Украинский Авиационный Форум Crewshop
Добро пожаловать, Гость.
Вам не пришло письмо с кодом активации?
 
 
26.11.2024, 14:41:35 pm
   Начало   Поиск Календарь Тэги Войти Регистрация  
Страниц: 1 |   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Специ допоможіть......  (Прочитано 5326 раз)
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« : 27.06.2017, 12:09:24 pm »

Питання такого характеру,е двигун з авіаконверсії і гвинт правого обертення  якщо розмістити вал для гвинта над двигуном по всій довжині, які наслідки якщо двигун буде нище вектора тяги?
Записан
Андрей-пилот
Авиаторы

Karma: +394/-43
Offline



UR-ACAV, UR-AAS


« Ответ #1 : 27.06.2017, 19:31:59 pm »

Поменяйте винт и не изобретайте аэрокобру.
Записан
Toris
Зачарований небом
*****

Karma: +2025/-707
Offline



Toris.Україна


« Ответ #2 : 27.06.2017, 20:15:36 pm »

Маю підозру, що специ будуть проти всього, починаючи з конверсійного двигуна. Улыбающийся

Як про мене (не спец) - монопісуально. Всі ці редуктори Чернова та ремінні редуктори підіймають вал гвинта вище центру мас двигуна - і нічого страшного, літають. На крайняк встановите сидіння трохи вище, щоби не змінювався розрахунковий центр мас системи літак+пілот, якщо Ваш літачок геть легенький, весь карбоновий.
« Крайнее редактирование: 27.06.2017, 20:32:56 pm от Toris » Записан

Секта свідків підіймальної сили
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #3 : 27.06.2017, 21:28:51 pm »

Це для автожира
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #4 : 27.06.2017, 22:43:30 pm »

Сайленблоки по оси винта  4 шт и два снизу с подбором места для
упора на  переменных режимах.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
Leva307
***

Karma: +34/-4
Offline


« Ответ #5 : 28.06.2017, 09:32:18 am »

Я  зрозумів,кріплення СУ верхне ,знизу упор від прокручування,завдання було  розвернути двигун вущою стороною до заду щоб капот звузити до заду яко-мога більше.
Записан
Яков72
**

Karma: +11/-3
Offline


« Ответ #6 : 29.06.2017, 10:23:01 am »

Последствий из за изменения расположения вектора тяги для пары мотор-пропеллер не будет, а вот для пары пропеллер-ЛА из за изменения вектора обязательно проявятся и сильно будет зависить от момента создаваемого тягой.
Записан
подвашник
A U S T E R
*****

Karma: +2025/-468
Offline



Федір Новіков.


« Ответ #7 : 29.06.2017, 17:48:56 pm »

Кроме вектора тяги  еще и вектор от крутящего момента двигателя и причем  он  одинаково  стремит ,что  на  добавке оборотов, что  на сбросе.
 Для автожира,  а он чувствителен ко всему,  лучше как в Черновцах  сделать редуктор на соосные  винты с противоположным вращением.
Записан

..Працюй так, ніби все залежить від тебе, а молися так, ніби все залежить від Бога".

Не їла душа часнику, не буде й смердіти

 Не роби як   я ,роби краще мене.
  Печать  
Страниц: 1 |   Вверх
Тэги:
 
Перейти в:  

Powered by SMF 1.1.7 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC | v1.2 © Крылья 2004