бар’єру,  а от побачити його змогли лише завдяки героїзму льотчиків, які відважилися на цей вкрай небезпечний трюк і завдяки розвитку сучасної кінотехніки. Коли конус схлопнеться і літак вийде із фігури вищого пілотажу кавітація не зникне. Вона стане майже невидимою – ледь помітним туманом. Отже, повернемось до Вашої цитати.
      Мені дорікають, що колись давно я зліпив модель із пластиліну, аби продемонструвати можливий варіант застосування «четвертого способу» в сучасній авіації. І пропонують зайнятися створенням літаків. Я не експериментую, з наступних причин:
1.В авіації цього не слід робити  із принципу «не наливають молоде вино в старі міхи».
2. Нестача коштів і технічних можливостей. Я намагався зробити універсальний магніт. На мал. 68 надані його робочі креслення. Почав виготовляти у вільний час на заводі кварцові та гранітні кульки, але «бело-синие ворюги» -власники заводу (тут  російська мова більш точно характеризує цю категорію людей і їх політичні погляди)  звільнили всіх працівників заводу з тим, щоб не виплачувати заборгованість по заробітній платі за шість місяців. Для виготовлення кварцових кульок потрібні заточні верстати підвищеної точності. В Житомирі такі верстати були лише на 2-ох заводах, але мене до них не допустили, навіть на умовах оренди. Справа зупинилася.
3. Це нова теорія, до основ якої не докопалася НАВІТЬ аеродинаміка і сучасне літакобудування. Вона потребує наукового підходу на більш високому рівні та підключення науковців інших галузей: гальваніка, електротехніка (особливо кристалографія)…

      В Вас відчувається професіоналізм. Ви праві. МОЖЛИВО мені треба було б намалювати не три, а навіть чотири і більше елементів (і Ви це справедливо визнаєте). А на Вашому місті я б додав, що сектори на малюнку мають бути не прямими, а гіпоциклоїдними… Ви говорите про довжину створюваної полухвилі, а з якою швидкістю вона має обертатися ? Це залежить від властивостей п’єзокристалу. А їх поклади на Землі вже давно вироблені (ось чому інопланетяни полетіли з нашої планети). Нам треба буде використовувати штучні кристали, а в Україні їх не виробляють. Можна спробувати використовувати стандартні п’єзоелементи, але вони призначені для створення звукових і ультразвукових коливань.  А потрібна надзвукова вібрація і вони можуть не витримати навантажень (не даремно ковчег робили із золота – самого пластичного металу). А режими створення вакуумної зони потребують ретельних досліджень, як авіація вже сто років вивчає властивості повітря… Тобто розмова переходить в рамки професійного обговорення. Я собі поставив за мету довести теорію до відома зацікавлених людей. Головний вислів Біблії: «Спочатку було слово»... В моєму випадку слово належить інженеру-механіку, а Ваше слово визначає, чи не є моє слово глупим з точки зору прогресивної аеродинаміки. Можливо, хтось більш ініціативний ніж я зацікавиться ідеєю…
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #94 : 25.10.2019, 10:08:21 am »

Євгену

1. Стосовно туманних конусів від літаків, помилково прийнятих за супутників надзвукових швидкостей. Насправді то водяний туман, який за локальних умов (підвищена вологість при зниженому тиску та температурі) випадає туманом/росою. Тобто конус може бути задовго до надзвукових швидкостей. І без будь-якої кавітації. Окрім конусів такі туманні сліди також залишаються за консолями крил, що видно на камерах. Не пам'ятаю швидкостей, але, здається, такі відео я дивився з L-39 - а в нього максимальна швидкість 750 км/год. Тобто на відео він крутив пілотажі в діапазоні 500-700 км/год - і туманні траси з'являлись при будь-яких маневрах.

