Долетались? Наказ 767 щодо запобігання несанкціонованій експлуатації ЗПМ
подвашник:
То заказ такой.
Solovei:
Цитата: Андрей-пилот от 18.10.2017, 18:52:37 pm
Вдогонку. Мы тратим свое время, деньги, силы на бесполезные и никому не нужные бумажки, вместо того, что-бы сделать что-то полезное для самолета, ангара, аэродрома. Вот что обидно.
подвашник:
Верно.... Но вот я ваяя накопил пол куба А-4 необходимых технических
документов. И не все абсолютны.
Так и везде. Горе от ума.
Геннадий Хазан:
вершок
Цитировать
Весь мир упрощает , мы усложняем. Непонимающий
Экспериментальную авиацию убрали -ввели сертификацию. Шокированный
Мы единственная образованная страна с отсутствием облегчения регистрации самодельных , легких ЛА , а многие вообще сняли. Грустный
Теперь добрались до ЗПТ. Злой
ПРАВИЛЬНОЙ ДОРОГОЙ...
Как правило перед тем как делать такие громкие заявления, нужно быть хотя бы на 50% в "теме".
И да, сущая мелочь...вы найдите через поисковик тему о АМАТОРСКИХ Вс и круглом столе в прошлом году. И кто там больше всего занимался деструктивной деятельностью. А потом пойдите на перпендикулярный форум и гневно выскажитесь этому человеку в лицо.
Andriy:
Не розумію, чому наказ викликав таку бурю емоцій. Це департамент логічно переклав відповідальність на власників ЗПМ. До наказу всі жалілись на ДАСУ, а тепер будуть казати "Який поганий старший авіаційний начальник". А в більшості випадків ЗПМ не будуть легалізовувати,
літати будуть як літали , по партизанськи, а керівництво ЗПМ буде казати, що не бачили і не
чули , коли хтось літав. Департамент все одно не зможе проконтролювати. Якщо, скажімо я, без пілотського посвідчення злітаю на партизанський маршрут, або пілотаж над ЗПМ, і мене на цьому спіймає інспектор, то це мої проблеми. По домовленності ЗПМ відхреститься від мене, і буде гнівно засуджувати. Цей наказ не дасть нічого ДАСУ, окрім косих поглядів авіаційної громадськості. Не включайте трпнспондер, не літайте поблизу зон, не заважайте нікому, і об'єктивний контроль нічого не побачить. А взвгалі, ДАСУ правильно робить, над ними є Європейська громадська організація ІАСА, яка слідкує за безпекою польотів. ДАСУ не може нічого зробити, як використати їх рекомендації. Ми йдемо до Європи. З нащими національними особливостями було б краще йти до Америки, але шлях обрано.
Навигация