Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #15 : 29.06.2019, 06:57:09 am » |
|
Не тільки думав, а вже зробив та віддав. Про нього писати не можу.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #16 : 29.06.2019, 14:50:17 pm » |
|
А фоточку можна? Чи краще нє?
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #17 : 29.06.2019, 18:22:36 pm » |
|
запитаю, дозволять, викладу
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #18 : 29.06.2019, 18:58:48 pm » |
|
Ну, якщо таємно, то так вже й буде. Може, навіть не питайте, хай залишиться якась таємниця рашистам.
Мене вразила маса спорядженого літака 160 кг + корисне навантаження 360 кг. І тихоход при цьому. Присобачити йому оті здоровенні пухлі колеса на міце шасі - буде реальний джип, хай навіть зі зменшенням корисного навантаження.
І ще одну проблему відчуваю: дроти на фоні сонця в камеру гарантовано не будуть видимі. Та й без сонця вони теж будуть видимі, коли вже пізно... Треба якогось радара.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #19 : 29.06.2019, 19:23:39 pm » |
|
Вся земля в електронному кадастрі, та і всі перешкоди, як ЛЕП, чи вежі нанесені на корті. Перед роботою необхідно побудувати трек і налаштувати автопілот. То ж камера необхідна для контролю. Зліт, посадка і політ управляється GPS , сонаром та барометричним алтиметром
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #20 : 29.06.2019, 21:59:12 pm » |
|
Правове поле не сьогодні - чистий лист.
Так отож - этож партизанщина - думаете инвестиции окупятся? Хімбак 300л в середині фюзеляжа.
Это молодцы, это плюс але там пілота не буде, то ж і спасати нема кого
Как это некого -а людей которые под самолетом по земле ходят? Вот и направление мысли Вам - когда летает пилот - у него в программе обучения обязательно посадка с отказом - где он если не идиот уведет самолет от домов на поле (потом скажут что герой на это будет инстинкт подбора площадки) - а беспилотник?
|
|
|
Записан
|
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #21 : 30.06.2019, 06:51:41 am » |
|
Кацо: "Как это некого -а людей которые под самолетом по земле ходят?
Вот и направление мысли Вам - когда летает пилот - у него в программе обучения обязательно посадка с отказом - где он если не идиот уведет самолет от домов на поле (потом скажут что герой на это будет инстинкт подбора площадки) - а беспилотник?"
- система распознавания объектов и программа увода БПЛА с целью "нанесения минимального ущерба" или дистанционное управление оператором "в особых случаях"
|
|
« Крайнее редактирование: 30.06.2019, 06:53:50 am от mechanic »
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #22 : 30.06.2019, 11:33:44 am » |
|
Це все програмується, і повернення в точку вильота при втраті зв'язку і примусова посадка в точці утилізації в випадку нештатних ситуацій і ін. Ті, хто працював над Піксхавком все це передбачили, а те що в нас правове поле - чистий лист, то це абсолютне не розуміння теми працівниками департаменту. Наприклад в США для експериментів з безпілотною авіацією визначили штат Делавар. Запрошують створювати підприємства і виділяє держава гроші на оплату фонду заробітної плати працівників, та і ціни на таку продукцію починаються з 500 тисяч доларів.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #23 : 30.06.2019, 13:49:43 pm » |
|
система распознавания объектов и программа увода БПЛА с целью "нанесения минимального ущерба" или дистанционное управление оператором "в особых случаях"
Это уже интересно. А такая система на этом беспилотнике стоит? Что до оператора - то тоже интересно - обеспечивает ли картинка с камер полную визуализацию полета чтоб оператор смог посадить самолет? А на химии камеры ж пылью будут забиваться, мошками там всякими - или нет? Всё интересует применительно именно к этом проекту - Global Hawk прошу в пример не приводить
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #24 : 30.06.2019, 18:23:29 pm » |
|
Мухи будуть завжди, але потрібно буде протирати колпок над камерою. Зліт, управління, посадка буде здійснюватись по курсовій камері та авіагоризонтом на моніторі, чи ФПВ-окулярах. Звісно, що потрібно тренувати оператора. Хоч більшою мірою управління лежить на автопілоті, оператор тільки контролює. Це дає можливість керувати 3-4 безпілотниками одночасно. Що до системи утилізації в нештатних випадках, то це питання потрібно узгоджувати з департаментом. Необхідно ще створювати таку систему. Аерорух повинен мати можливість декларативно втрутитись в управління, в разі нештатної ситуації, та відправити безпілотний в зону утилізації
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #25 : 30.06.2019, 19:57:58 pm » |
|
в качестве предположения (предложения) от аматора: курсовую камеру разместить максимально сзади сверху (на верхушке киля)... резон: в поле зрения, по крайней мере, часть крыла - ориентация по крену относительно горизонта, какие-то метки или визиры на фюзеляже дадут возможность ориентации по тангажу... это актуально при посадке, особенно вынужденной на не штатную площадку. идея от симулятора - мне было на много проще управлять "самолетом" глядя на него сзади, а не "из кабины"... вероятность загрязнения химикатами так же снизится. хотелось бы узнать мнение экспертов.
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #26 : 30.06.2019, 21:58:41 pm » |
|
Рекомендація прийнята. Зараз камери не дорогі і поставити їх можна хоч десяток і вибирати в польоті які найбільш інформативні.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #27 : 01.07.2019, 08:06:32 am » |
|
?- быстросъемный химбак (замки и штуцер к насосу) - как сегмент нижней части фюзеляжа в районе ЦТ пока аппарат брызгает наземная команда готовит следующий химбак... специальная телега подкатывается под фюзеляж для смены бака. нет даже фактора усталости пилота (необходимый отдых во время заправки новой порции химии)
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #28 : 01.07.2019, 11:59:19 am » |
|
mechanic +1 Можна не лише хімбак, але й додатковий паливний. Тобто модуль з хімією та паливом. Вимальовується цікава платформа.
|
|
« Крайнее редактирование: 01.07.2019, 12:07:46 pm от Toris »
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #29 : 01.07.2019, 13:32:43 pm » |
|
с химией - все понятно с горючкой - сложнее, логистически... уже много лет дружу с мотодельтахимиками - они у меня тут рядом в аэропорту с их слов: время подлета от базы до рабочего поля 10 минут - на грани рентабельности... расчет топлива на заправку совмещенную с химией дело рисковое. лучше всегда с запасом. отсюда: ДОЛИВ, а не смена канистры а вот и примеры: http://www.laflamme.aero/products/lx300/http://www.laflamme.aero/а это уже мои инсинуации, только вывеску сменить на АХРы https://grabcad.com/library/drone-helicopter-1
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
|