Аматор 459, ви задаєте занадто складні питання. Такі завдання перед собою, мало хто з учасників форума собі ставив. Техніку, а тим паче пілоту Мі-2 не цікаво який струм при запуску.
Поміряти можна, взявши кліщі струмовимірювальні. Я колись робив стенд для запуску двигунів
ГТД -350 та Аі-9 і в кожному разі я вибирав контактори , провід з документації і не задавався собі питанням яка абсолютна величина струму. Коли ви це перевірите, то станете єдиним, на цьому форумі, фахівцем. Що до фланця кріплення, то це скоріше всього різні продуценти. Технологія виготовлення в них різниться і не впливає на характеристики.
У 350-го и АИ-9 одинаковые СТГ с током потребления до 700 А в импульсе. Доли секунды. Дальше падение по кривой. То, что это никого не интересует - истинная правда.
Ладно, фиг с ним, с этим фланцем. Это, видимо, очень специфический вопрос. Нужно КД смотреть.
То, что они не ремонтные - это сто пудов. Разное исполнение. Как по мне - второе лучше. Надежнее.
А фланец проточить не так уж легко. Тем более в "гаражах". Да и какой смысл? Это ж нужно весь редуктор выпотрошить. А соберется ли он потом - это вопрос. Да и отвалиться фланец может во время проточки. Скорее всего, там несколько отличается конструкция перехода с фланца на редуктор.