2. Ніякої кристалографії та недорого: сучасні п'єзоелементи виготовляються промисловим способом з порошку, із заданою геометрією та іншими параметрами, є дешевими і коливаються з частотами до 1 ГГц. Навіть, якщо їх в Україні не виготовляють, можна запустити виробництво або закупити тонами. Ось тільки нам це не згодиться, бо ідея неправильна. З таким же успіхом можна крутити диск, на якому буде виступаючий рельєф, як ото в старих пральних машинах робили.
« Крайнее редактирование: 25.10.2019, 10:16:31 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #95 : 25.10.2019, 10:46:41 am »

Відео для розуміння ідеї програмованого рельєфу, яку Євген пропонує реалізувати швидкими п'єзоелементами:

<a href="http://www.youtube.com/v/mpyHZL1EKLE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/mpyHZL1EKLE&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 25.10.2019, 10:48:46 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
MasterOgon
***

Karma: +32/-11
Offline



Антигравитационная шляпа


WWW
« Ответ #96 : 25.10.2019, 18:23:21 pm »

У меня есть более простое решение этого вопроса. В этой летающей тарелке https://youtu.be/tDsQQOwI1sY первый мотор расположен осью вертикально в вершине конуса. Вт о время как маятник проходит мимо магнита и наклоняет ось быстро, происходит взмах крыла с противоположной стороны. Вращаясь, тарелка перемещает взмах по кругу и таким образом создается бегущая волна. Для сравнения эта же тарелка с горизонтальной осью мотора https://youtu.be/O59r9uNCa5g
  При установке трех магнитов на корпус вместо одного частота взмаха увеличивается. Тарелка с тремя магнитами прошла по глиссаде с минимальным начальным ускорением дальше всего https://youtu.be/g0xWM-9-OIo
« Крайнее редактирование: 25.10.2019, 18:34:36 pm от MasterOgon » Записан
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #97 : 25.10.2019, 21:56:57 pm »

В мире появилась электронная летающая метла
https://changeua.com/news/v-mire-poyavilas-elektronnaya-letayushhaya-metla/

Крупная японская корпорация Toyota презентовала концепт электронной летающей метлы. Об этом сообщают Comments.ua.
Такой вариант метлы стал настоящей находкой и вызвал особый интерес у публики. Отмечается, что электронная метла смоделирована на основе метел, которые использовали для своих полетов ведьмы.
Разработчики уверяют, что такая метла будет еще больше объединять автомобиль и его владельца.
Примечательно, что у электронной метлы есть всего одно маленькое колесо.
 Смеющийся
"тарелки" - на мусор!
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #98 : 26.10.2019, 01:02:46 am »

Євгену

1. Стосовно туманних конусів від літаків, помилково прийнятих за супутників надзвукових швидкостей. Насправді то водяний туман, який за локальних умов (підвищена вологість при зниженому тиску та температурі) випадає туманом/росою. Тобто конус може бути задовго до надзвукових швидкостей. І без будь-якої кавітації. Окрім конусів такі туманні сліди також залишаються за консолями крил, що видно на камерах. Не пам'ятаю швидкостей, але, здається, такі відео я дивився з L-39 - а в нього максимальна швидкість 750 км/год. Тобто на відео він крутив пілотажі в діапазоні 500-700 км/год - і туманні траси з'являлись при будь-яких маневрах.

2. Ніякої кристалографії та недорого: сучасні п'єзоелементи виготовляються промисловим способом з порошку, із заданою геометрією та іншими параметрами, є дешевими і коливаються з частотами до 1 ГГц. Навіть, якщо їх в Україні не виготовляють, можна запустити виробництво або закупити тонами. Ось тільки нам це не згодиться, бо ідея неправильна. З таким же успіхом можна крутити диск, на якому буде виступаючий рельєф, як ото в старих пральних машинах робили.


 
Цитировать
Стосовно туманних конусів від літаків, помилково прийнятих за супутників надзвукових швидкостей. Насправді то водяний туман, який за локальних умов (підвищена вологість при зниженому тиску та температурі) випадає туманом/росою.

      Припустимо, що Ви сказали правильно. В такому випадку Ви маєте розтлумачити наступне:
1. Що таке дві світлові кульки за літаком і докладно розтлумачити природу їх походження. При цьому Ви не маєте права називати їх кульковими блискавками тому, що це буде повторенням моєї теорії. Це явище є загадковим для науки в цілому, а не тільки для аеродинаміки.
2. Про конус, «заповнений туманом», який випадає росою.
2а. Спочатку наведу наочне спростування Вашого твердження.  На фот. 77б, а також див. фото

Конус і світловий оболок генерують світло. Де б ще побачити, щоб так світився охолоджений туман?

За термінологією ядерної фізики народження світла є проявом слабкої взаємодії. Поясніть, яким чином охолоджений туман генерує світло? Вам одночасно для пояснення треба застосувати і теорію аеродинаміки і ядерної фізики. При цьому аеродинаміка, використовуючи термін «елементарна частинка повітря»,  відкидає навіть молекулярний устрій повітря. Тобто Ви не маєте права посилатися на молекулярно-кінетичну теорію, а тим паче звертатися до уявлень ядерної фізики.
2б. Ви посилаєтеся на ефект Прандтля — Глоерта, який застосовує термінологію термодинаміки (статичний тиск, охолодження до точки роси). Тобто до загальної купи долучається вже третя наука. Цей ефект  навішує лапшу на вуха, а Ви вірите. Задайтеся питанням, з яким прискоренням відбувається цей процес під час колапсу? Конус зникає за соті чи, навіть, тисячні долі секунди. Якщо крапельки утворилися в процесі охолодження, то  який фізичний процес майже миттєво випарює воду? Що за утаємничений процес відбувається в процесі польоту, при якому повітря, то охолоджується то миттєво нагрівається? Випарювання – дуже довгий процес, в порівнянні з конденсацією. Яка з існуючих наук вивчає швидкість конденсації і випарювання води? Вам треба вигадати четверту науку, яка б це зробила. Мене дехто призиває вивчати математику. Нехай цей вчитель наведе формули для розрахунку швидкості, колапсу туманної зони на засадах термодинаміки. А якщо таких формул не існує, то цей ефект є псевдонауковою демагогією. Я ж розраховую цей процес, використовуючи математику на рівні 10 класу школи і на основі законів Ньютона.
2в.  Поясніть, який фізичний процес, забезпечує чітку стереометричну  форму конуса? Форма свідчить про наявність математичного обґрунтування. А колапс конусу вказує на необхідність застосування математики уявних чисел (або сили гравітаційного тяжіння, обумовлені величиною прискорення гравітаційної взаємодії G). 
          В ході якого фізичного процесу виникає конус, як Ви можете це пояснити?
      
      
Цитировать
Тобто конус може бути задовго до надзвукових швидкостей. І без будь-якої кавітації. Окрім конусів такі туманні сліди також залишаються за консолями крил, що видно на камерах. Не пам'ятаю швидкостей, але, здається, такі відео я дивився з L-39 - а в нього максимальна швидкість 750 км/год. Тобто на відео він крутив пілотажі в діапазоні 500-700 км/год - і туманні траси з'являлись при будь-яких маневрах.
      Попереджуючи подібні твердження, я приводжу світлину «небесного тихоходу» на фот. 59б, де кавітація виникає за колесами літака. Справа не в «швидкості» літака, а в «швидкості» повітря, яке, так би мовити, «обтікає» колесо і не встигає схлопнутися за ним. Не слід мені приписувати хибні постулати традиційної теорії. У мене річ іде не про «швидкість» потоку, який начебто обдуває колесо. Я говорю про прискорення, з яким колесо розсуває повітря в вертикальному напрямку (горизонтальний рух призводить лише до збільшення лобового опору). А після цього виникає питання: з яким прискоренням повертається повітря в зворотному напрямку.  Чому я беру слово «швидкість» в лапки? Тому, що зворотно-поступальний рух будь якого матеріального тіла, і в тому числі молекули повітря, характеризується терміном «миттєва швидкість» і в кожній окремій точці траєкторії обчислюється за формулою V = at. Тобто, якщо необхідно розрахувати швидкість, то треба знати прискорення, з яким рухається це тіло. Я іноді  застосовую термін швидкість лише по традиції, оскільки традиційна аеродинаміка термін прискорення не використовує .
      
Цитировать
Ніякої кристалографії та недорого: сучасні п'єзоелементи виготовляються промисловим способом з порошку, із заданою геометрією та іншими параметрами, є дешевими і коливаються з частотами до 1 ГГц. Навіть, якщо їх в Україні не виготовляють, можна запустити виробництво або закупити тонами.
      Частота вібрації це- важливо і особливо для пересуванні в космосі. Але в повітрі  більш важливою є амплітуда коливань.
      
