Фізика для літаючої тарілки, або квантова теорія гравітації закінчення

<< < (15/31) > >>

MasterOgon:
Стандартные расчеты могут дать плохой результат потому что они не все учитывают. Например огромное лобовое сопротивление, о котором Вы говорите, при ритмичном движении будет силой давления сзади, а вместо него впереди будет вакуум. Привычное давление спереди и разрежение сзади будет только в момент импульса. А потом силы поменяются местами и это приведет к движению.

Toris:
Цитата: MasterOgon от 23.10.2019, 10:32:38 am

Только после преодоления определенного порога достаточно резким движением среда начинает завихрятся. Для каждой среды свой предел .Это явление  можно рассматривать как упругость и это свойство всех веществ.
Це називають турбулентним потоком, якщо без надзвукових швидкостей. Пружність - це коли гази стискувати.

Цитата: MasterOgon от 23.10.2019, 10:41:38 am

Стандартные расчеты могут дать плохой результат потому что они не все учитывают. Например огромное лобовое сопротивление, о котором Вы говорите, при ритмичном движении будет силой давления сзади, а вместо него впереди будет вакуум. Привычное давление спереди и разрежение сзади будет только в момент импульса. А потом силы поменяются местами и это приведет к движению.
Авжеш. Тільки прискорення вібрації будуть такими, як влітання надзвукового літака у бетонну стіну - смерть, пиздець і розруха. ;D З літуном всередині.

Toris:
.

Toris:
Ага, і ще одне обмеження: щільність вібруючої мембрани набагато більша щільності повітря, а сама мембрана має вібрувати швидше, ніж прискорюється повітря у вакуумний вибух. Тобто енергетика алюмінієвої оболонки товщиною в 1 молекулярний шар у 2000 перевищуватиме енергію газів, які заповнюють "кавітаційний пухир". Це все одно що заставити вібрувати надзвукову кулю в напрямку вектора руху: на кожну вібрацію необхідно подвійний пороховий заряд, багато разів щосекунди. Кожна зміна напрямку супроводжується зупинкою кулі на мікроскопічній дистанції, що еквівалентно влученню у бронебійну плиту.

Думаю, вібруюча оболонка просто випарується, як випаровуються м'які кулі. А МайстраВогню посадять, як терориста-підривника. Бо воно все феєрично рване з дивними звуками. ;D

Евгений:
Цитата: подвашник от 22.10.2019, 21:08:44 pm


    На  древнем  дельтаплане по  схеме крыла  Рогалло летом 77 года   при первых  восточных динамиках в  потоках  обтекания  именно эту  самую  кавитацию я  эксплуатировал  на парении  вдоль  склона и  весьма  успещно с  аэродинамическим  качеством   около  тройки  но  не  больше.
   Приборов никаких.  Выгодный  режим контролировать трудно, а  удержаться  в  потоке надо. На  аппарате трепыхала  задняя  кромка и  когда  так, то  и летит  быстрей   и  послушней, другие  режимы  по тангажу   просаживали. Я  по  звуку трепыхания  и  контролировал  режим, при  том  был  в  не  ком  заблуждении что  раз  трепещет то   сопротивление  больше  ,  но  без  этого.....   ,  но  практика   за  кермом  заставляла  работать  с  трепыханием. Замечу , что  в тот  день (11 июня),  пробовали  парить  такие   же  ассы  но  на  аппаратах гараздо повыше качеством, но я  налетал  больше  всех  и  даже  установил рекорд по  времени для  места  старта 24  минуты.
 Теперь я  понял  почему  и как  и  что  его  подталкивало.
  Весьма  признателен.  Вэлыкэ  Дякую.

     Доброго дня! Мене дуже тішить, що я зміг достукатися до серця і розуму професійного авіатора. Сам я інженер-механік, якого в школі вчителька фізики заінтрегувала з приводу створення підйомної сили. А ще вона розказувала про фундаменальні взаємодії.  І це відбулося  за два чи за три три роки до вручення Нобелевської премії науковцям які розробили цю теорію.  Але більш за все здивувало ознайомлення з головними принципами теорії відносності. А особливо той факт, що ніяке тіло не може рухатися швидше за світло. Поки вона це розказуала мені майнуло в голові, що я знаю чому це так, але пояснити не зміг. Кінець кінцем я сказав: треба подумати. Вона відповіла:"Подумай!" Одним реченням, в школі виладачі фізики і математики викладали так, що в порівнянні з ними інститут був "відпочинком". З цього все почалося. Тож викладена тут теорія це лише - хобі. К авіації я не маю жодного відношення, тому Ваш розказ про тангажі та  інша авіаційна терміноглгія для мене  це більш незнайома річ, ніж вища математика.
        З приводу польоту на деьтаплані. Не думаю, що ви сягнули кавітації. Бо в такому випадку  швидкість потоку у вихорі має  перевищувати швидкість звуку. За крилом має виникнути мутна  кавітаційна зона. Якщо "туману"  не було, то не було і кавітації. Ви, скоріш за все, зіштовхнулися  з передкавітаційною турбулентністю. Турбулентний вихор не встиг закрутитися над крилом. Остаточно він закручуватися вже за крилом, підвернувся під нього і ... Ви точно висловилися - підштовхував задню кромку дельтоплана вгору. Відбулося перетікання повітря з зони зменшеного статичного тиску, під крило змешуючи кут атаки.   Ви могли "клюнути" донизу.
        А крім цього, Ваш приклад спростовує відоме твердження фізики, що кожній дії існує рівна їй протидія.   Не завжди! Енергія статичного тиску та динамічного напору  потоку у турбулентному вихорі над крилом перевищила аналогічну єнергію потоку під крилом. І це вже є приводом замислитися над справедливістю того, чому нас з вами навчали. І тут ми переходимо до процесу, який називається імплозією - зхлопування розрідженого простору.         

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница