Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
16.11.2024, 20:40:37 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Тяга на гвинті МДП  (Прочитано 5749 раз)
Herder
*

Karma: +4/-1
Offline




« : 16.08.2017, 13:41:46 pm »

Панове пілоти!
Прошу підказати яка має бути на гвинті МДП.
Двигун Субару EA -81, дефорсований, колись було 2 літри.
Видає 140-150 на динамометрі. Чи це є достатньо, щоб літати удвох?
Кут гвинтів 11.
Дякую.
Записан
nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #1 : 16.08.2017, 13:53:51 pm »

Потужність двигуна ?
Ридукція ?
Діаметир гвинта ?
Виробник та модель гвинта ?
Записан
Herder
*

Karma: +4/-1
Offline




« Ответ #2 : 16.08.2017, 16:14:12 pm »

Потужність не знаю. Купив вже перероблене. Обєм 2 літри, він дефорсований, тож не відповідає вихідним характеристикам.
Редуктор з Білорусі, теж більш нічого не відомо.
Гвинт Київпроп, 1,7.
Записан
Herder
*

Karma: +4/-1
Offline




« Ответ #3 : 16.08.2017, 16:16:36 pm »

Редуктор Чернова 1:2,35
Записан
nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #4 : 16.08.2017, 17:34:07 pm »

Двигун
EA-81[edit]
Specifications[edit]
Displacement: 1,781 cc
Bore: 92 mm
Stroke: 67 mm
Compression Ratio: 8.7:1
Valvetrain: OHV Pushrod
Horsepower: 73 bhp (54 kW; 74 PS) at 4,800 rpm
Torque: 94 lb·ft (127 N·m) at 2,400 rpm

Редуктор 2.35 , гвин як що Київпроп то 1.80 = тяга при 74 PS мінімум 180-190 кг.
Як що двигун дефорсований і видає тільки 64 PS 170-180кг.
Для знятьтя оптимальної тяги потрібно міняти гвинт на 1.80 та обслужити та відрегулювати двигун !
Тягу 150 кг. видае 503 Rotax при 54 PS.
« Крайнее редактирование: 16.08.2017, 17:41:03 pm от nik » Записан
Herder
*

Karma: +4/-1
Offline




« Ответ #5 : 17.08.2017, 17:28:25 pm »

Щиро дякую. Дуже професійно.
Чи може бути причиною, що трос РУД (педалі газу) погано відрегульований і не повністю відкриває заслонку карбюратора?
Записан
Kagor
*****

Karma: +1406/-366
Offline



дельтафанерист


« Ответ #6 : 17.08.2017, 21:00:57 pm »

Щиро дякую. Дуже професійно.
Чи може бути причиною, що трос РУД (педалі газу) погано відрегульований і не повністю відкриває заслонку карбюратора?
Це мабуть можна візуально побачити, правда?!
Записан

дельтафанерист
ПАК
Авиаторы

Karma: +8/-0
Offline


« Ответ #7 : 17.08.2017, 21:11:48 pm »

Питання звучало: "Видає 140-150 на динамометрі. Чи це є достатньо, щоб літати удвох?"
Моя відповідь: "Достатньо"
Записан
nik
*****

Karma: +79/-7
Offline




« Ответ #8 : 17.08.2017, 23:36:17 pm »

Мабуть потрібно знати більше а саме , маса телеги ? , крило ?...  . Про двигун відомо що важковатй . Думаю що повна маса аппарата буде 420 - 450 кг. то стає зрозуміло що при тязі 150 кг. літати буде трішки ( сумно )
Записан
командор
*****

Karma: +267/-66
Offline


« Ответ #9 : 18.08.2017, 11:46:35 am »

Панове пілоти!
Прошу підказати яка має бути на гвинті МДП.
Двигун Субару EA -81, дефорсований, колись було 2 літри.
Видає 140-150 на динамометрі. Чи це є достатньо, щоб літати удвох?
Кут гвинтів 11.
Дякую.

Смотря что Вы имеете ввиду под словом літати.
Какая тяга Вас интересует7
Записан
Sergio69
***

Karma: +111/-1
Offline


« Ответ #10 : 18.08.2017, 17:29:56 pm »

Реально на своєму ЕА-71 з Київпроп гвинтом 1.8 та Черновським редуктором тяга при 5000 обертах  складає 170 кг( не враховуючи  опір кочення). Крило Друкаря. Вага апарату зльотна з 2 пасажирами  в районі 450 кг. Літає дуже весело. А з одним пілотом -  просто казка.   
Записан

Правило трьох П - польоти, пілотаж і дівчата
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004