Цитировать
З таким же успіхом можна крутити диск, на якому буде виступаючий рельєф, як ото в старих пральних машинах робили.
      Там де ви праві, я погоджуюсь. Але з цієї цитати видно, що Ви не читали мою роботу. От раніше ви правильно сказали, що повітря розповсюджується не в вертикальному напрямку, а у всі сторони одночасно. І тут виникає висновок, що ви не зовсім зрозуміли, чому на тарілці я намалював саме два елементи (хоча повторюю, що ви можете бути правим на рахунок третього елементу). Я не даремно розглядав термоядерний вибух, а потім щей й звичайний. Термоядерний вибух відбувається в три етапи, а звичайний – в два. При термоядерному вибуху імплозія першого вибуху зупиняється під дією експлозії наступного, який відбувся поряд з першим.. Навіть третій вибух затримує колапс першого. Саме це продемонструвало, що чорна діра «всмоктує» не тільки матерію, але й час.  Біля зображеного мною колапсуючого елемента 1 знаходяться по різні сторони ще два елементи 5 і 6 (їх треба малювати в 3D зображенні, тому у мене вони не намальовані). Вони не дають схлопуватися каверні над елементом 1. А до того ж, імплозія інертна в порівнянні з експлозією. Вибухи доводять, що ваші «традиційні» уявлення про те що імплозія та експлозія мають симетричний характер є неправильними. Динамічний напір другого і третього вибухів  подовжує у часі існування вакуумної зони першого. Тож порівняння з пральною машиною є недоречним. І не забувайте, якщо в вертикальному напрямку п’єзоелемент підкидає повітря, наприклад , на 0,05 мм, то при довжині сусіднього елементу 20 мм експлозія  амплітудою  0,05 мм буде змушена пройти шлях довжиною  10 мм.
      За відеоролик дяую. Дуже наглядно. Але, все ж таки, те про що я пишу дещо складніше, ніж ми собі зазвичай уявляємо.
« Крайнее редактирование: 26.10.2019, 01:19:32 am от Евгений » Записан
Евгений
****

Karma: +55/-1
Offline


« Ответ #99 : 26.10.2019, 01:59:23 am »

Доброго дня, Валера! Незрозумілих дослідів багато, а чи є з них якась користь? В вашому випадку підйомну  силу сворюють три тоненьких іонизованих ланцюжки молекул метала. Аеродинаміка створює подібні ланцюжки, але їх поперечний перетин дорівнює площині крила. А їх  довжина (див. мал і фото 47 моєї роботи) становить десятки метрів. І ще таку ж за площею  кількість молекул повітря відкидає нижня поверхня. Тож пропорційно масі задіяної матерії авіація завжди залишиться ефективніше, ніж те, чому  дивуєтеся Ви
« Крайнее редактирование: 26.10.2019, 02:04:35 am от Евгений » Записан
mechanic
*****

Karma: +814/-296
Offline




« Ответ #100 : 26.10.2019, 10:28:03 am »

Евгений:
"Конус і світловий оболок генерують світло. Де б ще побачити, щоб так світився охолоджений туман?"
Радугу когда-нибудь видели? это генерация свечения???
- Отражение и рассеяние солнечного света на капельках тумана - или "генерация"Непонимающий
Записан

Сало може бути добрим або дуже добрим
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #101 : 26.10.2019, 11:13:03 am »

Припустимо, що Ви сказали правильно. В такому випадку Ви маєте розтлумачити наступне:
1. Що таке дві світлові кульки за літаком і докладно розтлумачити природу їх походження. При цьому Ви не маєте права називати їх кульковими блискавками тому, що це буде повторенням моєї теорії. Це явище є загадковим для науки в цілому, а не тільки для аеродинаміки.
Прошу фото кульок з літаком сюди, щоби розмова була предметною.

2. Про конус, «заповнений туманом», який випадає росою.
2а. Спочатку наведу наочне спростування Вашого твердження.  На фот. 77б, а також див. фото

Конус і світловий оболок генерують світло. Де б ще побачити, щоб так світився охолоджений туман?
Уважно придивіться до фото: на фюхеляжі та стабілізаторі бачимо тіні від туману - отже, зйомка відбувалась у сонячний день. Туман, підсвічений яскравим світлом, схожий на джерело світла. А якби Ви займались плівковим та цифровим фото і пробували фотографувати віддалені рухливі об'єкти, то зрозуміли би, що Ви навели не "сире" фото, а з постобробкою: віддалені об'єкти на фото виглядають сіренькими, а якщо ще й погода похмура, то змазаними на фото або з цифровим шумом. Тут ми бачимо чітке фото без цифрових шумів матриці, що вказує на коротку для швидкості літака експозицію при достатньому рівні освітлення. Отже, сонце світило на літак яскраво. Однак ніяка цифрова матриця не має настільки широкого динамічного діапазону, щоби одним кадром нормально передати одночасно тінь та яскраве світло (погугліть про HDR). Тому найбільш підсвічений сонцем туман по всіх кольорових каналах матриця передасть з максимально можливими значеннями, як джерело світла для людського ока.

Де це можна побачити вживу? А подивіться (в бінокль) на гарні хмаринки, коли вони підсвічені сонцем. Або коли їдете в густому тумані, увімкніть дальнє світло.

2б. Ви посилаєтеся на ефект Прандтля — Глоерта, який застосовує термінологію термодинаміки (статичний тиск, охолодження до точки роси). Тобто до загальної купи долучається вже третя наука. Цей ефект  навішує лапшу на вуха, а Ви вірите. Задайтеся питанням, з яким прискоренням відбувається цей процес під час колапсу? Конус зникає за соті чи, навіть, тисячні долі секунди.
О, дякую за підказку назви, постійно забуваю, як це називається. Колапсу там немає, тому прискорення перетікання повітря менші, ніж при надзвуковому хлопку.

Якщо крапельки утворилися в процесі охолодження, то  який фізичний процес майже миттєво випарює воду? Що за утаємничений процес відбувається в процесі польоту, при якому повітря, то охолоджується то миттєво нагрівається? Випарювання – дуже довгий процес, в порівнянні з конденсацією. Яка з існуючих наук вивчає швидкість конденсації і випарювання води? Вам треба вигадати четверту науку, яка б це зробила.
Наливаєте в банку води, закриваєте, трохи трясете банку. Починаєте відкачувати повітря, і на стінках банки з'являється роса. Наскільки швидко відкачаєте, настільки швидко випаде роса. Якщо з ваккумним ресивером, то миттєво. А водою займався інститут води, який знаходився в окупованому нині російсько-фашистськими загарбниками Криму.

Мене дехто призиває вивчати математику. Нехай цей вчитель наведе формули для розрахунку швидкості, колапсу туманної зони на засадах термодинаміки. А якщо таких формул не існує, то цей ефект є псевдонауковою демагогією. Я ж розраховую цей процес, використовуючи математику на рівні 10 класу школи і на основі законів Ньютона.
Якщо Ви натякаєте на мене, то до науки я спрямовував МайстраВогню. До Вашої математики у мене питань немає. Питання маю лише одне: чому Ви називаєте динамічне зменшення/збільшення тиску колапсом і тулите туди гравітацію з кавітацією? Там нічого такого не відбувається, щоби матерія ахтунгувала.

2в.  Поясніть, який фізичний процес, забезпечує чітку стереометричну  форму конуса? Форма свідчить про наявність математичного обґрунтування. А колапс конусу вказує на необхідність застосування математики уявних чисел (або сили гравітаційного тяжіння, обумовлені величиною прискорення гравітаційної взаємодії G). 
          В ході якого фізичного процесу виникає конус, як Ви можете це пояснити?
Акустична хвиля. Взаємодія поверхонь літака та суміші газів з випарами. Можна навіть через загальну теорію поля працювати, але навіщо?
      
