Долетались? Наказ 767 щодо запобігання несанкціонованій експлуатації ЗПМ
подвашник:
Делать только суперовое и єкслюзивное, и постановы такие...
Проблемные самоделки недопустимы!!!
Но если поближе и профи рассмотреть всю муть и техники и полетов то и
Большие тоже проблемные, только у них многое покрывается расписками и перекладыванием ответственности на класс.
Solovei:
Цитата: Andriy от 29.10.2017, 08:18:09 am
Не розумію, чому наказ викликав таку бурю емоцій. Це департамент логічно переклав відповідальність на власників ЗПМ. До наказу всі жалілись на ДАСУ, а тепер будуть казати "Який поганий старший авіаційний начальник". А в більшості випадків ЗПМ не будуть легалізовувати,
літати будуть як літали , по партизанськи, а керівництво ЗПМ буде казати, що не бачили і не
чули , коли хтось літав. Департамент все одно не зможе проконтролювати. Якщо, скажімо я, без пілотського посвідчення злітаю на партизанський маршрут, або пілотаж над ЗПМ, і мене на цьому спіймає інспектор, то це мої проблеми. По домовленності ЗПМ відхреститься від мене, і буде гнівно засуджувати. Цей наказ не дасть нічого ДАСУ, окрім косих поглядів авіаційної громадськості. Не включайте трпнспондер, не літайте поблизу зон, не заважайте нікому, і об'єктивний контроль нічого не побачить. А взвгалі, ДАСУ правильно робить, над ними є Європейська громадська організація ІАСА, яка слідкує за безпекою польотів. ДАСУ не може нічого зробити, як використати їх рекомендації. Ми йдемо до Європи. З нащими національними особливостями було б краще йти до Америки, але шлях обрано.
Я не хочу йти до Європи, а хочу жити в Україні.
Фелuкс:
А скажите пожалуйста мне как новичку: за почти 4 года с выхода приказа - что РЕАЛЬНО изменилось? Есть ли например данные по количеству пойманных нарушителей, больше или меньше стало?
Геннадий Хазан:
Ловят,…. Но не 100%
Навигация