тіпа того:
Ніт. Зовсім ніт.
Ризик та витрати неспівставні з результатом. З усією повагою.
Чому?
Це коптер. Він може робити те, що не може ні літак, ні звичайний вертоліт, ні будь-що, з чого класично скидають щось на землю. Але це не використовується.
Коротко про технічний бік процесу.
- Перший варіант, не дуже точний, але не потребуючий жодних технічних змін:
1. Зависнути над об'єктом в режимі утримання положення за GPS. Камера стабілізована рівно вниз, перехрестя прицілу на об'єкті.
2. Перехід в режим стабілізації з утриманням висоти (без утримання позиції за GPS). Одночасно помічник оператора включає секундомір. Коптер дрейфує за вітром. Час дрейфу має дорівнювати часу падіння боеприпасу з даної висоти (складаємо табличку-пам'ятку, щоб не перераховувати кожен раз).
3. За секундоміром дається команда про перехід коптера в режим утримання позиції за GPS. Оператор фіксує орієнтир на місцевості, куди вкаже перехрестя прицілу в цій позиції.
4. Від цієї точки проводимо умовну лінію через ціль і знаходимо орієнтир на цій лінії в протилежному від напрямку друйфу боці на відстані, яка дорівнює величині дрейфу.
5. Клацаємо пальцем "Летіти сюди" на цю нову точку.
6. Прилетіли, зависли за GPS, скинули.
- Те саме, але трохи точніше:
Працюємо не за орієнтирами на землі, а за координатам GPS. Даємо точку цілі, точку зносу за вітром, точка скидання вираховується автоматично.
Мінус - треба внести зміни в програмне забезпечення, щоб вираховувало цю третю точку. Враховуючи, що DJI такого робити не буде, це значить, що або літати по "нерідній" програмі, або щось мудрити окремо.
- Дуже точно, але треба дещо переробити по залізякам:
1. Зависаємо над ціллю, першою командою на скидання скидаємо трасер, який за аеродинамікою поводить себе так само, як падаючий боеприпас, але має мінімальну вагу та розміри. Це може бути просто над'яскравий світлодіод і батарейка, якої вистачить хоч на 10-20 секунд живлення такого світлодіоду. Ну і стабілізатор, щоб при падінні воно світило рівно вгору.
2. Впало, оператор проклав умовну лінію від "світлячка" через ціль, знайшов точку, яка дорівнює відстані зносу трасера, летить в нову точку, ще однією командою скидає вантаж.
В цьому випадку летіти туди, де трасер, не треба, чекаемо поки він впаде там, де й висіли.
Ну й врахуються всі реальні повітряні потоки, які будуть від висоти знаходження коптера і аж до земної поверхні.