Попереджуючи подібні твердження, я приводжу світлину «небесного тихоходу» на фот. 59б, де кавітація виникає за колесами літака. Справа не в «швидкості» літака, а в «швидкості» повітря, яке, так би мовити, «обтікає» колесо і не встигає схлопнутися за ним. Не слід мені приписувати хибні постулати традиційної теорії. У мене річ іде не про «швидкість» потоку, який начебто обдуває колесо. Я говорю про прискорення, з яким колесо розсуває повітря в вертикальному напрямку (горизонтальний рух призводить лише до збільшення лобового опору). А після цього виникає питання: з яким прискоренням повертається повітря в зворотному напрямку.  Чому я беру слово «швидкість» в лапки? Тому, що зворотно-поступальний рух будь якого матеріального тіла, і в тому числі молекули повітря, характеризується терміном «миттєва швидкість» і в кожній окремій точці траєкторії обчислюється за формулою V = at. Тобто, якщо необхідно розрахувати швидкість, то треба знати прискорення, з яким рухається це тіло. Я іноді  застосовую термін швидкість лише по традиції, оскільки традиційна аеродинаміка термін прискорення не використовує .
Умняшечка! Подмигивающий Колись пробував зліпити теорію дозвукової кулі - то там така ж проблема. І теж заморочувався прискореннями повітря в напрямку нерепаду тисків. Якщо вдуматись, то термін "прискорення" до моделі "молекул-кульок" не можна застосовувати, оскільки там груповий броунівський рух. Думаю, можна викрутитись простіше: є поняття середньої швидкості руху молекул при заданих тиску та температурі. Тобто фронт молекул з низького тиску буде рухатись зі швидкістю молекул у низькому тиску, а фронт молекул з високого тиску буде рухатись зі швидкістю молекул у високому тиску. Математично з векторами та статистикою там все складніше, але "на пальцях" якось так. Тобто по суті ми маємо дифузію газів і задача зводиться до визначення параметрів середнього фронту дифузії. Оскільки "запас" "молекул високого тиску" цілком собі обмежений, там буде звичайне розтікання молекул зі швидкістю взаємодії молекул з вищою швидкістю. Тобто ніяких "прискорень".

Думаю, тут доречно застосовувати акустику, оскільки це схоже на повздовжню акустичну хвилю у вихлопному резонаторі.

Для розрядки - трохи хмаринок зверху. Попереджую: світло там не генерується, хмаринки лише підсвічуються Сонцем.

<a href="http://www.youtube.com/v/SB4yGniTfoU&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/SB4yGniTfoU&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 26.10.2019, 11:47:56 am от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #102 : 26.10.2019, 11:55:47 am »

Євгену

Дуже рекомендую звернути увагу на технічну/інструментальну сторону джерел для Ваших розмірковувань: нерозуміння особливостей фіксації та публікації фактів може привести на хибний шлях. В криміналістиці цьому явищу надається виключне значення, недотримання процедур неминуче робить факт недостовірним.
Записан

Секта свідків підіймальної сили
Серго
ATPL
*****

Karma: +883/-28
Offline


« Ответ #103 : 26.10.2019, 13:58:40 pm »

Евгений:
"Конус і світловий оболок генерують світло. Де б ще побачити, щоб так світився охолоджений туман?"
Радугу когда-нибудь видели? это генерация свечения???
- Отражение и рассеяние солнечного света на капельках тумана - или "генерация"Непонимающий

Також думаю, що то розсіювання, та мабуть інтерференція денного, сонячного світла. Було б цікаво для чистоти експерименту доказати теоретикам, що ніякого світла не генерується, коли літак виконує данину фігуру з явищем туману в темряві.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #104 : 26.10.2019, 14:17:26 pm »

Було б цікаво для чистоти експерименту доказати теоретикам, що ніякого світла не генерується, коли літак виконує данину фігуру з явищем туману в темряві.
Або ще простіше: при збудженні зовнішніх електронів іонізований газ дає строгу спектрограму, притаманну конкретним молекулам. А туман в конусі - строго білий і яскравий на фоні сонячного дня. Тобто бачимо ПОВНИЙ оптичний спектр усього, що існує в природі, включаючи важкі метали. А це означає ЩО? - правильно, відбите випромінювання з природнього ядерного реактору - Сонця.

<a href="http://www.youtube.com/v/3w-2uhaOVRA&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0" target="_blank">http://www.youtube.com/v/3w-2uhaOVRA&amp;ap=%2526fmt%3D18&amp;rel=0</a>
« Крайнее редактирование: 26.10.2019, 14:30:09 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 » |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004