Zenith CH701. Потрібні поради

<< < (4/12) > >>

ALEX17:
Кожен день бiля лiтака працювали 6-8-10 годин .Пенсiонери за iдею безкоштовно працювати не будуть :o ,не потрiбно робити остнастку- просто замовити виготовлення нервюр ,лонжеронiв.або цiлого крила з заданим профiлем i розмiрами. ::)Спочатку потрiбно вирiшити що будувати--запорожець чи мерседес,своiми руками чи своiми грошима ;D .А потiм сказати собi --ми посовiтувалися i Я ПРИЙНЯВ РIШЕННЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o :o : :P

подвашник:
Ми люде  завше  то  радимось....  . Даруйте  панове.

подвашник:
Цитата: stakhoviyu от 30.05.2018, 07:15:15 am

Трохи неправильно написав-я мав на увазі,що бюджет в мене є, але не хотів би його перевищити в 10 тисяч :) і на курси є.




Спочатку  звільніться  від  кньюнктурного полону.
 Крім  літака  треба  ще  мати супроводжуючу  рембазу,  а  збудувавши  собі  літак  ви  підготуєте  і  базу тим  часом.  Без  АТБ  літати не можливо.
  Питання організаціі та  дозволів  з іншим   адмінмолохом  хрень
по відношенню  до   головного.

подвашник:
Вот этот вытяжной линейный дифферинциальный домкрат  на рынке если найдешь то за  крутые бабки  и  похромированный.  Нужен  для  работы  с  заклепками. а  с  приспособами так  и для    многих работ. Ход  2 см  тяга  3 тонны.Дэльта 0,5мм.
   Сделал  я  его  за  три  часа с  гаек болтов  и  ржавых водопроводных труб. Поворонил.  Метр  сварочного шва. 1 см шва стоит  10 гр. сэкономил!  
 В токарном исполнении  дороже и не СВОЕ.

Mike:
А как он нужен заклепкам?

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница