Михаил Волынец и авиационные мошенники

<< < (9/19) > >>

юрец001:
Цитата: mechanic от 22.09.2017, 12:46:52 pm

Конфликт «Воынец – Головач» это вершина айсберга противоречий, даже не между работодателем и наемным сотрудником… Это социальное явление эпохи позднего феодализма (переход от социализма к капитализму).
Это свойственно всем постсоветским государствам.
На социальную вершину (к власти) вскарабкалось откровенно тупое и ленивое говно – вчерашние двоечники и гопники. Пример тому наш бывший гарант (о нонешнем – как-нить попозжа). Кем были бы Хамы в нормальной стране? – Никем!
Школьный отличник – в последствиии Инженер, пахавший на «оборонку», увлеченный своей работой в наших условиях не мог стать ни капиталистом, ни феодалом… Тут Ю. Яковлев некоторое редчайшее исключение…
Хитрость и беспринципность, готовность переступить через любые нравственные нормы, не говоря уже о банальном нарушении любых Законов… - это не есть признак интеллекта.
Из многих постов Плиточника просто прет почти ненавистью к образованию, знаниям и их носителям. Но Америку-то «сделали» ИНЖЕНЕРЫ в первую оередь, и очень высококвалифицированные рабочие. И первые и вторые ушли из своих стран в Штаты от своих феодалов и  «депутатов»… умные ушли к умным… а мы тут…
«Самолет – величайшее творение РАЗУМА и РУК ЧЕЛОВЕЧЕСКИХ…» - Н.Е. Жуковский.
Плиточник, цените РАЗУМ и РУКИ ваших сотрудников… Без них Вы – Никто!


полностью поддержу

Toris:
Ого, які тут пристрасті! Детектив!

Після спроб знайти правду в конфлікті Хазан-Яковлєв (Яковлєв-Хазан) більше не роблю таких спроб і тут не буду (треба знати добре обидві сторони і володіти повною інформацією). Ця ситуація з часом розрулиться тим чи іншим чином. Копію ЛА-50 нова компанія робити не буде, вони не вороги собі та й сенсу немає. Довести, що хтось в когось стирив файли, також вже не можливо: по суті файл є фіксацією рухів мишкою в програмі та натискань клавіш, а атрибути файлів легко редагуються, тому не можуть бути самостійним доказом в суді. Зареєстрований промисловий зразок вони також не скомуніздили, тому їх неможливо прижучити.

Залишається лише зробити висновки і перестраховуватись в майбутніх договорах з професійними інженерами.

Цитата: Плиточник от 21.09.2017, 22:21:56 pm

Но тут произошёл спор с Яковлевым на 500$ и чтоб не проиграть , мне пришлось взлететь через шесть месяцев.
Сперечатись з досвіченим інженером і бізнесменом?! Перепрошую, але Ви трохи на той момент того... jobнулись, чи що... Він же знає геть усі нюанси усіх етапів проектування-технологій-виробництва-супроводу-доопрацювань на рівні відчуттів та навичок, на підставі вхідних даних видасть прогноз про виріб та сроки - без роздумів, як аналоговий комп'ютер. І Ви вирішили похерити 200-літній досвід світової інженерії? Якби ж у Вас була якась невідома технологія, яка не вимагає інженерних знань та традиційних авіаматеріалів, то парі можна було б зрозуміти. Якби Ви мали чуйку, як в Генрі Форда, сотворити щось нове, що знімає багато обмежень, то парі теж було б зрозуміле - але літак, який Ви показали, традиційної схеми і з традиційних матеріалів. Без паралельної роботи багатьох інженерів неможливо прискорити розробку. Тому залишається лише складати і ламати. Аби ліпити щось наобум, але шанс попасти пальцем в небо при цьому мізерний.
 
Цитата: Плиточник от 21.09.2017, 22:21:56 pm

А в Ла 50 каждая линия рисовалась под мою диктовку, и именно по этой причине у нас были основные споры.
Замість того, щоб найняти додатково ще 10 інженерів, Ви вирішили особисто вчити професіонала? Олександр батькович, не робіть так ніколи. Інженери - то люди тонкої душевної організації (не плутати з інфантильністю!), з ними треба обережно та ввічливо. Ваші пропозиції подавайте як питання для подумати, а не як накази. А то попадете на психопата - а Ви його не вирахуєте ніяк - він образиться, піде від Вас і, наприклад, застрелить Вас через рік, коли про нього всі забудуть (і хер його хто зможе взяти за сраку, бо творчий інженер - єщё тот ізвращєнєц, слідів, доказів і мотиву не буде зовсім). А у Вас сім'я, дочка, бізнес - воно Вам треба такі жертви?

P.S. За першою освітою я інженер-системотехнік (розробка цифрової інтелектуальної електроніки), за другою освітою - юрист (цивільні відносини), патентне право нам читав діючий патентний повірений і до цього права на той момент я мав щирий інтерес. Повідомляю ці дані про всяк випадок, щоби зменшити об'єм припущень та заочних висновків стосовно моєї персони.

Плиточник:
Цитата: mechanic от 22.09.2017, 12:46:52 pm


Школьный отличник – в последствиии Инженер, пахавший на «оборонку», увлеченный своей работой в наших условиях не мог стать ни капиталистом, ни феодалом… Тут Ю. Яковлев некоторое редчайшее исключение…

Из многих постов Плиточника просто прет почти ненавистью к образованию, знаниям и их носителям.

«Самолет – величайшее творение РАЗУМА и РУК ЧЕЛОВЕЧЕСКИХ…» - Н.Е. Жуковский.



При личной встрече можем устроить между мной и Вами небольшой турнир по алгебре, геометрии и высшей математике и заодно посмотрим чем и от кого прет  :o  , и для этого совсем не помеха то, что у меня нет диплома высшего образования. Кстати , я поступил в КАДИ на кафедру  " строительство автомобильных дорог и аэродромов " но после первого курса был продан в армию моим отцом за бутылку коньяка *****, а потом много работал и в институт больше не вернулся...

Кацо:
А вот зачем на росссийском форуме "реаа ру" такую же тему создавать -http://www.***/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1505906771 может кто-то внятно ответить?

rtb:
Добро цей форум  полишило, і  вже давно. Що я читаю!!!                    

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

[*] Предыдущая страница