Zenith CH701. Потрібні поради
ALEX17:
Кожен день бiля лiтака працювали 6-8-10 годин .Пенсiонери за iдею безкоштовно працювати не будуть :o ,не потрiбно робити остнастку- просто замовити виготовлення нервюр ,лонжеронiв.або цiлого крила з заданим профiлем i розмiрами. ::)Спочатку потрiбно вирiшити що будувати--запорожець чи мерседес,своiми руками чи своiми грошима ;D .А потiм сказати собi --ми посовiтувалися i Я ПРИЙНЯВ РIШЕННЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o : :P
подвашник:
Ми люде завше то радимось.... . Даруйте панове.
подвашник:
Цитата: stakhoviyu от 30.05.2018, 07:15:15 am
Трохи неправильно написав-я мав на увазі,що бюджет в мене є, але не хотів би його перевищити в 10 тисяч :) і на курси є.
Спочатку звільніться від кньюнктурного полону.
Крім літака треба ще мати супроводжуючу рембазу, а збудувавши собі літак ви підготуєте і базу тим часом. Без АТБ літати не можливо.
Питання організаціі та дозволів з іншим адмінмолохом хрень
по відношенню до головного.
подвашник:
Вот этот вытяжной линейный дифферинциальный домкрат на рынке если найдешь то за крутые бабки и похромированный. Нужен для работы с заклепками. а с приспособами так и для многих работ. Ход 2 см тяга 3 тонны.Дэльта 0,5мм.
Сделал я его за три часа с гаек болтов и ржавых водопроводных труб. Поворонил. Метр сварочного шва. 1 см шва стоит 10 гр. сэкономил!
В токарном исполнении дороже и не СВОЕ.
Mike:
А как он нужен заклепкам?
Навигация