Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
21.11.2024, 15:27:23 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: « 1 2 3 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Долетались? Наказ 767 щодо запобігання несанкціонованій експлуатації ЗПМ  (Прочитано 33384 раз)
Lexa_SWS
****

Karma: +71/-5
Offline


« Ответ #30 : 29.10.2017, 08:55:07 am »

Цитировать
По домовленності ЗПМ відхреститься від мене, і буде гнівно засуджувати.

Мы это уже проходили - не получится открестится.

Пилота будут наказывать за его нарушения, ЗПМ - за их (АБ, угон ВС и т.д, чому не перешкоджалы и т.д.).

То есть с одного нарушения инспектор поднимется в 2 раза больше!
Записан
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #31 : 29.10.2017, 14:54:48 pm »

Отримав декілька дзвінків після оприлюднення свого повідомлення. Викликало здивування в товаришів. Хочу пояснити свою думку. Я зовсім не за партизанські польоти.Це як можливі реакції на наказ. Кожен сам собі вибирає шлях. Але не забувайте, що наказ ДАСУ, навіть якщо він не зареєстрований в Мінюсті, обов'язковий до виконання. Я не зовсім бідна людина, але заплатити, скажімо сорок тисяч гривень штрафу бажання нема. То ж пропоную спілкуватись з ДАСУ, а не плювати в його адресу, покладаючись на свій ефімерний авторитет крутого пілота
Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +394/-43
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #32 : 29.10.2017, 21:13:35 pm »

ДАС не имеет юридической возможности штрафовать громадян, только через суд.
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #33 : 29.10.2017, 21:36:09 pm »

Андрей , штрафует инспекция.согласно кодекса административных правонарушений , так кажется это звучит. Завтра уточню
« Крайнее редактирование: 29.10.2017, 21:46:12 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
ALA
**

Karma: +18/-0
Offline




« Ответ #34 : 29.10.2017, 22:18:52 pm »

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0073-12
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #35 : 29.10.2017, 22:35:54 pm »


ПОГОДЖЕНО:                         Б. В. Колесніков

Перший віце-прем'єр-міністр України -

Міністр економічного розвитку і торгівлі України             
А.П. Клюєв     
Міністр внутрішніх справ України               В.Ю. Захарченко








« Крайнее редактирование: 29.10.2017, 22:48:49 pm от подвашник » Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Andriy
Авиаторы

Karma: +228/-23
Offline




« Ответ #36 : 30.10.2017, 08:07:55 am »

Я, звичайно ж розумію, що не голова ДАСУ з інспекторами буде підміняти суд та виконавчу службу, але результат буде такий самий. Це, якщо не враховувати, що в нас є "національні особливості" спілкування з "непідкупними" суддями. Я трішечки старий і хочеться ЛОЯЛЬНИХ правил, які виконувалися б сторонами. Для всіх, кого дратує наказ пропоную на форумі написати коментар з пропозиціями і відправити такий, свого роду колективний лист голові. А Генадій Хазан думаю проконтролює щоб він був прочитаний Головою.
« Крайнее редактирование: 30.10.2017, 08:12:18 am от Andriy » Записан

Да здравствует Украинская авиация, самая Украинская авиация в мире
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #37 : 30.10.2017, 10:19:08 am »

Если так и дальше будут закручивать гайки....
Кто то где то попросит премьера , президента убрать .......со смотрящими.
В авиации много не последних людей и выборы на носу.
Помнится мне недавний пример с бывшим губернатором одесской области...
Записан
вершок
красота - высшая степень функциональности
*****

Karma: +361/-31
Offline


« Ответ #38 : 30.10.2017, 10:40:46 am »

Надо срочно упрощать и облегчать ,адаптировать систему для людей.
Не так важно европейская модель или американская ,главное делать .
Важно не забыть отменить указы старой власти (штраф пятьсот минимальных доходов) Шокированный
Чем конкретно надо помочь?
« Крайнее редактирование: 30.10.2017, 10:44:42 am от вершок » Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #39 : 30.10.2017, 13:10:10 pm »

вершок     

Цитировать
Если так и дальше будут закручивать гайки....

А как у вас с причинно следственной связью ?

Цитировать
Надо срочно упрощать и облегчать ,адаптировать систему для людей.
Не так важно европейская модель или американская ,главное делать .

Делать для того, что бы хоть что то делать ?)))) Улыбающийся

« Крайнее редактирование: 30.10.2017, 13:39:51 pm от Геннадий Хазан » Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #40 : 30.10.2017, 19:13:23 pm »

Делать  только суперовое  и  єкслюзивное, и  постановы  такие...

Проблемные  самоделки  недопустимы!!!
 Но  если   поближе  и профи  рассмотреть  всю  муть  и техники  и  полетов  то  и 
Большие  тоже  проблемные,  только  у  них  многое  покрывается  расписками  и  перекладыванием ответственности на  класс.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Solovei
***

Karma: +113/-35
Offline


« Ответ #41 : 07.11.2017, 00:20:59 am »

Не розумію, чому наказ викликав таку бурю емоцій. Це департамент логічно переклав відповідальність на власників ЗПМ. До наказу всі жалілись на ДАСУ, а тепер будуть казати "Який поганий старший авіаційний начальник". А в більшості випадків ЗПМ не будуть легалізовувати,
літати будуть як літали , по партизанськи, а керівництво ЗПМ буде казати, що не бачили і не
чули , коли хтось літав.  Департамент все одно не зможе проконтролювати. Якщо, скажімо  я, без пілотського посвідчення злітаю на партизанський маршрут, або пілотаж над ЗПМ, і мене на цьому спіймає інспектор, то це мої проблеми. По домовленності ЗПМ відхреститься від мене, і буде гнівно засуджувати. Цей наказ не дасть нічого ДАСУ, окрім косих поглядів авіаційної громадськості. Не включайте трпнспондер, не літайте поблизу зон, не заважайте нікому, і об'єктивний контроль нічого не побачить. А взвгалі, ДАСУ правильно робить, над ними є Європейська громадська організація ІАСА, яка слідкує за безпекою польотів. ДАСУ не може нічого зробити, як використати їх рекомендації. Ми йдемо до Європи. З нащими національними особливостями було б краще йти до Америки, але шлях обрано.
Я не хочу йти до Європи, а хочу жити в Україні.
Записан
Фелuкс
**

Karma: +29/-17
Offline


« Ответ #42 : 13.09.2021, 12:55:46 pm »

А скажите пожалуйста мне как новичку: за почти 4 года с выхода приказа - что РЕАЛЬНО изменилось? Есть ли например данные по количеству пойманных нарушителей, больше или меньше стало?
Записан
Геннадий Хазан
Авиаторы

Karma: +1087/-64
Offline



"АОПА Украина"


« Ответ #43 : 13.09.2021, 13:40:29 pm »

Ловят,…. Но не 100%
Записан

Владею самолетом: ЯК-12А  1960г.         UR-KHZ
                            L-200D MORAVA 1961г.UR-KHG
                            ZLIN 526 AFS     1974г.

"Отпустить сопротивление - это принятие" - Шри Багаван
  Печать  
Страниц: « 1 2 3 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004