Уйти в пилоты: утопия или реальность

<< < (3/3)

Gorg1969:
Абсолютно верно сказано, для начала надо определиться в желаниях. Что хотелось бы летать наслаждаться полетом кататься или пахать в экипаже шаг влево шаг вправо-расстрел на месте)

dima_io:
Ну скажу так - я чувствую сильную не удовлетворенность от того, чем сейчас занимаюсь. Пилотом хотел быть изначально, но не сложилось. 100 к долларов есть, но это, грубо говоря, все, что есть. Т.е. это не то, что "успешный бизнес и я могу выложить пачку денег на стол". 100 к это если продать офис, выпотрошить сбережения и т.п.

Balu:
Вам потрібні лише дві речі, гроші та бажання. Якщо у вас, це все є, не бачу сенсу довго роздумувати. Але, будьте готові до; - втрати всіх коштів, без досягнення кінцевої мети;  - затяжного, або не дуже, періоду матеріального голоду (коли ви витратите основні кошти на майбутню професію і вже не зможете заробляти старою); - періоду  повної невпевненості в "завтрашньому дні"; - інтенсивного періоду навчання, який затягнеться від двох років до 30ти - якщо все складеться good; перебування на перефірії цивілізації декілька сезонів (Афганістан, ЧАД, тощо) на якомусь  старенькому Ан26/28 з відкритим типом В737/А320 і чудовою амеріканською освітою;  - низького заробітку відносно затрачених грошей, перші 2-3 роки; - шаленого ритму життя, коли не бачиш родину по декілька днів, а відпочинок проходе по за базою в готелі; - виснажуючий графік роботи, з постійними нічними змінами; - ймовірність вашої критичної помилки (на тлі вищезгаданого наприклад), і завершення кар'єри через це; - поступової втрати здоров'я та нервів, через вплив "недосипу", стресів, сидячого образу життя, радіації... Якщо вас все це не лякає, welcome to the club! Можно буде отримувати свою непогану зарплатню, важно "плити" по терміналу до літака в гарній формі і чорних окулярах, фоткатись для інстаграму та знімати однотипні відосіки приземлення.  ;)

Кацо:
Цитата: Kholod от 23.08.2018, 13:57:45 pm

здесь, на форуме есть человек, прошедший путь от успешного юриста до пилота большого лайнера в сорок лет. Дорогу осилит идущий


А он до юриста случайно военным летчиком не был - а то тоже есть такой знакомый.

По теме ТС - начинайте с ППЛ - вложите 10к дол - а там придет больше понимания надо она такая работа или нет. И затраты относительно небольшие если вдруг "не оно" - и продолжить сможете если "оно".

Горелов:
не надо начинать даже с ппл. начните с любого аэроклуба и полетайте там в паре с инструктором на разных типах вс по разным задачам  часа 3-4. если желание не отпадет, тогда уже влэк, ппл, спл и тд.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[*] Предыдущая страница