Как у нас с трихограммой?
Kagor:
Цитата: Perelesnik от 13.01.2019, 21:06:25 pm
А, дійшло.
;D
Дякую за лікбез.
Kagor:
А в паралельному світі стає сумно...
Perelesnik:
http://www.youtube.com/watch?v=iVMyzqlG66k
Робочий процес... Донька знімала відео)
Kagor:
А який пепелац взято за основу?
Доньці респект:)
Perelesnik:
Цитата: Kagor от 14.02.2019, 20:55:47 pm
А який пепелац взято за основу?
Доньці респект:)
За основу Tarot 650 взято. Але з тої рами лишаються лише 4 трубки на промені з поворотним кріпленням, моторами і 2 центральні пластини з стойками між ними. Все інше не використовується.
Шасі там бува в двох варіантах, але обидва непридатні для реального використання у полі.
Та й загальна компоновка не годиться - коли складаєш раму, особливої компактності це не додає. Тому доводилося возити апарат у величенькій коробці на поля. Не зручно, та й пошкодити щось легко.
Повністю все переробляю по компоновці.
Раніше кріплення шассі робив штампованими, з дюраля, але бува жорткості невистачає, якщо десь гепнуть об землю чи ще об щось. То почав те кріплення робити з жорсткого пластику. Трохи більше ваги виходить (ближче до ваги "рідного" шасі), але на всяк випадок... Бо шасі)
Кріплення "батарейки" на 16-20 Ампергодин там рідне теж "ніяке", то я сопчатку робив дюралеве - разали на лазері і ретельно обробляли напилком) , а тепер теж пластик, що додало можливість зручніше робити вагову балансировку. Батарейка там на півтора кіло десь тягне.
Кріплення регуляторів моторів (ESC) біля моторів на моторамі (там є місце спеціальне для того) - не годиться. Надто довгі дроти живлення - багато наводок... на все, і на бортові компаси в першу чергу.
Тому я ці регулятори переніс в самий низ - прямо над батарейкою. Взагалі внизу все, що має індуктивні елементи: все по живленню і вся силова електрична частина. Якщо даватиме наводки, то там легко вкинути шар фольги поверх цього "хазяйства" і забути за таку проблему.
Сам польотний контролер... там теж роблю своє кріплення, бо сучасні контролери не потребують віброгасячої платформи (це тільки вносить безлад у логіку програми)... та й зайва вага.
Це ось сладав коптер поки чекав чергові запчатини на трихограмниці. Бо вони якось мають звичку непомітно закінчуватися)))
Друк на принтері займає дуже багато часу. Якась одна об'ємна деталь - цілий день друку + обробка після друку на другий день. Але зима... час є поки що.
Зараз ось друкую дозуючі коліщатка для трихограмниць. Один комплект з п'яти коліщаток - 4 з половиною години роботи принтера. Швидше не виходить - якість не та.
Навигация