Zenith CH701. Потрібні поради

<< < (11/12) > >>

Toris:
О, знайшов:

Цитировать

Олег Бондарчук об нано-трайке АНТ
2014-10-13

На вопрос о том, что ему больше всего нравится в АНТе, Олег улыбается:
- Что нравится больше всего? Наверное, та независимость, которую он дает. С этим аппаратом практически ни от кого не зависишь. Не надо ничего организовывать - ни буксировку, ни подбор. Приезжаешь на аэродром, тележка с двигателем в багажнике, крыло на крыше. Тратишь минут 40 на сборку - и летай на здоровье!

Нє, мабуть, я не відстав, компактного складаного каркасного крила не побачив.

serg.:
Цитата: Toris от 24.02.2021, 15:06:09 pm

О, знайшов:

Цитировать

Олег Бондарчук об нано-трайке АНТ
2014-10-13

На вопрос о том, что ему больше всего нравится в АНТе, Олег улыбается:
- Что нравится больше всего? Наверное, та независимость, которую он дает. С этим аппаратом практически ни от кого не зависишь. Не надо ничего организовывать - ни буксировку, ни подбор. Приезжаешь на аэродром, тележка с двигателем в багажнике, крыло на крыше. Тратишь минут 40 на сборку - и летай на здоровье!

Нє, мабуть, я не відстав, компактного складаного каркасного крила не побачив.

Крило є можливість скласти в пакет, якщо не помиляюсь, довжиною 3 мертри. "минут 40" то з кавою

VS:
stakhoviyu
Вибачте , скажіть скільки годин Ви провели в повітрі на легких або надлегких літальних апаратах.
Наприклад , мені після 20 годин нальоту набридло літати по кругах, те що ви пропонуєте підходить для того щоб раз в тиждень а можливо і  місяць в тиху, майже штиль, погоду піднятись в повітря рано вранці або вечором , коли немає вітру. При цьому самому знайти придатну для зльоту посадки ділянку, самому зібрати ультралайт, самому обслуговувати, зберігати, заправляти доставляти до злітної смуги і назад для того щоб ризикуючи здоровям і життям піднятись в повітря на 20-30 хвилин. найчастіше весна -літо- рання осінь скоріше за .
Подумайте чи потрібно воно Вам.
Я маючи літак, за рік ( з польотами за кордон) налітав не більше 50-60 годин .
Крім того піднімаючись в повітря  навіть там де ніхто не літає Вам необхідно мати радіозвязок , просто поважайте колег, які можуть летіти у своїх справах на легальних підставах. Наприклад чув  у Одесі в Гідропорту паратрайк також літав з радіозвязком, а парапланеристи телефонують до керівника польотів і попереджують, що будуть літати в районі зони  Гідропорту
Виходячи з наведеного рекомендую не тратити гроші дарма зверніться в аероклуб  поспілкуйтесь з пілотами. Якщо сильне бажання літати,  влітку приїздіть на відпочинок в Одесу, між тим можна домовитись і відпочиваючи літати , так я  зробив десять років тому. А література допоможе тільки з практикою , лише по книзі літати  навчитись  важко

stakhoviyu:
Ну так, ви праві.
Я трохи неправильно написав. Треба додати(це я з кимось в особистих переписувався,думав тут теж писав), що я хотів би спочатку спробувати на якомусь тряпкольоті політати , а вже потім вирішити чи треба воно мені чи ні. Я не літав на таких. Весь мій досвід це 1,5 години на Аеропракті.
Тому поки що цікавить просто де можна з кимось та такому політати, спробувати, а вже далі буде видно. Мотодельтаплан не розглядав ніколи,але почав дивитись про них,стало цікаво, теж хотілось би спробувати,відчути різницю.

VS:
Тряпкольотів в Україні кілька штук ,  літають так як я Вам описував, дуже рідко і в дуже обмежених умовах, краще цей варіант забути взагалі. Харків , Одеса, Київ- мотодельтаплан- це більш серйозно, чим здається. Я спілкувався з Харківянами, які здійснили міжнародний перельот у Великобританію , все по правилах , не забуваємо, небо помилок не прощає. На мотодельтаплані льотна година не набагато дешевше чим на аеропракті.  Хочу зауважити , що на мою думку аеропракт має чудові льотні характеристики, розбіг -пробіг майже як мотодельтаплан , гарний комфорт, легкий в керуванні , пробачає багато помилок, є в багатьох аероклубах, якщо домовитись про нальот 10-годин можна отримати знижку на ціну льотної години. Не кращий варіант , але можливо домовотись й про польоти на Бекасі Х32, здається кілька років тому недалеко від Вас такий був у Гайсині, зараз не знаю. До речі Бекас Х32 продавався розібраний близько 8 К $  у Дніпрі, Такий варіант лего довести  та літати,  його конструктор  Меглінський є на форумі,  може багато підказати в разі чого.Крім того його сертифіковано ДАСУ  для навчання . Є по ньому й дуже негативні сторони, багато таких апаратів розбилося, й пілоти загинули, однак БПС(спассистема)  вирішує частково питання .
 Думаю, що для любого виду польтів потрібен колектив однодумців вони ж й помічники, самому все зробити або за дуже великі гроші або за дуже довгий час, підготовка того ж параплана до польту займе 3-4 години , завантаження в авто, розвантаження , налагодження двигуна заправка регулювання іт.д , метео, підбір місця , птахи та ще багато іншого, те ж саме після польоту. Тому вибір за Вами

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница