Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« : 25.06.2019, 20:34:36 pm » |
|
Закінчили планер, ще роботи з електронікою трохи є, але багато хто цікавиться і тому вирішили пофарбувати, щоб презинтабельніше виглядав.
Злітна вага 520 кг Вага пустого 135 кг Вага палива 25 кг Об’єм хімбака 300л 7-10 форсунок. Продуктивність до 50л\га Зліт – посадка; Злітно-посадковий майданчик 350-400м (стандартний агрохімічний майданчик) Крило, оперіння металеве, фюзеляж ферменної конструкції «зашитий» листовим дюралюмінієм. Крила дюралюмінієві Размах крил 8600мм Довжина 5200мм Висота 2300мм Двигун бензиновий «Ротакс-912» 100 к.с. або аналогічний Гвинт вуглепластиковий 1,7м Швидкість відриву при зльоті 60км\год Крейсерська розрахункова швидкість 100-140км\год Швидкість звалювання 45 км\год Швидкість приземлення 60 км\год Баки криловіі 40 л. або фюзеляжний 25л Розрахункові перевантаження +4/-2 Камера курсова Для попередніх обльотів, управління 16и канална «Taranis X9d» Канал зв"язку, для забезпечення надійності, радіопідсилювач «Rmilec» 7 вт. Автопілот «Pixhawk-2» В складеному стані можна транспортувати за легковим автомобілем.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #1 : 25.06.2019, 20:36:02 pm » |
|
.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #2 : 25.06.2019, 20:36:38 pm » |
|
.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #3 : 25.06.2019, 20:37:33 pm » |
|
.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #4 : 25.06.2019, 20:38:37 pm » |
|
.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #5 : 27.06.2019, 06:54:36 am » |
|
Якось сумно. Всі ігнорують мій пост. Невже моя робота навіть критики не заслуговує?
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Андрей-пилот
Авиаторы
Karma: +394/-43
Offline
UR-ACAV, UR-AAS
|
|
« Ответ #6 : 27.06.2019, 07:29:16 am » |
|
Лично я, не верю в успех Вашего проэкта.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
mihailsvetlov
Karma: +15/-6
Offline
|
|
« Ответ #7 : 27.06.2019, 08:17:45 am » |
|
Зрители жаждут увидеть первый полет с полным баком и посадку с уже выработанным, желательно на полях где есть провода
|
|
|
Записан
|
|
|
|
mechanic
|
|
« Ответ #8 : 27.06.2019, 11:35:47 am » |
|
Для острой критики слишком мало исходной информации... - пожалуйста максимум того, что вы можете себе позволить. что наверняка: сожалею, что не есть участник этого проекта... максимум удачи!!!
|
|
|
Записан
|
Сало може бути добрим або дуже добрим
|
|
|
nomad
Karma: +37/-15
Offline
|
|
« Ответ #9 : 27.06.2019, 19:49:14 pm » |
|
Andriy Ваш проект важный и нужный Украине, но ... меня, что-то берут сомнения, насчёт шасси, оно явно не агрохимическое.Далекое не везде найдутся стандартные взлетно-посадочные полосы в хорошем состоянии. А значит применение будет ограниченным, что повлечёт за собой определённые экономические убытки. Хоть я и понимаю, что это не единственная причина.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #10 : 28.06.2019, 08:04:55 am » |
|
За шасі я також турбуюсь більше всього. З пустим хімбаком він сяде і на маленький майданчик Навантаження на крило 20 кг\м.кв., а з заповненим необхідна полоса довга і бажано рівна. Порівняти з шасі Чмелака і близько не можна. І це не єдині складнощі. Інвестиція небезпечна. Але гулі комусь таки потрібно набивати...
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
nomad
Karma: +37/-15
Offline
|
|
« Ответ #11 : 28.06.2019, 11:33:58 am » |
|
Полностью с Вами согласен , но по закону Мёрфи, что может случиться, то обязательно рано или поздно произойдёт.
|
|
|
Записан
|
|
|
|
Кацо
|
|
« Ответ #12 : 28.06.2019, 12:19:09 pm » |
|
Якось сумно. Всі ігнорують мій пост. Невже моя робота навіть критики не заслуговує?
Критикую: - как техническое решение - ждем видео первого полета (неважно с полным баком или с пустым), потом аплодируем. П.С. Кстати, химбак навесной или внутри фюзеляжа? П.П.С. Системы захода на посадку? Скажем при отказе двигателя? BRS? - как бизнес - кто потенциальные клиенты и в каком правовом поле это всё вообще?
|
|
« Крайнее редактирование: 28.06.2019, 12:44:19 pm от Кацо »
|
Записан
|
|
|
|
Andriy
Авиаторы
Karma: +228/-23
Offline
|
|
« Ответ #13 : 28.06.2019, 21:15:07 pm » |
|
Правове поле не сьогодні - чистий лист. Хімбак 300л в середині фюзеляжа. Спассистему можна встановити, але там пілота не буде, то ж і спасати нема кого, а літак при посадці на спассистемі ламається. То ж потрібно , щоб двигун не зупинявся. Автопілот "Піксхавк" має функцію посадки. Звісно, що при аврійній посадці на полі шасі складуться. Але не зважаючи на всі складнощі, альтернативи безпілотній авіації нема. То ж треба всім нам думати над вирішенням існуючих проблем. Чим більше недоліків ви знайдете, тим швидше вони будуть враховані і виправлені.
|
|
|
Записан
|
Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
|
|
|
Toris
Зачарований небом
Karma: +2025/-707
Offline
Toris.Україна
|
|
« Ответ #14 : 28.06.2019, 21:29:00 pm » |
|
1. Зробіть міцне шасі з великими колесами. 2. Маю надію, що про мілітарне застосування Ви також думали.
|
|
|
Записан
|
Секта свідків підіймальної сили
|
|
|
|